PDA

View Full Version: Ondersteuning voor vBadvanced eigen CPM



Hangman
21-12-09, 11:21
Hallo, zou het geweldig zijn als vBadvanced eigen CPM zou worden ondersteund met. Het portaal bevindt zich op de index.php, ik de taal switch hier in de buurt, dan heb ik het land van de Forum Home page (in mijn forum.php). Dus ik krijg de portal-pagina te vertalen. Bedankt en groeten, Hangman

vBET
22-12-09, 00:14
Hallo,

we zijn van plan om de meest populaire mods die speciale integratie zal steun nodig hebben. Op dit moment hebben we heel wat werk op de 3.3.0 versie. Daarna gaan we gemaakt integratie met vBulletin 4.0 en dan zullen we onze aandacht op andere mods.

Toch zijn we klaar voor alle tijd om mod auteurs die graag gemaakt integraties zichzelf te onderhouden, door het beantwoorden van hen die code nodig is en waar deze moet worden gezet.

jaryx
12-01-10, 18:40
Hoe kan je dat parsowany doen vbcmps.ps.To pagina's langtitle de voortzetting van de wol vermeld in dit onderwerp is: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/troubleshooting/194-mod-co%C5%9B-dzia%C5%82a-nie-richtik.html

vBET
13-01-10, 23:33
Ik ben blij dat u wilt doorgaan met uw it hier:), in het algemeen moet u vinden van een plek waar mod waarden voor titels/fi Les, die vervolgens wordt weergegeven stelt, en voegt u het volgende stukje code (soms hebt om het te wijzigen nog-hier zijn blij om u te helpen als iemand de code zanużony zullen hebben). Voer aanvullende code rechtstreeks in de code is de eenvoudigste manier, maar niet noodzakelijkerwijs de beste.Voorbeeldcode om te uploaden (u moet veranderen de naam van de variabele de titel van $title):


if (strpos($title, '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$title = vbet_parseTitle($title);
}


Zoals ik kan het nodig zijn een kleine verandering deze code - in het geval als de titel wordt vervolgens gesneden, maar ik kan alleen de code in te zien wie je bent zanużyć.

jaryx
19-01-10, 06:50
Ik deed: D als u schreef u had de code een beetje aanpassen.De expressie $title bleek het noodzakelijk om te schakelen van de $thread [titel] in de regel 253 in het bestand recentthreads (het forum wortel/modules /) voegde ik de volgende code:



// Langtitle
if (strpos($thread['title'], '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$thread['title'] = vbet_parseTitle($thread['title']);
}



Het is bijna alles. : cool: Ik heb een weinig probleem met die. : p als de Poolse op mijn forum in de "recente onderwerpen" ongeveer in het Russisch, geschreven is door wisseling naar de taal voor Russisch, ontving ik een lege witte pagina. (Andere talen zijn prima werkt.)

vBET
19-01-10, 20:34
Ik heb een klein probleem met dit. : pJeżeli op mijn Engels forum "Recente onderwerpen" gelegen op ongeveer geschreven in Russisch, door het veranderen van de taal op Russisch lijkt me een lege witte pagina. (Andere talen zijn prima).
(A) die wordt weergegeven in de informatie in de logbestanden van de server? Podeślij gelieve een exacte link naar de pagina met "Recente onderwerpen", en schrijven op precies wat op om te zien deze witte pagina.

jaryx
19-01-10, 21:34
(A) die wordt weergegeven in de informatie in de logbestanden van de server? Podeślij gelieve een exacte link naar de pagina met "Recente onderwerpen", en schrijven op precies wat op om te zien deze witte pagina.
Het bleek dat witte pagina wordt alleen weergegeven op mijn FireFox;) Cookies...Maar ik heb een probleem. Nadat u de code hebt toegevoegd voordat de naam niet langer wordt weergegeven voor mij de woorden [langtitle = helaas, het wijzigen van taal, onderwerpen geschreven in een vreemde taal zijn niet vertaald en zijn nog steeds in het Engels. Thema, oorspronkelijk geschreven in het Russisch: "возьмите в лигу" zowel in de Poolse taal, Russisch en alle andere vbcmps-pagina wordt weergegeven als: "take in de League"


http://fifa.pes.com.pl/

Opgelost. Totdat de silly toe maar ik ben het runnen van vB Tune en waarschijnlijk enkel cache wordt niet vernieuwd en als gevolg van deze problemen.Dank u voor uw oplossing. :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1