PDA

View Full Version: Een amateur hier



jonathan
09-07-11, 12:32
Hi, ik ben geïnteresseerd om vBET aan te schaffen. Ik ben alleen bekend met phpBB en niet echt nog vBulletin. De enige reden dat ik zou kopen VBulletin is voor vBET. Er is niet zoiets als dit voor andere forums zijn er?

Mijn interesse in vBET is omdat ik wil dat mijn berichten in het Engels worden vertaald in vele talen en voor de vertaalde berichten permanent zijn. Dit is mijn begrijpen van wat er zo goed over vBET vergeleken. Heb ik gelijk?

Mijn grootste zorg is de vraag of het forum (en alle talen) zullen worden geïndexeerd door Google en andere zoekmachines. Ik ben geen expert in dit alles, maar heb gelezen dat wat je forum-programma lijkt te doen om een aantal van Googles regels overtreedt en daarom kunnen er nadelige effecten op de lange termijn. Is dat zo?

Ook als ik wil vBET kopen, denk je dat een mooie newbie zoals ik die niet echt gebruikt VBulletin (alleen PhpBB) en weet niet veel programmering staat zou zijn om een eenvoudige VBulletin + vBET up and running? Ik zie zo veel technische vragen die ik niet wil te hebben om te confronteren - als ik wel op te lossen, kan ik net zo goed stoppen vanaf het begin, omdat ik weet dat ik zal niet in staat om dit te doen.

Ook heb ik nodig om vBSEO te krijgen?

Dank.

vBET
09-07-11, 21:18
Op dit moment vBET werkt alleen op vBulletin.

Ja vBET vertalen uw berichten in verschillende talen. Ook zal meer doen. U gebruikers in staat zal zijn om te posten in alle ondersteunde talen en je zal zien als in het daadwerkelijk gekozen taal. Dat is hoe vBET meertalig community ondersteunt:)

Google en andere zoekmachines zullen indexeren uw vertaalde pagina's, want die zijn met behulp van verschillende URL's - kijk maar ons forum is het gebruik van vBET:) We zijn niet te breken geen van Google regels. vBET is 100% compatibel met Google TOS - we hebben zelfs automatische cache cleaner om de resultaten niet langer bijvangst dan 15 dagen als Google vereist. Wij zijn 100% OK voor Google Servicevoorwaarden

Installatie van vBET is eenvoudig en goed beschreven in leesmij-bestand. Ook vereist geen programmering vaardigheden. Gewoon bestanden uploaden op de server en importeren product bestand door vBulletin Admin Control Panel. Ook voor degenen die willen dat wij de installatie bieden we installatieservice voor $ 30. De meeste technische vragen op ons forum gaan over integratie met andere mods die vBulletin architectuur breekt - die mods die passend zijn met vBulletin architectuur vereisen geen integratie met vBET:)

U hoeft niet vBSEO - vBulletin 4.x zijn eigen vriendelijke URL's en vBET ondersteunt vertaling van deze:)

Als u nog vragen - neem gewoon vragen:)

jonathan
10-07-11, 16:47
Hi Michael,

Bedankt voor uw antwoord. Ik heb wel een paar follow-up vragen:

1) "we hebben zelfs automatische cache cleaner om bijvangst resultaten niet langer dan 15 dagen als Google vereist."

Zijn de vertaalde pagina's echte pagina's? Ik weet niet zeker wat "cache" betekent, maar betekent dit dat na 15 dagen van de posten zullen worden verwijderd? Of zal alle berichten in verschillende talen er voor altijd en geïndexeerd in google voor altijd?

2) Zijn er gevallen geweest van mensen met behulp van vBET loopt fout van Google en het krijgen van hun pagina-geïndexeerde of hun ratings door Google lijden in een of andere manier?

Bedankt
Jonathan

vBET
11-07-11, 01:53
Hi,

Beantwoording van uw vragen:

1) Nee, dat niet betekende dat de post zal worden verwijderd. Let op: uw CONTENT IS VEILIG. vBET zullen niet verwijderen geen echte inhoud. Vertaling resultaten kunnen worden opgeslagen in vBET in vele vormen - we support database cache, volledige bestand Gast cache, geheugen cache. Het betekent dat de vertalingen die afkomstig is van Google van Microsoft worden opgeslagen op uw server. Dank dat volgende vertaling is veel sneller, omdat u al vertaling resultaten opgeslagen op uw server - je hoeft niet naar buiten server te vragen en voor resultaten te wachten terug kwam door het netwerk. En vBET ondersteunt ook automatische reiniger voor deze cache resultaten (werkelijke inhoud - deze die werd gegeven door gebruikers, ongeacht in welke taal is altijd veilig:)). Houdt u er rekening mee dat ook schoner is volledig configureerbaar:)

2) We hadden gevallen, wanneer gebruikers waar tijdelijke geblokkeerd door Google en kon niet meer vertalen. Maar elke keer was het omdat zij niet ingesteld Google vertaling sleutel in vBET configuratie. Ook elke keer na het instellen van dat en mailing Google terug ze was gedeblokkeerd en alles verliep prima. Ook was er zaak over niet-geïndexeerde pagina's -, maar als ik het goed herinner, was het probleem met verkeerde robots.txt inhoud die was het blokkeren van robots. Houdt u er rekening mee dat alle kwesties geschiedenis vindt u in deze zeer forum - alles is hier. Zodat u kunt zien alle gesloten en nog lopende zaken vanaf nu en van eerdere. We zijn er trots op ons product en we zijn er trots kunnen wij onze klanten te helpen bij het thema verschijnt:)

jonathan
18-07-11, 07:53
Dankzij Michal,

Ik waardeer uw reacties. Ik wil dit kopen en te gebruiken, maar ik moet nog enkele vragen beantwoord en een aantal verzekeringen, want ik zal de uitgaven voor de vBulletin software en ook vBET. Als het niet uit te werken voor een of andere reden, zal het een verspilling van $ 300 voor me!

1) Ik weet niet precies hoe de cache werkt. Heb ik recht om te zeggen dat iedere keer een post is geschreven in een taal, het is vertaald naar andere talen en opgeslagen in de cache van in mijn server voor 15 dagen. Wat gebeurt er daarna? De vertaling is gewist en dan weer omgerekend voor nog eens 15 dagen?

Gedurende al die tijd, zou mijn resultaten in alle talen worden gezocht met Google voor altijd? Zouden deze cache creatie en cache schoonmaken van invloed op mijn inhoud wordt geïndexeerd door Google?

2) Kan ik beperk het aantal vertalingen wil ik vBet te vertalen naar? Ik ga ervan uit dat hoe meer de vertaling, hoe meer de belasting op de server?

3) Kan ik gebruik maken van een gewone shared hosting door de server? Zou een normale shared hosting in orde of niet vBet extra middelen nodig hebben (VPS) voor het programma te laten functioneren?

Bedankt voor je hulp!

vBET
18-07-11, 11:14
Hi,

Geen probleem - vraag pas als je nodig hebt:) Het beantwoorden van uw vraag:
1) NEE - berichten worden niet vertaald als zijn geschreven. Berichten worden vertaald op aanvraag - als er iemand komt dan te vertalen thread pagina post is vertaald en naar de cache. En als het in de cache, dan is genomen uit de cache. Als cache is gespoeld. Dan is het niet in de cache, dus het zal worden vertaald en gaan weer cache. En ga zo maar door:)

Al uw pagina's worden gezocht in Google. En ja het zal invloed hebben op uw content wordt geïndexeerd - het zal groeien, want na het installeren van vBET Google indexeert ook uw vertaalde pagina's:)

2) Ja - het is volledig configureerbaar. Voor elke taal die u hebt selectievakje te zien zal het ondersteund - je gewoon vinkje talen die u niet wilt ondersteunen op uw forum en instellingen (door vBulletin Admin Control Panel - configuratiepagina) op te slaan.

3) Er is geen een antwoord. Alles hangt af van je forum grootte. Als u grote forum dan moet u VPS / dedicated server hebben, zal geen kwestie u gebruik maken vBET of niet. We begon op gedeelde server. Waar we 4 forums gehad op een rekening (2 echte en 2 test). Na enige tijd bij het forums opgegroeid we moesten verhuizen. Als uw forum zal gegroeid van 0then kun je wat geld besparen aan het begin en start op gedeelde servers. Nog steeds wanneer het zal opgroeien je zal moeten verhuizen, zelfs als u geen gebruik maken van vBET. Shared servers zijn niet voor applicaties die te veel verkeer. Geen kwestie is het forum of iets anders.

Als u nog vragen - neem gewoon vragen:)

jonathan
18-07-11, 11:56
Dankzij Michal,

U schreef:
"NO - berichten zijn niet vertaald als zijn geschreven berichten worden vertaald op aanvraag -. Als er iemand aankomt op het vertalen discussie pagina dan post is vertaald en naar de cache."

Ik weet niet of ik begrijpen. Stel bijvoorbeeld dat schrijf ik een post in het Engels en ik ben gericht op iemand die hopelijk in een Spaans sprekend land om het te lezen. Als de post is niet eerst direct vertaald (of zijn ze voor het eerst op zijn minst?), Hoe is de Spaans sprekende persoon zal weten dat ik dat bericht schreef al is het alleen maar in Google in het Engels?

Bijvoorbeeld, ik schrijf een bericht in het Engels, "Het eten is goed in dit restaurant." Zal het meteen worden vertaald en geïndexeerd als "La comida es bueno en este restaurante"? Ik wil niet dat hij te zoeken in het Engels of dat het doel van wat ik wil doen te verslaan. Ik wil niet dat hij zijn beperkte Engels te gebruiken, maar gaan ervan uit dat hij geen Engels kent het geheel en is het zoeken in zijn taal. Is dit wat vBet wel of ik mij vergis?

Dank.

En bent u van plan om dit te doen voor de andere forums?

vBET
18-07-11, 12:06
Het zal niet in Google alleen op Engels, want Google is het crawlen van uw forum - het betekent ook Google gaat naar vertaald links. Dus hebben we de vraag naar vertaal-en pagina wordt vertaald.

Dit is heel eenvoudig - inhoud zal worden vertaald eerste keer wanneer iemand gaat naar de vertaalde pagina eerste keer. Het maakt niet uit zal het echt persoon of Google robot. De inhoud is in de cache. En na cache is verlopen is gespoeld en opnieuw gevuld wanneer iemand vraagt voor de vertaling van iets wat niet in de cache nog niet.

Dus als je je bericht plaatsen in het Engels, dan zal worden vertaald op aanvraag - wanneer iemand zal vragen voor de vertaling. Google zal uw pagina's kruipen dus het zal ook vragen om vertaling, dus het zal worden vertaald inhoud en indexeren van uw vertaalde pagina. Dus degene die niet weten Engels vindt uw pagina door te zoeken in zijn eigen taal zo snel als Google indexeert de pagina.

Ja, we zijn van plan de gemaakte meer generieke tool die in staat zou zijn om vertalingen op andere omgevingen te ondersteunen, maar toch hebben we een aantal kenmerken die we willen integreren voordat openen we nieuwe lijn van producten. Er is geen geen deadline voor deze op dit moment.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1