PDA

View Full Version: Opgelost Verschillende talen tabellen te houden crashen in de database?



Simon Lloyd
29-01-11, 13:12
Hallo, lijkt het erop dat elke dag heb ik om een of meer van de taal tabellen te repareren als ze blijven crashen, meestal de middellange en korte tabellen.

Mijn gegevens zijn als volgt:
PHP versie 5.2.15
Apache versie 2.0.63
MySQL versie 5.0.91-community
Perl versie 5.8.8
Kernel versie 2.6.18-194.26.1.el5xen
VB 3.8.6 PL1

Ik ben op een nieuwe "out of the box"-server.

Eventuele ideeën over hoe dit te voorkomen?

Groet,
Simon

kamilkurczak
31-01-11, 11:22
Heb je e-mails met MySQL fout of een mededelingen? Vul hier de inhoud van deze e-mails, Als je

Simon Lloyd
31-01-11, 11:38
Zeker, is infact een neergestort nu hier is een zeer recent een:

Datum: maand. De 31 januari 2011 10:32:46 +0000 [10:32:46 GMT]
Van: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
Naar: webmaster@mysite.com
Onderwerp: vBulletin Database Error!


Database error in vBulletin 3.8.6:

Ongeldige SQL:
SELECT cache.originaltext als originaltext, cache.translated zoals vertaald VAN vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af helpen, vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af cache WAAR EN cache.serie = help.serie;

MySQL Error: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af' staat als gecrashed gemarkeerd en dient te worden gerepareerd
Foutnummer: 145
Aanvraag Datum: maandag de 31 januari 2011 @ 10:32:45
Fout Datum: maandag de 31 januari 2011 @ 10:32:46
Script:
Referrer:
IP-adres: 66.249.72.171
Gebruikersnaam: Niet-geregistreerde
ClassName: vB_Database
MySQL versie: en hier is een oudere bleef ik om u te tonen:
Datum: vrijd. De 28 januari 2011 20:45:02 +0000 [vrijdag, 28. Januari 2011 20:45:02 GMT]
Van: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
Naar: webmaster@mysite.com
Onderwerp: vBulletin Database Error!


Database error in vBulletin 3.8.6:

Ongeldige SQL:
SELECT cache.originaltext als originaltext, cache.translated zoals vertaald VAN vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt helpen, vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt cache WHERE help.originaltext = 'Home' en cache.serie = help.serie;

MySQL Error: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt' staat als gecrashed gemarkeerd en dient te worden gerepareerd
Foutnummer: 145
Aanvraag Datum: vrijdag de 28 januari 2011 @ 8:45:01 PM
Fout Datum: vrijdag de 28 januari 2011 @ 8:45:02 PM
Script:
Referrer:
IP-adres: 200.160.96.160
Gebruikersnaam: Niet-geregistreerde
ClassName: vB_Database
MySQL versie:
Zoals je kunt zien is er niet een bepaalde fout of taal oorzaak van het probleem, maar de taal AF verschijnt heel veel.

kamilkurczak
01-02-11, 12:14
Crach probleem - Dit is een MySQL probleem, niet vBET probleem.
Probeer om je MySQL updaten naar de nieuwe versie of downgrade naar een meer stabiele versie van MySQL (vraag over dat uw hosting provider).

We kunnen er niets aan doen want het is de MySQL-code.
Waarschijnlijk, in jouw geval, MySQL is meer gevoelig voor de foutieve werking van het veelvuldig gebruik van tabellen. Maakt u gebruik van cache voor de gasten? Als er geen - gelieve deze optie inschakelt. Dit zal leiden tot minder vragen aan de database, maar niet volledig elimineren van de MySQL fout. (Waarschijnlijk heb je minder van dergelijke ongevallen).

Ten tweede, probeer te optimaliseren en te repareren alle database tabellen.

Natuurlijk, probeer te upgraden of downgraden u MySQL naar de beste versie.

Simon Lloyd
01-02-11, 13:19
Nou, ten eerste geloof ik dat MySQL is de meest Stabel versie ja en ik doe gast cache te gebruiken, al was het mysql dat is een probleem waarom is het alleen de taal tabellen die crash? Ik heb veel andere tabellen die worden benaderd per post of pagina veranderen, maar ze niet crashen.

En ik heb geoptimaliseerd Alle tafels een paar keer!

kamilkurczak
02-02-11, 12:52
We zijn niet in staat om te bepalen waarom alleen de tafels cache bug hebben - het is een vraag gesteld aan de MySQL-team omdat, zoals eerder genoemd is dit een fout mySQL en het maakt niet uit dat de andere tafel OK is. Van onze kant, we hebben niet meer suggesties - Meldt aan het team verantwoordelijk is voor deze bug - naar MySQL team.

Elke poging om de andere tabellen te vergelijken met de cache tabellen hebben geen zin - want dit zou alleen maar speculatie, waarom alleen hier mysql crashes tabellen. MySQL team is verantwoordelijk voor de MySQL-code, dus - vragen stellen over dat een MySQL team.

Misschien probleem is hier omdat alleen in deze cache tabellen je veel van de inhoud hebben en in een andere tabellen niet (zoals alleen in je forum, op een ander forum onze klanten niet). Misschien van cache tabellen Data zijn vaak verwijderd en van een ander niet. Misschien, maar we kunnen niet controleren - alleen suggesties.

Het enige wat we kunnen zeggen is dat dit een MySQL error. Merk op dat eventuele wijzigingen in de vBET code niet zullen dit probleem te elimineren.

MySQL engine is verantwoordelijk voor het beheer tabellen met SQL. Dus moet je een oplossing te vinden in de MySQL-code. Vraag dan naar dat MySQ ondersteunen.

Dank.

Youngster
03-02-11, 22:19
Ja kamil recht heeft,
het probleem is van mysql, dus probeer te schrijven MySQL.

Naar mijn mening Je probleem met cache hebben, kunnen iets niet te schrijven in MySQL uit de cache.
Probeer MYSQL upgraden naar MySQL database 5.5, misschien upgrade zal helpen.

Simon Lloyd
05-02-11, 09:23
Ja kamil recht heeft,
het probleem is van mysql, dus probeer te schrijven MySQL.

Naar mijn mening Je probleem met cache hebben, kunnen iets niet te schrijven in MySQL uit de cache.
Probeer MYSQL upgraden naar MySQL Database 5.5, zal misschien upgrade help.Im blij dat je in staat bent om te herhalen wat Kamil zei. Het is geen probleem met MySql het probleem tafel is bijna altijd het af taal, kun je niet zeggen dat het is, want als de input en output aan mysql is zeer frequent zal crashen!, Mijn post tafel is enorm, het heeft 718.000 berichten en is toegankelijk voor elke gebruiker van het forum, zeker is dit veel vaker gebruikt dan de taal tafel, MySql omgaat heel goed met de post tafel zodat alles met minder inbreng gemakkelijk kan worden opgevangen met.

Geen enkele andere tafels crash, het is gewoon de taal tabellen.

kamilkurczak
11-02-11, 13:00
Nogmaals, vraag dan naar deze kwestie een MySQL team. Deze correctie zal sneller en beter.

Simon Lloyd
20-02-11, 10:40
Ik heb de hosting team kijken naar de databaseMySql produceert geen andere fout, ze hebben zelfs gerepareerd, geoptimaliseerd en de uitgevoerde hele 5GB bestand vervolgens opnieuw worden ingevoerd en nog steeds alleen de taal tabellen crash.

Simon Lloyd
22-02-11, 20:51
Eventuele verdere helpen met dit?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1