PDA

View Full Version: Opgelost groep disscussion bug in url



yahoooh
13-12-09, 23:41
zie dit:

yahoooh
13-12-09, 23:44
ook als u de groep zie de link van de discussie zijn:

vBET
15-12-09, 00:59
Bedankt voor de noot - we zullen corrigeren.

vBET
14-01-10, 23:35
Gecorrigeerd - zal worden opgenomen in 3.3.0

Als de groep boodschap langtitle BBCode dan originele tekst wordt getoond in URL. Natuurlijk op pagina zal worden vertaald. Zie hier voor exmple:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/groups/yahoooh.html

yahoooh
17-01-10, 14:26
Het is niet vast zie de url die het zal lang zijn hetzelfde voor alle talen vBulletin Enterprise translator (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ar/groups/yahoooh.html)

yahoooh
17-01-10, 14:27
Het is niet vast

Zie de url lang
Het zal hetzelfde zijn voor alle talen
Vertaald door vBulletin Foundation (vBET)

yahoooh
17-01-10, 14:30
en wat abot de laatste twee reacties van mij in deze draad
het laatste OBE was door snelle antwoord en ik schreef in het Engels en het werkt perfect whithout een vlag
maar zie het antwoord pefore het i het antwoord na te gebruiken en het zal de engels tekst show in flag gebied zelfs het engels is

elke uit te leggen

vBET
17-01-10, 15:51
Het is niet vast

Zie de url lang
Het zal hetzelfde zijn voor alle talen
Vertaald door vBulletin Foundation (vBET)

Het is vast en werkt precies zoals werd beschreven:
"Als groep boodschap langtitle BBCode dan originele tekst zal getoond worden in URL"

Zij hebben zo te zijn, omdat vBSEO ondersteunt geen groepsdiscussies in een goede manier - het betekent dat je URL veranderen als je wilt (zolang prefix OK is) en er zal geen 301 redirect. Vanwege dat we niet kunnen vertalen daar te ondersteunen, anders zou het effect duplicatie van content. Het is veilig in het geval van berichten - er vBSEO redirects als URL is niet juist.

vBET
17-01-10, 16:02
en wat abot de laatste twee reacties van mij in deze draad
het laatste OBE was door snelle antwoord en ik schreef in het Engels en het werkt perfect whithout een vlag
maar zie het antwoord pefore het i het antwoord na te gebruiken en het zal de engels tekst show in flag gebied zelfs het engels is

elke uit te leggen

Ja en heel eenvoudig - Google beweert dat het is in het Arabisch: D Op dit forum hebben we ingesteld om Google besluit te aanvaarden indien het in 0.1% zeker van. Maar ik denk dat je al weet hoe het werkt ... :)

Ook is er echt tekst in het Arabisch - onder de URL;) Wij zijn niet degene die er Google algoritmes - alsjeblieft niet shoot the messenger;)

Uw 2e bericht hebben geen link met het Arabisch - het is schoon Engels en Google erkend adequaat optreedt. In eerste die je gebruikt stand - Engels en Arabisch. Het lijkt erop dat Google voor het meer Arabisch dan het Engels.

Gelieve niet te veranderen dit eerste bericht - ik zal gebruik maken van het nu om te testen invoegen originele tekst door JavaScript - lijkt het erop dat er een probleem met dit bericht en ik wil het op te lossen voordat de productie (vBET 3.3.0 is vandaag vrijgegeven in een paar uur).

EDIT:
OK - getest en gecorrigeerd:) (de JavaScript-kwestie)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1