PDA

View Full Version: Verworpen Keuze van vlaggen voor Engelse taal



furnivat
20-10-11, 01:16
Ik run een forum in het Engels. 90% van mijn forumgebruikers zijn uit de Verenigde Staten. Ik zou willen hebben de optie om te selecteren van de USA vlag als de standaard Engels vlag (op dit moment het Verenigd Koninkrijk "Union Jack is" vlag). Het spijt me om te vragen voor dit omdat ik eigenlijk Engels mezelf ben, maar ik heb mijn gebruikers geven wat ze willen! Op dit moment hebben ik handmatig bewerkt de all_flags.gif GIF-afbeelding ter vervanging van de UK-vlag met de vlag van de Verenigde Staten.

vBET
20-10-11, 11:54
Handmatige editie is prima. Als we dat u hoeft niet meer wijzigen veronderstellen. Ook andere gebruikers wanneer nodig zal het één keer instellen en stikken. Dus vanuit het oogpunt van prestaties het beter is om gewoon het bewerken van de afbeelding in plaats van extra opties toestaan om in te stellen van elke vlag gebruiken. In een dergelijk geval we wouldn't be able to gebruik CSS Sprite - nu krijgt slechts één verzoek alle vlaggen. Het zal een verzoek per één vlag zonder CSS Sprite = 53 verzoeken. Ook beelden wijzigingen zeer zeldzaam in vBET dus eigenlijk dat al heb je solutie.

We begrijpen uw behoefte, nog steeds houden in het achterhoofd dat dit degraderen zou prestaties en dat is er een eenvoudige oplossing voor dit (alleen bewerken de afbeelding) we denk dat gaan we niet voor het.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1