PDA

View Full Version: Statistieken Alsjeblieft?



nitra1000
25-02-11, 21:04
Al deze voedingsmiddelen verhalen briljant zijn, maar ik moet feiten om een beslissingen te nemen, dus als iemand mij kon helpen door het verstrekken van de volgende

VB versie:
VBSEO:? Versie nummer / datum van installeren:
VBET versie / datum van installeren:

En de volgende grafieken van Google-services ...
Indexpagina's grafiek voor en na (webmaster)
Site snelheid grafiek voor en na (webmaster)
Search Engine treffers voor en na (analytics)
Bounce rate voor en na (analytics)
Hits van inheemse contry voor en na (analytics)

Ik weet dat het te vragen een grote ... maar ik denk alleen met al deze informatie kon ik een goed geïnformeerde beslissing aout aankoop van dit product te maken ...

vBET
26-02-11, 12:30
Hello. Helaas hebben we geen dergelijke gegevens - dit forum is vBET geïnstalleerd vanaf het begin dus was er geen een "before". Sommige informatie wordt bevestigd door onze gebruikers in dit sub-forum: vBET goede verhalen - vBulletin Enterprise Translator (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-good-stories/)

Ook sommige van onze klanten mogen hun forum links die je hier kunt vinden zijn onder andere: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php zodat u kunt controleren in Google hoeveel vertaalde pagina's worden geïndexeerd voor een aantal specifieke locatie en taal.

Als u ons leiden hoe dit te krijgen van Google Analytics, kunnen wij u het percentage resultaten van toegang tot ons forum door de vertaalde pagina's.

nitra1000
26-02-11, 16:41
Ik zou graag een volledig uitgeruste case study op mijn site met behulp van de gratis versie (onderdeel van mijn baan is het leveren van analytische documentatie, doe dus het zou gemakkelijk zijn om / begrijpen ).... Dan als dat werkt ik koop de Pro-versie ....

Maar kan ik de branding en de eventuele outlinks het creëert terwijl ik doen? Aangezien deze zou hebben een impact op de resultaten

Dit is het enige wat dat is putting me af waardoor het een go

vBET
27-02-11, 21:32
Als u wilt verwijderen van credit link in gratis versie is het genoeg als je stuurt een donatie (zie details op de gratis versie pagina). Gelieve betaalde versie heeft meer functies (zoals URL vertaling) en het is veel meer geoptimaliseerd (in de volgende versie zullen we ondersteunen ook het geheugen cache door de meest gebruikte implementaties). Dus als u gratis versie wilt, dan betaalde een definitief e iets wat je wilt:)

Naast credit link er is niets anders, dus ik denk dat je kan rennen:) Als u nog vragen heeft kunt u de toekomst alleen maar vraagt - wij zullen u graag helpen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1