PDA

View Full Version: Opgelost Fout bij het bewerken van een blog entry



Wulf
08-08-11, 15:22
Ik krijg deze fout bij het bewerken en opslaan van een blog artikel. De wijzigingen worden opgeslagen prima, maar gewoon laat zien deze fout:

Fatal error: Class 'vBulletinHook' niet gevonden in / home / saabworl / public_html / includes / class_bbcode.php on line 215

Hetzelfde gebeurt met het toevoegen van een nieuw blog artikel.

vBET
09-08-11, 17:39
Gewoon controleerde het op ons forum en ik kan niet reproduceren. Ik herinner me dat we iets dergelijks of sturen naar vBulletin bug report over of iets dergelijks op te lossen.

We zijn momenteel actief vBET 4.1.1 (beta) - Dit weekend zullen we los. Is het OK voor u om te wachten en controleren zal het oplossen van de kwestie?

Wulf
09-08-11, 17:46
Vreemd, nu lijkt het goed te werken op mijn site en het niet meer zien de fout. Zaak gesloten. :)

vBET
09-08-11, 18:13
Zoals ik schreef Ik herinner (of denk ik zo) sturen wij bug report naar vBulletin over het - misschien hebben ze opgelost in 4.1.5

Geweldig het is OK. Geniet van vBET:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1