PDA

View Full Version: Opgelost Google sitemap fouten



haiduongbk
24-04-11, 14:26
Ik stel sitemap van google webmaster tools zie ik deze foutmelding:

URL's niet gevolgd
Wanneer we een steekproef van URL's getest van uw sitemap hebben we vastgesteld dat sommige URL's omleiden naar andere locaties. Wij raden je sitemap URL's bevatten die verwijzen naar de eindbestemming (de redirect target) in plaats van doorsturen naar een andere URL.


HTTP-fout: 301
URL:
htt
Probleem gedetecteerd op: 24 april 2011
- Ik gebruik Mod Rewrite Friendly URL's, gebruik ik: Maak URL's theo SEO koppeling Consensus (dat wil zeggen '/ nl / adres'); niet gebruiken vBSEO gebruik: vBSEO Search Engine XML Sitemap - Inhoud van het bestand Htaccess. I:

RewriteEngine on
RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Windowsz \\. Netto $ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://windowsz.net/ $ 1 [R = 301, L]
DirectoryIndex forum.php index.php index. Php3 messagebrd.pl index.html index.htm
RewriteBase /
RewriteRule archief / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule forum.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

Opties + FollowSymLinks

# # # Dit is een beetje extra zekerheid en kan worden verwijderd

RewriteRule ^ omvat /(.*) index.php
RewriteRule ^ vb /(.*) index.php
RewriteRule ^ pakketten /(.*) index.php

# # # Dit is het eigenlijke HERSCHRIJVEN

RewriteRule ^ discussies / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) showthread.php? t = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ leden / ([0-9] +) member.php? U = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ forums / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) forumdisplay.php? f = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ blogs / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) blog.php? u = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ entries / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) entry.php? b = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ lijst /([^/]*/)([ 0-9] +) list.php? R = $ 1 $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ content /(.*) content.php? R = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ widget / config / ([0-9] +) widget.php? R = config / $ 1 &% {QUERY_STRING}
het bestand vbseo_sitemap_functions.php heeft de inhoud:

$ Voor = vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rt'], $ relp);

if ($ vboptions ['vbseo_sm_freq_tsmart'])
{
$ Dpassed = (time () - $ threadrow ['lastpost']) / 86400;
if ($ dpassed <3) $ freq = 'dagelijkse';
else if ($ dpassed <10) $ freq = 'wekelijks';
else if ($ dpassed <100) $ freq = 'maandelijkse';
else $ freq = 'jaarlijkse';
} Else
$ Freq = $ vboptions ['vbseo_sm_freq_t'];

vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], totaal berichten: $ totalposts, pagina's: $ totalpages, views: $ threadrow [views] $ voorafgaande");
for ($ p = 1; $ p <= $ totalpages; $ p + +)
{
/ / Aanvullende code
$ Alanguages = array
if (! $ gearchiveerd) {
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ gearchiveerd). '& Language =';
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
$ Lastpost = & $ threadrow ['lastpost'];
foreach ($ alanguages als $ taal) {
vbseo_add_url ($ currentthreadurl $ taal, $ voorafgaande, $ lastpost, $ freq.);
}
}
/ / Einde aanvullende code
$ Vbseo_stat [$ gearchiveerd 'bij':? 'T'] + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ gearchiveerd),
vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ gearchiveerd, true),
$ Voorafgaande,
$ Threadrow ['lastpost'],
$ Freq
);

}

if ($ showpost)
{

$ Getposts = $ db-> query ("
SELECT p.dateline, p.postid, p.threadid
FROM ". TABLE_PREFIX." Post als p
WHERE p.threadid = $ threadrow [threadid]
En zichtbaar = 1
ORDER BY p.dateline
");
Je please help mij als de juiste configuratie, en waarom fouten sitemap die me helpt met het oplossen van problemen, dankzij

haiduongbk
24-04-11, 14:38
Ik ben vBulletin 4.1.3 gebruikt, heb ik de verkeerde onderwerp gemaakt, dan kunt u overschakelen naar vBulletin forum 4 me

kamilkurczak
25-04-11, 13:34
hello,

Ten eerste, zet de regels van de sitemap generator VOORDAT vBET regels:

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

haiduongbk
26-04-11, 01:03
Bedankt Kamilkurczak. Dat deed ik, maar het probleem blijft onopgelost. Help me.

RewriteEngine on
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Windowsz \\. Netto $ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://windowsz.net/ $ 1 [R = 301, L]
DirectoryIndex forum.php index.php index. Php3 messagebrd.pl index.html index.htm
RewriteBase /
RewriteRule archief / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule forum.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [QSA]

Opties + FollowSymLinks

# # # Dit is een beetje extra zekerheid en kan worden verwijderd

RewriteRule ^ omvat /(.*) index.php
RewriteRule ^ vb /(.*) index.php
RewriteRule ^ pakketten /(.*) index.php

# # # Dit is het eigenlijke HERSCHRIJVEN

RewriteRule ^ discussies / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) showthread.php? t = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ leden / ([0-9] +) member.php? U = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ forums / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) forumdisplay.php? f = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ blogs / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) blog.php? u = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ entries / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) entry.php? b = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ lijst /([^/]*/)([ 0-9] +) list.php? R = $ 1 $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ content /(.*) content.php? R = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ widget / config / ([0-9] +) widget.php? R = config / $ 1 &% {QUERY_STRING}

haiduongbk
27-04-11, 09:23
VBSEO 3.6.0 heb ik gebruikt en wat doet een foutmelding niet krijgen van Google. - Ik vBSEO implementatie en integratie Mijn htaccess de inhoud:.

RewriteEngine on

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Windowsz \\. Netto $ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://windowsz.net/ $ 1 [R = 301, L]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# REGELS voor SEO vertaling banden met vBSEO (moeten worden opgenomen voor alle regels vbseo.php)
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Adminwzcp / | modwzcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Adminwzcp | modwzcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Adminwzcp / | modwzcp / | cron | vbseo_sitemap |. Api \\ php)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Adminwzcp | modwzcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Het werkte met me. Maar om te integreren in de sitemap ik volg de instructies op: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html-do ik heb om iets anders te doen? – mijn probleem is nu niet vertalen in artikel link post.Bijvoorbeeld link van mijn website

Chong trom KHI mest Wi-Fi (http://windowsz.net/f30/ch% E1% BB% 91ng-tr% E1% BB% 99m-KHI-d% C3% B9ng-wi-fi-23696.html)
Na de dienst:

Anti-diefstal bij het gebruik van Wi-Fi (http://windowsz.net/en/f30/ch% E1% BB% 91ng-tr% E1% BB% 99m-KHI-d% C3% B9ng-wi-fi-23696 . html)
Hoe kan het vertalen in de link-adres als uw website?

haiduongbk
27-04-11, 09:27
Dit betekent dat het kan vertalen naar de inhoud, en de post titel van post, maar het vertaalt zich niet voor alle post, zoals deze link voor uw website

haiduongbk
27-04-11, 09:41
- Het probleem is dat de sitemap is gemaakt, lees ik:

<url>

<priority> 0,6802 </ prioriteit>
<lastmod> 2011-04-26T11: 23:06 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> jaarlijkse </ changefreq>
</ Url>
<url>

<priority> 0,6802 </ prioriteit>
<lastmod> 2011-04-26T11: 23:06 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> jaarlijkse </ changefreq>
</ Url>
<url>
Ik kan zien het adres is: http://5Bthao/f11/windowsz.net% 5 d % 5Byou-%-luan % 5 d-Yi-gi-ve-windows7-final-are-gio-g-22-10-2009-a-556-6. htmlNhưng link dat is de foutpagina niet gevonden. Help me. Te veel fouten te vervullen uit mijn website

kamilkurczak
27-04-11, 10:51
ok ik zal controleren het voor je

kamilkurczak
03-05-11, 16:55
Over Google sitemap fout:

Links in sitemap mag niet worden vertaald.
Dit is goed - Dit is hoe het zou moeten werken. Waarom? Prestaties.
Op dit moment generatie van 52 keer meer links voor discussies kan verbruiken veel tijd voor de grote forums. Vertaling van alle van die in dezelfde tijd konden maakte het heel, heel tijdrovend en het genereren van veel query's naar database.

En dat is goed voor google - zoals u ziet, heb je een 301 redirect naar de pagina met vertaalde url (HTTP-fout: 301).

Google zou liever zien dat de links werden vertaald, maar het doet niet de moeite ze in het geheel.

Meer hier: vBET Integratie met andere plugins - vBulletin Enterprise Translator (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/)

Dit bericht van Google is voor uw informatie. Ze denken dat je waarschijnlijk een slechte links in de sitemap, Ze denken dat is niet goed voor je hebt en je niet weet niets over,
maar je weet - deze links worden doorgestuurd (met 301) om de goede vorm en dat is goed voor Google en zeer goed voor uw site (performance).

vBET bieden geen ondersteuning voor de vertaling van url in sitemap.

Ook kun je niet integreren vBET met sitemap - U heeft in sitemaps alleen links van de originele draden. Google kruipen koppelingen vertaalde zich (maar het zal langer duren) en je hebt vertaald urls

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1