PDA

View Full Version: Opgelost sommige talen het breken van het formaat



MOGmartin
30-06-11, 10:16
Hi guys,

als je heb nu de MS-API geïntegreerd Im waardoor het nog een schot, dank daarvoor;)

Ive installatie van de plugin, avonds laat, en Ive kreeg een paar bugs ...
sommige talen werken perfect:
http://seoforums.org/es/

maar sommige lijken de lay-out te breken:
http://seoforums.org/de/

zijn waarschijnlijk iets heel simpel, ik havent had een kans om nog naar kijken, maar als het voor de hand liggende laat het me weten!

bedankt

Martin

vBET
30-06-11, 12:47
Het lijkt alsof je probleem met de verbinding met vertaaldienst. Dus:
1. Bent u met behulp van Google alleen of ook MS vertalingen? Als ook MS, dan controleer resultaten wanneer Google Alleen is ingeschakeld.
2. Gebruik van Google te testen en te vertellen over de resultaten: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
3. Als alles in orde is met de Google-test en je bent de gast-cache, dan kunt u schakelen gast cache en controleer de resultaten - misschien heb je cache verkeerd resultaten (mag niet gebeuren, maar het is de moeite waard om te controleren).

Gelieve feedback te geven.

MOGmartin
03-07-11, 10:02
ok, dus na het testen van - zijn 100% van de MS-API vertalingen.

wanneer zijn deze API met behulp van de pagina verschijnt "gebroken". Ik eigenlijk alleen maar willen de andere api, niet de google een te gebruiken, zodat deze functie is het belangrijk voor mij.

Een advies?

bedankt!

vBET
04-07-11, 07:45
Gelieve PM toegang tot gegevens voor Admin CP en FTP. Zoals ik het begrijp is het genoeg om MS vertaling te reproduceren in te stellen. Houdt u er rekening mee dat MS vertaling wordt beschouwd als BETA in vBET, zodat een aantal zaken kunnen gebeuren.

We weten al hoe om te detecteren wat er mis is en hoe het te corrigeren. Zeer waarschijnlijk is er een aantal speciale karakter dat niet is toegestaan door MS API en we hebben om het te ontleden voordat. Toch hebben we de exacte inhoud moeten zien wat er mis is, dus PM toegang details.

vBET
11-07-11, 02:10
We hebben nog steeds geen toegang krijgen tot gegevens. We moeten de exacte inhoud van deze pagina weten en kunnen controleren wat Microsoft resultaten. Anders zijn wij niet in staat zijn om te testen en repareren. Houdt u er rekening mee dat we zullen controleren in onschadelijke manier - we zullen extra output naar alleen voor onze IP. Zodat er geen andere gebruiker zal het zien:)

vBET
11-07-11, 03:27
Ik heb net ontdekt een bug met Microsoft vertaling op onze test forum. Ik weet niet is het hetzelfde probleem als die van jou, omdat we niet hebben toegang tot gegevens en kon het niet controleren. Toch kunt u braak instructies hieronder.

. Microsoft vertalingen van teksten zoals "karakter breekt op dit ogenblik geduld aub Voor een snelle fix:
1. Open file / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php
2. Zoek:

$translationURL = $this->translationURL.'%22'.$toTranslate.'%22]';
3. Vervangen door:

$translationURL = $this->translationURL.'%22'.str_replace('%22','%5C%22',$toTranslate).'%22]';
4. Zoek:

$toTranslate = $toTranslateTable[$i];
5. Vervangen door:

$toTranslate = str_replace('%22','%5C%22',$toTranslateTable[$i]);

Dit zal worden opgenomen in de volgende release.

Gelieve te bevestigen was het hetzelfde probleem op uw forum.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1