PDA

View Full Version: Opgelost fout bij installatie



psychopata
18-07-11, 15:30
Ik heb een fout tijdens de installatie

Fatal error: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_complete () in / home / admin / domains / xxx / public_html / forum / includes / class_bootstrap.php (80): eval () 'd code on line 10

vBET
19-07-11, 01:07
In uw bewerkte versie zag ik dat je ook andere fouten had. Waarschijnlijk omdat je Admin CP is in een andere directory. U eerst vertellen waarom je die fouten verwijderd uit boodschap - is het opgelost?

We moeten op hele feitelijke foutmelding niet alleen laatste deel kennen. Vaak is het oplossen van eerste nummer opgelost de rest in het geval wanneer sommige omvat, zijn niet opgelost. Dus geef effectieve volledige foutmelding. En als je echt je Admin CP map veranderd, dan kunt u verhuizen admincp bestanden naar juiste directory. Zo niet moet u ervoor zorgen dat alle bestanden die is geüpload naar de juiste server.

Geef actuele status van uitgifte na stillegging hints en volledige foutmelding is een probleem nog steeds bestaat.

psychopata
19-07-11, 12:57
eerder verwarring werd veroorzaakt door een gebrek aan gegooid file, want ik vergat hem na wordt gegooid naar een wgrał adminCP mod-bestand, maar nu verschijnt er een foutmelding hierboven vermelde

vBET
19-07-11, 18:04
Dobra - nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, bo wymagany plik powinien być załączony w hooku init_startup. Tak więc sprawdź czy ten hook przez przypadek nie został wyłączony:
1. Idź do Admin CP -> Plugins & Products -> Plugin Manager
2. Znajdź plugin o nazwie: Initialization
3. Sprawdź czy jest włączony - jak nie to włącz.

Jeśli jest włączony to proszę:
1. Idź do Admin CP -> Plugins & Products -> Plugin Manager2. Vinden van een plugin genaamd: steun vroege redirection3. Ga naar bewerken en vinden:

vbet_global_bootstrap_complete();
4e Plaats deze code VOOR:

require(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php');
5. ZapiszPowiedz of en welk deel hielp. Als het het tweede probleem is de oplossing voor een Ferromagnetische object via een toekomstige versie.

vBET
22-07-11, 12:12
Enige feedback? Heeft u nog hebben onze steun nodig? :)

psychopata
25-07-11, 16:25
zo stil, alles geladen gewoon niet goed werkt en het probleem met de configuratie van de jets in de belangrijkste PA vBET plaats is vBET 3.0.0 en hoger is geen vrije software. Om recht om het te gebruiken heb je een licentie kopen en hier stel uw licentiesleutel. Waar moet ik geven?

vBET
26-07-11, 07:45
Nie mogę się dostać do Twojego forum - adres podpięty do licencji nie działa.

Klucz licencji znajdziesz w sekcji Downloads (http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php) a ustawisz w Admin CP -> vBET -> Main -> Vergunning toonsoort. Als u deze optie niet ziet, is er iets verkeerd-podeślij op PM access-gegevens naar de Admin CP en FTP. Ik zal zien hoe het eruit ziet.

psychopata
26-07-11, 09:17
PM gestuurd leidt controleer

vBET
26-07-11, 23:32
Dat is waar ik jump:)

vBET
26-07-11, 23:54
Dora-ik kan zien hoe het eruit ziet. Zaimportowałem eens te meer het bestand van het product, te elimineren de mogelijkheid van fout bij het installeren.Waarschijnlijk heb je een probleem met ontbrekende bibliotheken, omdat vertaling u een witte pagina krijgt. Zorg ervoor dat u de bibliotheek php hebt geïnstalleerd: ICONV en CURL. Ziet er als CURL werkte niet, of als ze waren geblokkeerd uitgaande oproepen (dit kan ik niet controleren of zonder toegang tot FTP).Neem een kijkje hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html#post1536post voor de vereiste libraries: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html#post1535Najprawdopodobniej ontbreekt deze bibliotheken. Als u bent, of na de installatie nog steeds niet werkt, controleert u of u niet doen hebben geblokkeerd uitgaande verbindingen met behulp van de googletest-hier vindt u een beschrijving: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729Proszę voor een antwoord als het hielp het probleem oplossen, ik verdere hulp nodig:)

psychopata
27-07-11, 07:02
CURL geïnstalleerd en begint uit te leggen:) bedankt voor uw hulp

vBET
27-07-11, 17:27
Geen probleem. Ik raad voor de toekomst - maar wat dit schrijven:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1