PDA

View Full Version: Opgelost Vertaling werkt op CMS pagina maar niet in CMS artikel



brubros
06-10-11, 16:27
Is dit een Google vertalen probleem of een probleem met vBET?

Op de home page van onze website, hebben we dit artikel dat met succes is vertaald in het Spaans uit het Engels door Google (screenshot): http://www.actuparchives.org/2011-10-06_091506.jpg maar wanneer u klikt op de vertaalde artikel om te lezen het volledige verhaal, alleen dit verschijnt (geen tekst helemaal niet, enkel het beeld van het artikel): http://www.actuparchives.org/2011-10-06_091722.jpg hoewel, wanneer bekeken in het Engels, u Zie: http://www.actuparchives.org/2011-10-06_092104.jpg. U kunt dit probleem zelf zien door te gaan actup.org en kijken naar het artikel dat scherm hier gevangen.

Ik moet alleen voor vBET om te bevestigen dat deze kwestie een Google dat ik Google adres moet of om te bevestigen dat er een andere kwestie die verband houdt met vBulletin of vBET of sommige andere component. Bedankt!

r.dziadusz
06-10-11, 19:30
Als shure Voer deze tests voor alle api die u momenteel gebruikt: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#post1729

brubros
06-10-11, 19:40
Ja, gebruikten we de tests die u geïnstalleerd en ontdekt dat Google een TOS overtreding (403 fout) rapporten en we hebben ingediend een rapport met hen om te bepalen wat er gedaan kan worden om het probleem op te lossen.

Ik zou meer hebben duidelijk geweest met mijn vraag. Komt de vertaling die wordt weergegeven in de voorpagina van CMS uit een verschillende cache dan de volledige artikel vertaling? Deze cache 'behoren' vBET of vBulletin? VBET maakt een API-aanroep voor de overzichtspagina CMS of maakt het gebruik van een vBET cache of een vBulletin cache? VBET maakt een API-aanroep voor de vertaling van de volledige artikel CMS of het het trekken uit de vBET cache (ervan uitgaande dat het is ingeschakeld in instellingen)? Ik ben gewoon proberen om waar vBET is betrokken en waar het is niet te isoleren.

Bedankt!

vBET
06-10-11, 21:37
Hi. Foto's stuurt u laat zien dat je quotum is overschreden - dat is de reden waarom je niet ziet vertaling. Je ziet vertaling op hoofdpagina - het was vertaald als je nog grenzen. Maar als je ging op de pagina limiet was al bereikt, zodat er geen tekst is weergegeven. Zie nieuwste release - het gedrag is nu in het geval veranderde toen provider is niet beschikbaar. We hebben nog steeds enkele problemen in de nieuwste BETA release (providers zijn gemarkeerd als onbeschikbaar vaker dat het nodig is), maar ik ben bezig aan het nu.

De cache is een en het is vBET cache. Aantekenen dat teksten "Voorbeeld..." en "Voorbeeld van tekst" 2 verschillende tekenreeksen zijn-u in de cache vertaling van korte, maar niet voor lang opgeslagen hebt.

Dus uitgaande - er is geen vBET probleem hier. Gewoon limiet bereikt op vertaling provider API. Controleer de nieuwste release. Binnenkort zal het worden gecorrigeerd, maar gebruik nu - net niet geoptimaliseerde (uitschakelen aanbieders zelfs als verkeerd signaal sturen - werken aan dit recht nu) beschikbaar.

Heb je hier meer hulp nodig?

brubros
06-10-11, 21:50
Ja, dit helpt. Bedankt voor de tijd neemt om uit te leggen.

Kan ik een nieuwe serviceaanvraag te hebben deze laatste software toegevoegd aan onze site door vBET maken?

Zoals ik al zei, wilt ik echt niet iedereen, met uitzondering van vBET, raken onze website totdat we opnieuw zijn werking. Het klinkt alsof deze nieuwste release een belangrijke stap - zelfs zonder het wordt volledig geoptimaliseerd kan worden.

vBET
06-10-11, 22:49
Maak serviceaanvraag. Wij zullen dit:) afhandelen

brubros
07-10-11, 14:31
Ik ontving uw opmerking met betrekking tot de dienst integratie update (die u wenst te knijpen een beetje meer voordat u installeert, die ik begrijp) om te bevestigen. Ik wil gewoon om te melden dat gisteravond we eindelijk bedacht was wat sommige extra tekens toegevoegd aan de URL. Het was een sociale bookmarking verbetering ADDTHIS (addthis.com) genoemd en we het geheel van onze website verwijderd zodat de URL's niet langer hebben extra tekens verschijnen. Maar ik wil om te melden dat helaas wij ontvangen nog steeds fouten wanneer een verhaal op de voorkant van CMS (waar de vertaling goed is) wordt geklikt, we nog steeds een 'geen gegevens ontvangen' fout krijgen van Chrome (fout 324 (net: ERR_EMPTY_RESPONSE), wanneer het volledige artikel is verondersteld om weer te geven (screenshot): http://www.actuparchives.org/2011-10-07_071809.jpg of een lege pagina van Firefox.

Ik hoop dat deze fout kan worden opgeheven door de vBET upgrade of dat u ten minste één of twee CMS artikelen testen zal door te klikken op hen op de home page, nadat u hebt geïnstalleerd de update, om te bepalen als de fout "geen gegevens ontvangen" is uitgeschakeld als gevolg van de upgrade nu dat we hebben dat producten van derden dat was de invoering van extra tekens naar de URL verwijderd. Bedankt!

Ook afgelopen nacht, onze GoogleTest weer een '200 '(alles is prima), maar deze morgen toen we GoogleTest.php weer lopen we terug naar een '403' error (TOS probleem). Ik wil dat je dit weten voor testdoeleinden.

vBET
08-10-11, 12:18
Hi. We vonden een onderwerp in beta versie die is geïnstalleerd op uw forum - het was onze fout. Ik heb al geupload bijgewerkte bestand en gecontroleerd exacte draad ik zie in het beeld en het werkt nu.
Controleer het en bevestigen dat het:) is opgelost

brubros
08-10-11, 12:29
Dank. Maar helaas het werkt alleen wanneer u bent aangemeld als beheerder. Als gast, dezelfde fout verschijnt.

brubros
08-10-11, 12:53
[entry verwijderd door brubros]

brubros
08-10-11, 13:40
[UPDATE] De stappen die we hebben terug te keren naar normale werking werden wilt upgraden vBulletin 4.0.7 naar 4.1.7 (alle vertalingen begon te werken onmiddellijk na dat inspanning voltooid was) en upgraden vBSEO 3.5.1 naar 3.6.0 en we raakten niet uw installatie van vBET zo duidelijk de kwestie die wij ervoeren, hoewel het toeval in timing vreemd was, was niet vBET. vBET blijft nog steeds een held in mijn hart, zelfs als mijn slaap-beroofd geest had verloren hoop voor een moment. Nogmaals, ben ik een grote fan.

brubros
08-10-11, 23:53
Alles werkt nu. Het vereist een schone installatie van alles. vBET loopt prachtig. U hebt mijn toestemming om deze slapeloos geschreven opmerking verwijderen.

vBET
09-10-11, 00:01
Ik controleerde uw forum en ik zie niet het probleem.

Ik controleerde enkel URL: YOUR_DOMAIN/forum/content/october-24-2008-usa-apple-says-gay-marriage-civil-rights-issue-not-political-issue-6361/ en vertaling Pools als gast - pagina genereert. Waar zie je de kwestie? Geef de exacte URL waar u zien dat de kwestie gebeurt.

Houd er rekening mee dat ik zag u dat u had uitgeeft eerder als dat en dat was in verband met uw server wolk. Hier is het meest waarschijnlijk hetzelfde probleem. Het is niet gerelateerd aan vBET - kunt u het gemakkelijk omdat:
1. Schrijft u dat de niet vertaalde pagina's worden niet gegenereerd.
2. U kunt uitschakelen vBET en selectievakje doet het wijzigingen om het even wat.
3. Zie opgenomen link naar afbeelding

Ik zie de pagina wordt gegenereerd en niet - u graag voordat ik u dat ik zie het niet en je zag het opgemerkt. Ik wed dat dus nu heb je dezelfde reden - het zelfde als u voordat oplossen oplossen. Het is geen kwestie van vBET. Pagina's werken goed voor mij (als gast) bewijs:
http://www.vbenterprisetranslator.com/images/actup.png

Dus voordat u actie ondernemen Gelieve denk doet heeft het geen zin. Het is zeer waarschijnlijk niet softwarekwestie maar uw infrastructuur probleem.

Vertel je een meer hulp nodig hier:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1