PDA

View Full Version: Aanvaard Het verbeteren van Url tracking: interne links altijd in impliciete taal



forosmb
18-08-11, 09:54
Ik zou het op prijs een optie om alle interne links geplaatst door gebruikers in de forum filter, zodat elke taal info in URL kan worden bijgesneden.
Dat zou de url tracking configuratie te verbeteren, zou als het bekijken van taalkeuze niet gewijzigd worden tijdens het navigeren via interne links in het forum.

Op dit moment in mijn forum navigeren met url tracking is impredictible, zoals klikken op een interne link oorzaken taalconfiguratie wordt gewijzigd.
Navigeren zonder het is niet functioneel toch, als je altijd naar impliciete taal van het forum in elke pagina.

vBET
18-08-11, 12:38
U kunt filteren links die u wilt worden in het geheel niet vertaald. Maar het heeft geen zin voor de hele forum. Ik weet niet goed begrijpen wat je bedoelt. Bedoel je koppeling opgenomen in de post geschreven door gebruiker? Dus als ik voeg hier links in dit bericht zal niet actief zijn voor de vertaling volgen - toch?
Ik zie niet in hoe het URL tracking verbetert. Op dit moment alle forum links worden bijgehouden. Als iemand op de Poolse vertaling zou hij graag naar Poolse site gaan na klikken op de link opgenomen in de post en dat is hoe het werkt op dit moment. Waarom beginnen op Poolse vertaling en gaan Engels versie na klikken op de link zou enige verbetering hier zijn? Het zou dwingen de gebruiker aan de Poolse vlag klik opnieuw en opnieuw na elke pagina te wijzigen ...

Leg uit wat bedoel je met onvoorspelbare URL navigatie? Het moet voorspelbaar - als u denkt dat u een verkeerde functionaliteit opent u nieuwe bug rapport voor dit probleem. Te klikken in de link moet gaan naar de pagina in dezelfde taal als je had gelijk nu te kijken. U kunt dwingen omleidingen van de gebruiker taal door vBET opties als je wilt, maar standaard vBET zal geen taal omleiding - net ook daadwerkelijk bekeken taal te houden tijdens pagina overslaan.

Kort: Ik begrijp het niet duidelijk verzoek en het doel ervan. Beschrijf nog veel meer.

forosmb
18-08-11, 13:10
Mijn gebruiker heeft geen taal geselecteerd in het profiel
Mijn forum standaard taal is het Spaans
Mijn forum is geactiveerd url tracking

Als ik een interne verbinding verzonden door een aantal Catalaanse taalgebruiker klik op:
http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html?language=ca # post1035
(Http://www.sexomercadobcn.com/pruebas-t22469-i12.html # post419302)

Mijn gebruikersnaam veranderingen weergavemodus naar Catalaans. Ik bedoel, ik kan niet mijn weergavemodus van de Spaanse standaard taal te houden.

Ik bedoel filtering gebruiker gepubliceerde interne links naar # post1035 http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html zou dit probleem te vermijden.

forosmb
18-08-11, 13:19
Ik kan het niet undestand deze (adminCP):


Omleiden naar gebruikerstaal
Als deze optie is ingesteld dan de gebruiker wordt doorgestuurd naar de pagina vertaald naar zijn browser taalinstellingen. Redirection zal alleen gebeuren bij het begin van de nieuwe sessie (klant moet cookies ingeschakeld of wordt doorgestuurd per keer). U kunt ervoor kiezen om een redirect te dwingen of om te vragen gebruiker hoeft hij wil worden omgeleid.

Gebruiker kan kiezen:
1) een vlag in de navigatiebalk (vlaggen menu, selectie opgeslagen in het cookie-denk ik)
2) een taal in zijn gebruikersprofiel selector (opgeslagen in DB user tabel)

Maar je beschrijft dat je doorsturen naar de browser van de taalinstellingen (is dit een fout ¿?).

Browser instellen is hetzelfde als de navigatiebalk menu?

Zijn deze drie de enige manieren waarop uw product ziet er voor de gebruiker taalvoorkeuren?

vBET
21-08-11, 15:32
Ik kan niet zien de draad - het is alleen toegestaan voor logger gebruikers. Zoals ik begrijp de link in de post bevat al taalcode. Houdt u er rekening mee dat vertaling tracking werkt alleen voor links die nog niet zijn geïnternationaliseerd. Dus als band al is opgenomen in een taalcode, dan vertaling tracking zal niet nog een een (het heeft geen zin).

Op dit moment als je het niet wilt, dan moet je handmatig bewerken post en taal parameter / code te verwijderen van de URL. Dan zal iedereen braak de link in zijn werkelijke bekijken van taal.

Zoals ik begrijp dat u graag de taal code automatisch verwijderd van de URL opgenomen in de nieuwe post. Is het juist?

Over dwingen redirect. Houd een thread per een probleem. We zullen anders verloren gaan. Deze draad is over URL-tracking. Open nieuwe thread voor nieuwe uitgifte.

forosmb
21-08-11, 22:34
Zoals ik begrijp dat u graag de taal code automatisch verwijderd van de URL opgenomen in de nieuwe post. Is het juist?

Ja, dat is het.
Op zijn minst een adminCP optie om het te krijgen actief.

vBET
22-08-11, 12:39
OK - geaccepteerd. Het moet worden opgenomen in de volgende vBET4.x release:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1