PDA

View Full Version: andere stijl



Damas
25-11-09, 04:40
Hallo,

Is er een manier om andere stijl te gebruiken alleen voor vertaald (taal) pagina's?

Dank u

vBET
25-11-09, 06:41
Dit geldt voor stand vBET 2.x (gratis) en vBET 3.x (commerciële) versies.

Als je op vertaalde pagina betekent dit dat je $ _GET ['taal'] in te stellen.

Dat betekent dat je in staat zijn om elke aanpassing die alleen zal werken voor vertaalde pagina's te doen. Het enige wat je hoeft te doen is modificatie die zal controleren doet taal is ingesteld voordat u wijzigingen aanbrengt.


if ($_GET['language']) {
DO SOMESTHING SPECIAL ONLY FOR TRANSLTED PAGES
}


Deze code kunt u opnemen in plugin.

U kunt ook speciale aanpassingen binnenkant van sjablonen:


<if condition="$_GET['language']">
DO SOMESTHING SPECIAL ONLY FOR TRANSLTED PAGES
</if>


Goed voorbeeld voor template - handvat vertaling tracking in java script + gebruik geïnternationaliseerd RSS kanaal (alleen voor vBET 3.x):



<script type="text/javascript" src="<if condition="$_GET['language']">/$_GET[language]/</if>external.php?type=js"></script>
<table class="tborder" cellpadding="6" cellspacing="1" border="0" width="100%" align="center">
<tr>
<td class="tcat">
Last Posts
</td>
</tr>
<tr>
<td class="alt1 bulletlinks">
<script type="text/javascript">

</script>
</td>
</tr>
</table>
<br/>


Damas
25-11-09, 13:44
Geweldig, werkt prima voor mij.

Het laatste wat ik nodig heb, hoe te vlaggen op kop alleen vertaald (taal) pagina's alstublieft?

Ik ben echt waardeer zeer uw geduld en medewerking.

Damas
25-11-09, 13:57
Thats it: D

$ Vbenterprisetranslatorflags


Dank u

vBET
25-11-09, 14:00
Geweldig, werkt prima voor mij.

Het laatste wat ik nodig heb, hoe te vlaggen op kop alleen vertaald (taal) pagina's alstublieft?

Ik ben echt waardeer zeer uw geduld en medewerking.

Gebruik aangepaste plaats voor vlaggen en plaats het waar je wilt voor vertaalde pagina's, en waar je wilt voor niet vertaalde pagina's met behulp van andere omstandigheden.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1