PDA

View Full Version: Is het mogelijk om uit te sluiten een deel van de vertaling?



matrex722
28-12-09, 14:19
Hallo Is het mogelijk om uit te sluiten een deel van de vertaling? Of kan ik voorkomen dat de vertaling van wat ik wil? Zal worden beïnvloed archivering van mijn site?

vBET
28-12-09, 15:06
U kunt voorkomen dat vertaling van elk onderdeel dat u wilt door het plaatsen van het in post in notranslate BBCode (voorbeeld: This will never be translated), Of door het opnemen van een gedeelte van de binnenkant van de sjabloon niet vertaald sectie (bijvoorbeeld: Dit zal niet worden vertaald alleen als het in template en tussen de commentaren die je ziet)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations