PDA

View Full Version: Opgelost Onvertaalde titel in forumhome



Simon Lloyd
17-06-11, 07:50
Hallo allemaal, heb ik gemerkt dat er in forumhome de titel van threads niet worden vertaald (als je kijkt nu bij Microsoft Office Help - Microsoft Office Discussie - Excel VBA Programming - Access Programmeren (http://www.thecodecage.com/forumz) naar beneden scrollen om Introducties forum zie je een die begint 'Hola ...." in forumdisplay toont als "Hallo ...." wat prima is) is het een bug of heb ik iets mssed bij het upgraden of in vBSEO of. htaccess?

vBET
17-06-11, 13:38
Zoals ik het zie uw titels zijn vertaald. Over deze een het verandert ook de URL tussen de vertalingen. Ik zie dat op de hoofdpagina van het forum en in het subforum er weinig andere titel displays - Ik denk dat het komt omdat titel in het forum thuis worden gesneden. Doet deze titel is verpakt in langtitle bbcode? (U kunt controleren door te gaan naar Advanced Edition.

Simon Lloyd
17-06-11, 17:41
Zoals ik het zie uw titels zijn vertaald. Over deze een het verandert ook de URL tussen de vertalingen. Ik zie dat op de hoofdpagina van het forum en in het subforum er weinig andere titel displays - Ik denk dat het komt omdat titel in het forum thuis worden gesneden. Doet deze titel is verpakt in langtitle bbcode? (U kunt controleren door te gaan naar geavanceerde edition.Yes, als ik de post te bekijken in de advanced edit mode is dit HOLA A TODOS, zoals u kunt zien dat het niet een lange titel, dus ik weet niet waarom het moet worden afgebroken en vervolgens weer te geven onvertaalde?

kamilkurczak
18-06-11, 09:49
Ik zal proberen om het te reproduceren op mijn test forum:)

Simon Lloyd
18-06-11, 10:08
Ok verheugen van u te horen:)

vBET
29-06-11, 17:47
Ja, als ik de post te bekijken in de advanced edit mode is dit Hallo allemaal, zoals u kunt zien dat het niet een lange titel, dus ik weet niet waarom het moet worden afgebroken en vervolgens weer onvertaald?

Ok - dus als ik het nu zien, is er geen geen probleem. Het is lange titel waaronder BBCODE. Dus heb je het afgekapt door vBulletin (zoals je kunt zien zijn er puntjes, dus het was afgekapt). vBET heeft een speciale code die titels vindt met cut langtitle - indien deze gevonden dan het einde van de langtitle BBCODE wordt toegevoegd en de titel is vertaald. Dat is waarom als je op het forum pagina zie je het zoals het moet zijn - te merken was geknipt, zodat hele titel werd vertaald. En als je op het forum hoofdpagina zien het als laatste bericht, dan is het doorsneden door vBulletin, vBET handgrepen het en vertaalt gesneden titel - dat is de reden waarom u andere vertaling resultaten (iets anders werd vertaald). Alles in orde is.

En zoals ik herinner me het is vertaald op uw forum. Ik was daar en zag dit - het probleem was dat andere vertaling resultaten was op het forum hoofdpagina en in sub-forum pagina.

Als u wilt voorkomen dat uw titel die wordt doorsneden door vBulletin, ga dan naar je Admin CP en configureer vBulletin parameter die verantwoordelijk is voor deze (laatste Onderwerp Maximum tekens uit).

Vertel deed het helpen en heb je nodig een toekomstige steun hier:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1