PDA

View Full Version: Opgelost Na de upgrade rankbadges krijgt weggenomen.



Taurus
21-05-11, 08:24
Ik ben nu met grote problemen met mijn leden. Sinds de upgrade iedereen blijft verliezen hun extra rankbadges. Deze krijgen's handmatig worden toegevoegd als extra gebruikersgroepen. Maar op het moment van de cron loopt het updaten van de gelederen iedereen verliest de handmatig ingevoerde degenen. Dit gebeurde niet voordat deze update.

Gelieve!

Dank.

vBET
22-05-11, 16:32
Hi. Voordat u deze update vBET geen gebruik groepen helemaal. vBET4.3.0 versie is officiëel als instabiel beta versie, dus problemen met de nieuwe functionalisies kan gebeuren. Sorry voor problemen, zullen we werken om het op te lossen.

Geef meer informatie over rankbadges. Is het inheemse vB functionaliteit of van sommige mod? In stand gevallen - waar te vinden? Welke cron taak verwijdert het? Is het van invloed op andere bijkomende gebruikersgroepen of alleen die met betrekking tot rankbadges? Is het gebeuren als cron taak wordt uitgevoerd met vBET dissabled?

Taurus
22-05-11, 16:51
Het is net ingesteld als standaard vBulletin gebruikersgroepen. Gelederen, enz. Geen mod. Ik begrijp werkelijk niet waarom vBET nu gebruikersgroepen gebruikt?

kamilkurczak
23-05-11, 20:00
Welke cron taak verwijdert het? Is het van invloed op andere bijkomende gebruikersgroepen of alleen die met betrekking tot rankbadges? Is het gebeuren als cron taak wordt uitgevoerd met vBET dissabled?

Als dit vB standaardoptie - schrijft u welke instellingen ik moet instellen om het repoduce op mijn test forum? Als u het te beschrijven voor mij - ik zal proberen om dezelfde resultaten als u te maken.

Bedankt

Taurus
24-05-11, 04:27
De update van de gebruiker rangen en titels cron verwijdert het. Met vBET uitgeschakeld het prima is.

Hoe dit te verklaren? hmmmmm

Ik heb wel een paar extra gebruikersgroepen, en deze krijgt ook een rankbadge (die verbonden zijn aan de de gebruikersgroepen) Nu lijkt het erop dat wanneer er meer dan een of twee extra gebruikersgroepen toegevoegd (handmatig) aan een lid, als de cron loopt, het duurt deze handmatig toegevoegd die weg.

Ik hoop dat je begrijpt.

Taurus
24-05-11, 11:33
Dit is nu steeds een groot probleem voor mij. Ik heb meer dan 50 000 leden, en je moet begrijpen dat ik moet handmatig toevoegen van deze gebruikersgroepen elke dag in dit stadium. Is er niet een manier voor mij om handmatig uitschakelen deze gebruikersgroepen vBET voegt nu? Ik weet niet eens begrijpen waarom je dit deed!?

vBET
24-05-11, 17:27
Het is net ingesteld als standaard vBulletin gebruikersgroepen. Gelederen, enz. Geen mod. Ik begrijp werkelijk niet waarom vBET nu gebruikersgroepen gebruikt?

Dit was hier gevraagd:

Ik begrijp het is groot probleem voor jou. Om het zo snel mogelijk alsjeblieft PM me uw toegang gegevens naar Admin CP en FTP. Ook kunt u mij zeggen wat precies gebruikersgroep ik hier kan toevoegen en dat is precies cron taak (op naam), ik moet rennen om het probleem te zien. Ik zal controleren en corrigeren op plaats - dit zal geven snelst resultaat. Ik zal persoonlijk hanteren dit en doe het vandaag nog als je mij de details snel genoeg (ik zal beschikbaar zijn voor 4-5 uur meer vandaag de dag, met 1 uur pauze nu). Als u niet wilt dat uw toegang tot gegevens te delen, dan nog moet ik beschreven hoe u onze test forum configureren om het effect te zien.

Ook nog een vraag aan begrepen het probleem goed - doet gebruikersgroepen worden verwijderd (dus gebruikersgroep verdwijnen van het forum) of gewoon opdracht gebruiker gebruikersgroep verdwijnt. Dus je moet weer toe te voegen gebruikersgroepen of de gebruiker toe te wijzen aan gebruikersgroep weer?

Taurus
24-05-11, 17:54
Bedankt Michal. PM verzonden.

Wat ik zie steeds werd meegenomen door een cron is mijn 'Legend' en 'Xtreme' gebruikersgroepen / rangen. Ik weet echt niet hoe het te verklaren. Ik hoop dat je kunt zien op mijn forum. Ik ben ook niet helemaal zeker welke cron. Maar elke dag, na het toevoegen van deze handmatig, zijn ze weer weg. Dus ik ben gok het moet de cron actualiseren usertitles en rangen.

Bedankt voor de hulp!

vBET
29-05-11, 20:24
Zoals ik al schreef in PM - ik alle dagelijkse cron taken gecontroleerd op uw forum en vond niets. Op dit moment zijn we niet in staat om het probleem te reproduceren, zodat we niet in staat zijn om eraan te werken. Ook als ik schreef dat ik echt doupt dat het vBET probleem - je hebt probleem dat slechts enkele speciale gebruikers hun gebruikersgroepen los en anderen niet los dezelfde gebruikersgroepen - als het zou iets automatisch waarschijnlijk zou het voor alle gebruikers gelden met deze gebruikersgroep . Ik controleerde vBET code voor gebruikersgroepen weer en ik vond niets wat kan dit probleem veroorzaken. Dus misschien is veroorzaakt door een aantal acties die worden uitgevoerd door de gebruikers - neem dan contact op hen een erachter te komen was er een gezamenlijke actie ondernomen.

Kort - Ik geloof niet dat het vBET schuld, toch ben ik bereid om details te controleren wanneer u ons informatie over hoe u het probleem te reproduceren. Ik dubbelklik alle dagelijkse cron taken gecontroleerd op uw forum en vond niets. Geef ons meer gedetailleerde informatie over hoe het probleem te reproduceren.

Taurus
01-06-11, 09:49
OK, voor 2 dagen, ik ging terug naar oude vBET. Niet een probleem in deze 2 dagen. Gisteravond Ik deed een upgrade, en vanmorgen moest ik weer extra gebruikersgroepen toe te voegen aan ten minste 10 leden. Het moet iets te maken hebben met de extra gebruikersgroepen vBET nu ook toevoegt. Dus vertel me hoe je deze volledig te verwijderen uit vBET want ik kan niet doorgaan als deze. Dank.

vBET
06-06-11, 20:38
Hele code over gebruikersgroepen u in het bestand / includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php.

Er is slechts een functie die wordt gebruikt als reactie op vBulletin logica (voor haak: userdata_presave) en de functie naam is vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php (7 wedstrijden).

Andere twee functies in het dossier die veranderingen maakt worden gebruikt voor het verwijderen van vBET gebruikersgroepen tijdens vBET un-installatie en nergens anders.

Dus als het verkeerd is als gevolg van vBET, dan kan het alleen maar vanwege de functie vbet_changeDefaultLanguageGroup. Niets anders is het maken van eventuele wijzigingen op gebruikersgroepen.

Dus als je het wilt uitschakelen, dan is de eenvoudigste manier is om gewoon uit te schakelen plugin "juiste standaard taal Group Set". Maar dit zal het automatisch handvat voor vBET gebruikersgroepen. Dus als je wilt dat deze ook worden verwijderd gewoon verwijderen door Admin CP.

Wij raden alleen maar om de plugin eerst uitschakelen. Als u uw probleem verdwijnen, dan kunnen we het weer checken (we controleren dat al twee keer), hebben we nog steeds hetzelfde - we weten niet hoe het probleem te reproduceren.

Ook kunt u kijken andere plugins voor haak userdata_presave en verandering uitvoering om te worden uitgevoerd voor / na vBET plugin.

Taurus
09-06-11, 00:46
Na het uitschakelen van die plugin, en draaien zonder het voor ongeveer 48 uur nu, heb ik niet gehad deze kwestie opnieuw. Dus ik denk dat het veilig zou zijn te veronderstellen dat het is omdat vBET toegevoegd en extra gebruikersgroep, en als je een paar al, om wat voor reden de andere weg wordt genomen met een cron draaien. lol, dat klinkt een beetje vaag ik weet het, maar zonder de plugin is het allemaal weer goed.

vBET
09-06-11, 01:16
OK dus - zullen we controleren het weer. Dit was de enige verandering die je gemaakt - het uitschakelen van de plugin? Heeft vBET gebruikersgroepen zijn nog steeds op uw forum of u hebt verwijderd die? Wat is de exacte versie van uw vBulettin (we willen de loep, niet alleen in onze code, maar ook in de haak omgeving)?

Taurus
09-06-11, 01:44
Ja, dat is de enige wijziging die ik heb gemaakt. En ik nam de teken uit de gebruikersgroepen voor vBET. Maar ze zijn er nog steeds wel. Is er een eenvoudige manier om die te verwijderen? Omdat het neemt veel ruimte in beslag.

vBET
09-06-11, 11:38
En ik nam de teken uit de gebruikersgroepen voor vBET.
Wat betekent het precies? Je deed wat?

Over het verwijderen van vBET groepen - je kunt het doen door Admin CP in vBulletin opties, of door het uitvoeren van de functie vbet_removeDefaultLanguageGroups van / includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Houdt u er rekening mee dat als je te verwijderen die we niet ale te kijken dichter bij het probleem, want het gebeurt alleen op uw forum.

Taurus
10-06-11, 14:56
Wat betekent het precies? Je deed wat?

Ik heb de gebruikersgroepen geselecteerd uit vBET. Zoals wanneer je een gebruiker in ACS-landen zal het een teek / merk door laten we zeggen: kies 'Spaanse' als een extra gebruikersgroep. Dit ga ik niet geselecteerd.

vBET
16-06-11, 16:43
Zoals ik al schreef je in PM we nog niet weten wat de reden van het probleem op uw forum. Ik nog een aantal veranderingen in vBET code die op dit gebied. Op dit moment vBET zal zich bezighouden met gebruikersgroepen alleen bij sommige gebruikersgroepen veranderd of wanneer de gebruiker standaard taal Chânes. Dus in de haak is toegevoegd voorwaarde:

if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
Ik heb geen idee zal het helpen om uw probleem, omdat we niet weten wat de oorzaak is. Hoe dan ook is het mogelijk dat het helpen zal. Zoals ik al schreef je in PM, in uw wijzigingen op de geschiedenis vaak gebruikersgroepen van vóór column werd ontruimd - misschien omdat die waar niet geladen uit de database helemaal. Met deze aandoening in een dergelijk geval vBET zal niets doen, want in de stand van de gevallen wanneer de gebruiker wijzigingen in gegevens door Gebruiker CP of admin door Admin CP, dan gebruikersgroepen worden geladen.

Dit zal worden opgenomen in de volgende release, dus controleer het. Als het niet werkt, dan zul je schakelt de haak weer en we zullen gemaakt onderzoek weer.

Gelieve te bevestigen na het updaten helpt het.

EDITED - het is bevestigd. Voor een snelle fix please:
1. Ga naar Admin CP -> Plugins & Producten -> Plugin Manager
2. Zoek haak genaamd Set juiste standaard taal Groep voor haak userdata_presave en klik op Bewerken voor het
3. Toe te voegen aan het begin van de code:

if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
4. Aan het eind van de code:

}
5. Sla het op

Taurus
19-06-11, 07:36
OK, Ik heb een upgrade nu, en zal kijken of ik nog steeds dit probleem. Ik zal u laten weten. Dank.

Taurus
21-06-11, 00:33
Na het uitvoeren van de update voor meer dan 2 dagen nu, en zonder uit te schakelen dat de plug-in of iets anders, heb ik niet gehad deze kwestie opnieuw. Dus ik denk dat het veilig is om te zeggen dat je vast de truc deed. Nogmaals bedankt Michal. Een echte grote dank! Ik weet dat deze kwestie alleen aanwezig was op mijn forum, en ik oprecht waardeer de extra mijl ging je om mij te helpen op deze!

kamilkurczak
21-06-11, 22:03
bedankt voor deze bevestiging:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1