PDA

View Full Version: Om uit te leggen Verschillende standaard talen voor verschillende subforums



Lundgren
18-04-11, 20:12
De mogelijkheid van het instellen van de standaard taal op een forum per basis. Vergelijkbaar met wat yak983 gevraagd in de pre-sale gebied.


Hallo ik heb een forum schrijven in meer talen

forum lang een
sub forum lang een
sub forum lang een
sub forum lang een

forum lang 2
sub forum lang 2
sub forum lang 2
sub forum lang 2


Omdat 4.3.0 zal gebruik maken van secundaire ledengroepen voor langauges (zoals ik het begrijp), en als er steun is voor zijn in meerdere taalgroepen, het zou kunnen veronderstellen dat als iemand in dezelfde gebruikersgroep als de sub forum dan is dat taal wordt gebruikt, zo niet dan zal het worden aangenomen dat de taal in het gebruikersprofiel wordt gebruikt.

kamilkurczak
19-04-11, 08:28
vertel me whitch versie van vBET bent u gebruiken? en hier plakken een url naar uw forum - Ik zal een configuratie te controleren.

Bedankt

Lundgren
19-04-11, 10:44
Ik heb geen versie van vBET geïnstalleerd (de forum site is nog in ontwikkeling / configuratie). Onlangs hoorde over deze mod en realiseerde dat het waarschijnlijk zal me immensly helpen. Maar als ik alleen maar kon yak983's post over het onderwerp, en niets anders te vinden, heb ik het als een feature aanvraag nog voor het te downloaden.

Ik stuur je een PM over hoe mijn vBulletin-installatie te bereiken. :)

kamilkurczak
19-04-11, 20:27
ok ik show zal, dit is Michael FR

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1