PDA

View Full Version: Al gedaan Maak vbet werken met betaalde MS-API



Snake
29-09-11, 18:13
OK dus na het vinden van Google API zal kosten $$$$$$ i MS per e-mail.

Hun gegevens / prijzen zijn als volgt.


* Elke pagina met resultaten terug van een query maakt gebruik van een enkele transactie (tx) en telt in de richting van uw transactie te beperken. Een pagina met resultaten kan tot terugkeren naar 100 records, maar zal nooit meer terug meer dan 100 records.


Actieve Abonnement: Beperkte Abonnement

£ 105.43/month abonnement *
(16.000 tx / maand) gratis proefabonnement **
£ 52.72/month abonnement *
(8000 TX / maand) gratis proefabonnement **
£ 39.54/month abonnement *
(6000 TX / maand) gratis proefabonnement **
£ 26.36/month abonnement *
(4000 TX / maand) gratis proefabonnement **
0,00 pond abonnement *
(2000 TX / maand)


https://datamarket.azure.com/dataset/1899a118-d202-492c-aa16-ba21c33c06cb

Ik heb me ingeschreven en kreeg een API-sleutel, maar toch weer vbet niet werkt, alles wat ik krijg is lege pagina's

Reizen Fans (http://www.travel-fans.com)

vBET
07-10-11, 13:22
Natuurlijk geaccepteerd. Op dit moment ben ik het optimaliseren laatste releases die providers markeren als niet beschikbaar vaker dat dit nodig is. Zo snel als dit zal worden opgelost en losgelaten zullen we werken aan Paid MS te ondersteunen. Dit is in de hoogste prioriteiten.

vBET
21-10-11, 03:08
We verzenden gewoon e-mail naar Microsoft met enkele vragen over het ondersteuning van betaalde versie. We zijn van plan om het te ondersteunen in de volgende release:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1