PDA

View Full Version: 404 bestand niet gevonden PhotoPost



Schmike
11-05-11, 15:12
Kreeg de volgende foutmelding toen ik probeerde om te integreren met PhotoPost Pro:

Niet gevonden

De gevraagde URL / testvb / forums / vbet_flag-/ testvb / forums / gallery / is niet gevonden op deze server.

Daarnaast werd een 404 Not Found fout opgetreden terwijl het proberen om een ErrorDocument te gebruiken om het verzoek af te handelen.

kamilkurczak
11-05-11, 19:06
Weet u zeker dat u alle integraties goed stappen?
please - plak hier je htaccess inhoud -. Ik zal controleren

Schmike
12-05-11, 02:44
Hier is het:

RewriteEngine on
Opties + FollowSymLinks

# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {REQUEST_FILENAME}!-D

RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 & cpage = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*). html $ showphoto.php? Foto = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9] +). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 [QSA]

RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Cat = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 [QSA]

RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- protype ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 & protype = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*). html $ member.php? Uid = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ $ board.html board.php [QSA]
RewriteRule ^ b ([0-9 ]+)-(.*). html $ board.php? Msg = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- kat ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- kat ([0-9] +)-pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 & pagina = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showmembers.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*). html $ showmembers.php? Cat = $ 1 [QSA]

RewriteRule / ADDITIONAL_DIRECTORY / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]

RewriteCond% {QUERY_STRING}! Doorgestuurd =
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Doorgestuurd = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]

# RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
# RewriteRule ^(.*)$ een dollar? Vbet_outside = true [L, QSA]

kamilkurczak
13-05-11, 16:26
. Htaccess bestand ziet er goed uit - ik zal een andere oplossing voor u te vinden

Schmike
13-05-11, 16:29
Is er een extra instellingen die ik moet stellen omdat het in een submap in vb?

Schmike
18-05-11, 03:23
alle updates? nodig om het te krijgen op zo snel mogelijk.

kamilkurczak
18-05-11, 20:54
aghh ik over het hoofd gezien het feit dat je niet de naam van de map typen.
Please change 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' om uw volledige forum directory pad.
Zou moeten werken.
In het algemeen kijk dan nog eens alle integratie stappen:

Schmike
19-05-11, 13:55
bedoel je in vbenterprisetranslator_front_controller.php?

het werd gedaan in deze lijn:
define ('VBET_FORUMDIR', '<mijn path>');

kamilkurczak
19-05-11, 16:10
ja, en verandering ADDITIONAL_DIRECTORY in htaccess bestand naar uw directory naam.

Schmike
19-05-11, 17:40
De waarde voor ADDITIONAL_DIRECTORY is hetzelfde als per het pad dat ik ingevoerd in vbenterprisetranslator_front_controller.php?

Het werkt niet. Ik heb het veranderd naar het pad van mijn galerij met betrekking tot mijn belangrijkste site die is / testvb / forums / galerie, maar ook niet werken.

kamilkurczak
21-05-11, 00:24
kijk dan nog eens alle stappen uit hier:


n vBET pakket / do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php veranderen 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' om uw volledige forum directory pad.
Gebruik geen '/' aan het eind. Als je niet weet wat er op je pad:

1. Upload bestand vBET_package / do-not-upload / tools / actualdirectory.php om je forum map.
2. Zet URL actualdirectory.php bestand in web browser en zie de resultaten.

ten tweede: er verandert ADDITIONAL_DIRECTORY om uw directory naam

Schmike
22-05-11, 05:58
alles werd gedaan.

Dit is mijn huidige bestand:
RewriteEngine on
Opties + FollowSymLinks

# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {REQUEST_FILENAME}!-D

RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 & cpage = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*). html $ showphoto.php? Foto = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9] +). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 [QSA]

RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Cat = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 [QSA]

RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- protype ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 & protype = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*). html $ member.php? Uid = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ $ board.html board.php [QSA]
RewriteRule ^ b ([0-9 ]+)-(.*). html $ board.php? Msg = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- kat ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- kat ([0-9] +)-pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 & pagina = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showmembers.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*). html $ showmembers.php? Cat = $ 1 [QSA]

RewriteRule / Gallery / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]

RewriteCond% {QUERY_STRING}! Doorgestuurd =
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Doorgestuurd = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]

# RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
# RewriteRule ^(.*)$ een dollar? Vbet_outside = true [L, QSA]

vBET
22-05-11, 16:14
Ik zie niet in uw licentie, dus ik kan niet controleren wat is je forum-structuur (met subdirectory voor het forum of niet), dus ik kan niet vertellen heb je juiste hints gebruikt. Ik kan je vertellen dat je niet deed appropriatelly gebruiken, omdat de regel met de taal codes moeten niet in deze. Htaccess bestand ... Hoe dan ook - neem PM uw licentie gegevens eerste en geef hier je forum URL.

kamilkurczak
23-05-11, 23:17
opnieuw.
Regels vanaf hier:

zet in. htaccess van yout MOD map

2. regels uit:
zoals:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
plakken in uw htaccess in de hoofdmap.

Plak hier uw twee htaccess-bestanden na verandert (een van de mod map, een forum hoofd directory) en schrijven, die is van de belangrijkste map en schrijven, die is van de mod map. Ik zal controleren.

Schmike
26-05-11, 17:04
PhotoPost htaccess:
RewriteEngine on
Opties + FollowSymLinks

# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {REQUEST_FILENAME}!-D

RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 & cpage = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*). html $ showphoto.php? Foto = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9] +). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 [QSA]

RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Cat = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 [QSA]

RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- protype ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 & protype = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*). html $ member.php? Uid = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ $ board.html board.php [QSA]
RewriteRule ^ b ([0-9 ]+)-(.*). html $ board.php? Msg = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- kat ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- kat ([0-9] +)-pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 & pagina = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- pagina ([0-9] +). Html $ showmembers.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*). html $ showmembers.php? Cat = $ 1 [QSA]

RewriteCond% {QUERY_STRING}! Doorgestuurd =
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Doorgestuurd = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]

# RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
# RewriteRule ^(.*)$ een dollar? Vbet_outside = true [L, QSA]

Htaccess forum:
# REGELS voor SEO vertaling links zonder enige SEO motor (op ruwe vBulletin links)
# Als u gebruik maakt van vB "Mod Rewrite Friendly URL's 'zet dan deze regels net VOOR vB regels
RewriteRule archief / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [QSA]
RewriteRule / Gallery / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]

kamilkurczak
26-05-11, 22:16
moet je regels stellen voor de PhotoPost VOORDAT oude regels van vBET.
Zoals deze:


Forum htaccess:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

Schmike
27-05-11, 03:25
gedaan. maar nog steeds dezelfde fout.

vBET
29-05-11, 15:24
Ik kwam hier om te controleren waarom het zo lang duurt ...

Je hebt nog steeds niet hier stuur je forum URL, dus ik kan niet controleren van het probleem.

Ik schreef je dat er aparte instructies voor forums die in subdirectory en forums die geen subdirectory gebruik in de URL. U gebruikt hints voor forums die niet subdirectory hebben in URL, maar in de eerste post je gaf path '/ testvb / forums / gallery / "dus ik denk dat je subdirectory in de URL en gebruikt verkeerde hints ...

Houdt u er rekening mee dat u altijd de integratie service (http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php) te kopen voor $ 30. Ons forum support gratis is, nog steeds zie ik dat je veel zaken aan braakliggend gegeven hints hebben, dus misschien het kopen van integratie van dienst zal een betere oplossing voor je.

Hoe dan ook als u wilt dat wij u te helpen door het forum - schrijf URL naar de pagina waar we het probleem kunnen zien.

Schmike
30-05-11, 05:08
Ik was een beetje druk de afgelopen dagen. Ik zal weer lopen door de stappen om ervoor te zorgen dat ik heb niets te missen.

kamilkurczak
30-05-11, 18:05
ok, dus we wachten op uw bevestiging

Schmike
01-06-11, 15:03
Stappen gezet:
vervangen door SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH met mijn forum weg
vervang alle [L] in mijn htaccess aan [QSA]
toegevoegd, zowel regels voor htaccess
toegevoegd regel aan de bovenkant van forums htaccess en plaats ADDITIONAL_DIRECTORY naar galerij waar is mijn subfolder

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. In het geval dat ik miste eerder uit, dit is mijn testvb test site setup.

vBET
02-06-11, 22:07
Ik heb het gevoel alsof we alleen maar te draaien de hele tijd ... U niet reageert op de meeste belangrijke kwesties.

Je hebt nog steeds niet hier stuur je forum URL, dus ik kan niet controleren van het probleem.

Ik schreef je dat er aparte instructies voor forums die in subdirectory en forums die geen subdirectory gebruik in de URL. U gebruikt hints voor forums die niet subdirectory hebben in URL, maar in de eerste post je gaf path '/ testvb / forums / gallery / "dus ik denk dat je subdirectory in de URL en gebruikt verkeerde hints ...

Ik schreef je dit en je weer niet heeft verzonden, URL, zelfs als je weet dat ik niet in staat om te controleren heb je de nodige maatregelen genomen, zonder te controleren forum structuur. Dit is van cruciaal belang. Ik zal niet in staat om u te helpen totdat u gewenste informatie.

Ik heb ook nog uw aandacht voor de verschillen in integratie op basis van uw forum-structuur (dit is wat ik nodig heb om te controleren). Maar je negeerde het weer. Ik kreeg geen antwoord. U hoeft alleen herhaald welke stappen u heeft - ik weet dat dit al van uw vorige berichten. Het ding is: zijn die juiste stappen? En we zijn niet in staat je dit te vertellen totdat u de belangrijkste informatie over uw forum structuur.

Nogmaals:

Ik schreef je dat er aparte instructies voor forums die in subdirectory en forums die geen subdirectory gebruik in de URL. U gebruikt hints voor forums die niet subdirectory hebben in URL, maar in de eerste post je gaf path '/ testvb / forums / gallery / "dus ik denk dat je subdirectory in de URL en gebruikt verkeerde hints ...

En nogmaals: hier heb je beschreven twee verschillende zaken - en ik wat je gebruikt verkeerde, maar ik kan niet zeggen totdat u gevraagde informatie. Stuur forum URL waar we het probleem kunnen zien. Ook gewoon gelieve PM toegang details naar FTP en Admin CP - we zullen controleren of u hebt ingesteld zoals het zou moeten zijn.

Schmike
04-06-11, 03:58
Heeft uur u de nodige gegevens.

vBET
05-06-11, 10:25
Net was er - u niet hebt ingeschakeld SEO links ... Integratie instructies gaan ervan uit dat SEO koppelingen zijn ingeschakeld ... Dat was het probleem. Dat is de reden waarom u het niet hebben vertaald, omdat je links naar niet naar de regels.

We kunnen wijzigen van de regels - er is geen probleem. Het eerst - in de uiteindelijke forum (is hier test) u wilt met SEO koppelingen ingeschakeld of niet? Zo ja, dan moet u eerst weer SEO links op in uw forum, en controleren hoe het werkt. Zo niet - laat het ons weten geven wij u gewijzigde regels.

Schmike
05-06-11, 10:30
Geef mij de gewijzigde regels in plaats daarvan. Dank.

vBET
05-06-11, 10:41
Ik zal voorbereiden deze en stuur het naar je. Op dit moment -. Zoals ik het zie op dit moment je htaccess bestand niet hebben in Galerij ... In plaats daarvan heb je htaccess bestand. Zorg ervoor dat het OK is voor uw server.

vBET
05-06-11, 10:49
Voor htaccess in forums directory.:
1. Je hebt nog steeds daar onderbroken regel met / ADDITIONAL_DIRECTORY /, die u vertelde ons was veranderd ... Wij zijn niet in staat zijn om u te helpen, wanneer u valse informatie.
2. Wanneer SEO links niet worden gebruikt, dan heb je geen behoefte aan een vBET regels er helemaal - kun je gewoon verwijderen.

Voor htaccess in galerie directory.:
1. U NIET hebben. U heeft verkeerde naam in plaats daarvan - gelieve de juiste HTACCESS naar htaccess.
2. Geen wijzigingen van de regels nodig zou zijn - zoals ik het zie is er veronderstelling dat andere regel al SEO link naar language = koppelen veranderd, zodat het zou moeten werken prima.

Vertel deed het helpen en wat zijn de problemen zo niet.

Schmike
05-06-11, 11:18
Ik heb verwijderd die regel in de forums. Htaccess en omgedoopt galerie htaccess naar. Htaccess.

url:


fout:
Niet gevonden

De gevraagde URL / testvb / forums / vbet_flag-/ testvb / forums / gallery / index is niet gevonden op deze server.

Daarnaast werd een 404 Not Found fout opgetreden terwijl het proberen om een ErrorDocument te gebruiken om het verzoek af te handelen.

vBET
06-06-11, 00:55
De URL die je hebt is gebroken - nog steeds iets niet klopt en het ziet er verzoeken komen niet door onze front controller. Ik ben er gaan om te controleren.

vBET
06-06-11, 01:03
Ik heb verwijderd die regel in de forums. Htaccess en omgedoopt galerie htaccess naar. Htaccess.

Nee, u niet. Je was juist verteld om naam te veranderen van HTACCESS aan. Htaccess. Precies:

correct HTACCESS aan. htaccess
In plaats daarvan je veranderd in. Htaccess en weer gaf valse informatie over de stappen die u heeft, door te schrijven dat het wordt gewijzigd in. Htaccess

Juist Gelieve braak richtingen en niet meer verstrekken van valse informatie - dit is de reden waarom het zo lang duurde, want je doet een ding en schrijven dat je iets anders deed.

Vertel deed het helpen?

Schmike
06-06-11, 03:05
Nee, u niet. Je was juist verteld om naam te veranderen van HTACCESS aan. Htaccess. Precies:

In plaats daarvan je veranderd in. Htaccess en weer gaf valse informatie over de stappen die u heeft, door te schrijven dat het wordt gewijzigd in. Htaccess

Juist Gelieve braak richtingen en niet meer verstrekken van valse informatie - dit is de reden waarom het zo lang duurde, want je doet een ding en schrijven dat je iets anders deed.

Vertel deed het helpen?

Ik serieus heb geen idee over dat het hoofdlettergevoelig.

Het is alleen werken voor mijn hoofdpagina nu. Andere pagina's zijn niet vertaald als ik klik op de vertaling, maar het lukt me om het te repareren met

Lijkt werkt prima nu. Bedankt en sorry voor de moeite.

vBET
06-06-11, 17:11
Geweldig dat het nu werkt:) Als u nog andere problemen, dan kunt u gewoon schrijven:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1