PDA

View Full Version: Opgelost Gemiddelde tijd om Product ontvangen na Purhase?



Octavius
27-06-11, 11:50
Hi. Hoe lang duurt het meestal om dit product te ontvangen? Ik kocht de mijne via Western Union vier dagen geleden en ben nog steeds in afwachting van de toegang tot de download pagina om het product te downloaden. Ik ben erg enthousiast over dit product en wil hiermee aan zo snel mogelijk te gebruiken. Dit is een must-have modificatie voor alle forums.

vBET
27-06-11, 13:38
Gemiddelde tijd: INSTANT

Alle betalingen van Paypal hebben licentie onmiddellijk toegepast (automatisch).

Houd er rekening mee dat je betaald via Western Union en ons niet verkeerd betalingsgegevens te sturen. Je stuurt een correcte weekend dus dit is de eerste dag dat wij uw betaling te bevestigen in de bank. Op dit moment komen we enkele problemen met een van onze forums (forum.simple-nlp.pl). Wij controleren uw betaling op de bank nadat we omgaan met deze problemen. Hopen dat we in staat zullen zijn om dit vandaag te doen. Uw licentie zal worden toegepast na betaling zal worden bevestigd.

Dit is duidelijk beschreven op betaling pagina:

Wij aanvaarden ook betalingen via Western Union ...

Houdt u er rekening mee dat we licentie voor u maken nadat we het geld, zodat het betalen met PayPal stelt u in staat om uw rijbewijs onmiddellijk.

Dit is niet vooraf te koop vraag, want het gaat over de betaling die reeds is gedaan. Ik verhuis deze draad aan het oplossen van problemen sectie.

PS.
Echt jammer dat je moet wachten. Ik hoop dat we het probleem snel op te lossen en controleer uw betaling op de bank vandaag:)

Octavius
28-06-11, 03:47
Mijn bad ....

vBET
28-06-11, 15:20
Geen probleem. Ik heb niet aan om dit gisteren te doen omdat je server uitvalt, maar vandaag was ik in de bank en nam uw Western Union transfer. Uw licentie is al gemaakt:) Ook als excuses voor de wachttijd geven wij u gratis installatie-service die normaal gesproken kost $ 30:) maar neem PM me uw toegang details.

Octavius
28-06-11, 21:54
Geen probleem. Ik heb niet aan om dit gisteren te doen omdat je server uitvalt, maar vandaag was ik in de bank en nam uw Western Union transfer. Uw licentie is al gemaakt:) Ook als excuses voor de wachttijd geven wij u gratis installatie-service die normaal gesproken kost $ 30:) maar neem PM me uw toegang details.Wow bedankt je geweldig! : D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1