PDA

View Full Version: vraag



Jncocontrol
21-05-11, 16:50
Ik las op de vBSEO forums dat deze mod ook daadwerkelijk mijn forums pijn in de manier waarop zij het beschreven?
Ik weet dat het meer dan een jaar, En je man's hebben gedaan een fuck-ton van de werkzaamheden aan het sinds toen, en zij moeten vast als ze niet bestonden.

vBET
22-05-11, 15:39
Hi. Ja, we weten dat vBSEO een aantal punten beschreven waarom de oude vBET kon kwetsen SEO. Dat is de reden waarom wij hebben zorg over elk argument wees door vBSEO team en we raken van uitgifte door het verbeteren van vBET.

Net zoals u hebt genoteerd was het oude discussie, en het is geen echte meer. vBET is SEO vriendelijk. Wij ondersteunen SEO links. Wij ondersteunen koppelingen vertaling denk ik dat we zelfs moeten danken aan het team vBSEO voor de wijzen ons hoe we ons product te verbeteren;.)

Sinds die tijd page rank van onze belangrijkste groei van 0 tot 5 en we kregen het verkeer van hele de wereld. Dus ik ben definitief zeker van vBET niet ons forum pijn doen;)

Ook rekening mee dat sinds die tijd hebben we niet alleen verbeterd vBET in SEO gebied, ook hebben we veel nieuwe functies en verbeterde prestaties toe te voegen door het toevoegen van ondersteuning voor volledige bestandsnaam cache voor de gasten en geheugen cache:)

Als u nog vragen neem dan gewoon vragen, wij helpen u graag verder:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1