PDA

View Full Version: Opgelost Blanco pagina als moderator.



JMTA
29-06-11, 06:55
Blanco pagina als moderator.

Wanneer een moderator verwijdert, beweegt, samen te voegen, enz. een post krijgen ze een blanco pagina

Een oplossing?

vBET
29-06-11, 17:20
Is het gebeuren op de normale pagina of op vertaalde pagina? Houdt u er rekening mee dat vBET geen zorgen over vertalingen voor beheerders en moderators - zodat we nooit getest op dit gebied - deze taken moeten worden gedaan op een normale pagina's niet op vertaald.

Als het gebeurt op normale pagina kunt u beschrijven hoe precies dit probleem te reproduceren. Ook ga dan naar uw error logs en vind fout voor dit. De meeste waarschijnlijk iets ontbreekt - een functie / klasse niet zichtbaar.

JMTA
29-06-11, 20:11
Is het gebeuren op de normale pagina of op vertaalde pagina? Houdt u er rekening mee dat vBET geen zorgen over vertalingen voor beheerders en moderators - zodat we nooit getest op dit gebied - deze taken moeten worden gedaan op een normale pagina's niet op vertaald.

Als het gebeurt op normale pagina kunt u beschrijven hoe precies dit probleem te reproduceren. Ook ga dan naar uw error logs en vind fout voor dit. De meeste waarschijnlijk iets ontbreekt - een functie / klasse niet zichtbaar.

Het gebeurt op de normale pagina's. Ik heb geïnstalleerd vBET 3.x en wanneer een moderator verwijdert ie een post die hij krijgt ie deze url:. Forum.com / showthread php t = 43971 en de pagina leeg is?. Als u terugkeert naar het forum het bericht is verwijderd

vBET
30-06-11, 01:32
Ik heb zojuist tests op dit forum en het is OK. Dus we zijn niet in staat om te reproduceren op ons forum (misschien omwille van de configuratie verschillen).

Gelieve uw error logs - u vindt er informatie over wat er mis is. Stuur ons foutmelding zodat wij in staat zullen zijn te vechten met het. Zoals ik al eerder schreef - zeer waarschijnlijk een bestand wordt niet opgenomen, dus er is een gebrek van de gebruikte functie of klasse. Maar we moeten foutmelding om erachter te komen wat er gaande is.

PS.
Ik zie dat je niet hebt ingeschakeld vBET SEO links - raden wij aan te zetten. dan het eruit zal zien / pl / plaats uit? language = pl
U kunt het op in Admin CP -> vBET -> Main. Dit vergt htaccess aanpassingen - in de parameter beschrijving vindt u alle details:).
. Als u al geïndexeerde pagina's in language = stijl, dan een extra regel in htaccess zal omgeleid het leuk met 301 redirect - voor Google betekent het: "Deze pagina wordt nu in andere plaats, maar het is nog steeds dezelfde pagina - maakte update in index zonder verlies van mijn positie. " Hier vindt u van deze extra regel: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1541

JMTA
01-07-11, 13:05
Bedankt, opgelost

De fout werd PHP Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / var / www / vhosts / forum.com / httpdocs / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47

Ik heb net gewijzigd. Htaccess, set 'Link Type' om VBSEO_URI en is ingeschakeld vBET SEO koppelingen een nu goed werkt

Bedankt

vBET
01-07-11, 20:51
Het stel om te werken, zelfs zonder SEO links (nog SEO links zijn veel beter voor uw forum en het is te adviseren om het te gebruiken). Bedankt voor foutmelding ik zal vaststellen dat het zelfs werken zonder SEO links.

EDITED
Ik controleerde het - deze functie wordt alleen gebruikt voor de integratie met vBSEO, dus het is OK. Zowel vBET en vBSEO team advies SEO links. Daarom gaan we ervan uit dat iemand die zorgt voor verbindingen vertaling kunnen ook de zorg over SEO type. Dus geen veranderingen in de vBET voor dat zolang er niemand zal zeggen dat hij moet het zonder de SEO links (wat hebben geen zin;)).

Nogmaals dank voor uw bevestiging - opgelost:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1