PDA

View Full Version: Opgelost Groot probleem.



Taurus
22-03-11, 02:40
Ik weet niet hoe dit uit te leggen. Kijk dan hier:

Aanvragen in het algemeen (http://creativx.net/forums/requests-general/)

Scroll naar beneden, dan zie je waar het is gebroken. Controleer de draad:

"Microsoft Windows 7 Ultimate">

Het opent, is het volledig messed up.

kamilkurczak
22-03-11, 11:44
Misschien iemand heeft een te lange titel in zijn draad en het einde van de titel was gesneden?
Kun je plakt hier een voorbeeld van deze titel? en ik zal reproduceren het op mijn test forum.

Taurus
24-03-11, 04:49
Ik kan niet gaan zelfs in die thread. En te klikken op het geeft me wat link met Thaise taal inch Maar als ik de link naar hier toe te voegen kopiƫren, krijg ik dit:



Ik verwijderde de 'h' in 'http' anders breekt mijn post hier ook.

kamilkurczak
24-03-11, 08:57
ok ik zal proberen om het te analize en vinden wat dit probleem veroorzaken.

Taurus
27-03-11, 10:53
Is er een oplossing voor dit alstublieft? Het is dag.

kamilkurczak
27-03-11, 16:20
Ik heb een test thread op mijn test forum met een zeer lange titel en de titel was gesneden en opaqued in goede langtitle tag. Dus ik kan nog steeds niet reproduceren op mijn test forum.

Ik denk dat in deze post aan het einde van de tag langtitle

[/langtitle]
werd gesneden.

Gelieve indien u - vindt deze draad in uw database en geeft mij meer informatie en ook - dit controleren langtitle tag
(En ondoorzichtig in de juiste).

als het gebeurd vaak?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1