PDA

View Full Version: Opgelost Te veel crawlfouten.



symbianist
15-12-09, 06:14
In mijn google webmaster account merk ik deze verloren van crawlfouten.
dit is het voorbeeld kruipen fout links.

hxxp: (.) (.)? / / WWWWW bijvoorbeeld com / BG / tags.php tag = gek

wanneer klik er dan op dat ik doorverwijzen naar deze pagina

hxxp: (.) (.) / / WWWWW bijvoorbeeld com / tags / vbet_lang = bg & doorgestuurd = / tags.php?

met deze fout


De pagina is niet omgeleid goed

Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorsturen op een manier die nooit zal voltooien.

Please help me.

vBET
15-12-09, 23:28
Gelieve PM me de exacte link. Op dit moment heb ik niet eens weet maakt u gebruik van vBSEO of niet.

symbianist
16-12-09, 06:55
im met behulp van vBSEO. ik en mijn vrienden geconfronteerd worden met deze fout.
als je naar hxxp (.) voorbeeld (.) netto / tl / tags.php zal het niet doorverwijzen naar
hxxp (.) voorbeeld (.) netto / tl / tags /

maar in plaats daarvan naar deze URL met fout
hxxp (.) voorbeeld (.) netto / tags /? vbet_lang = tl & doorgestuurd = / tags.php

symbianist
16-12-09, 07:02
eigenlijk bro, dit is gewoon gebeurt op tags.php, maar voor de rest van php. het werkt prima.

symbianist
16-12-09, 07:06
is er mier herschrijfregel in te voeren htaccess te kunnen om het werk goed?

Kolbi
19-12-09, 14:00
Overigens, ik heb veel dubbel-meta-title, etc., moet worden vastgesteld. U bent ook met behulp van Google Webmaster Tools? Dan kunt u kijken op tijden kruipen status.

vBET
20-12-09, 00:20
is er mier herschrijfregel in te voeren htaccess te kunnen om het werk goed?

htaccess - geen. Maar we vast dit en zal worden uitgebracht in 3.3.0. U kunt maakte snelle oplossing voor deze - alleen deze regel toe te voegen in vbenterprisetranslatoor_seo.php aan het einde van het eerste if-statement:


$_SERVER['QUERY_STRING'] = str_replace('vbet_lang='.$_GET['language'].'&redirected='.$_GET['redirected'], '', $_SERVER['QUERY_STRING']);

vBET
20-12-09, 00:21
Overigens, ik heb veel dubbel-meta-title, etc., moet worden vastgesteld. U bent ook met behulp van Google Webmaster Tools? Dan kunt u kijken op tijden kruipen status.

Open nieuwe thread voor deze en ook bijvoorbeeld URL's

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1