PDA

View Full Version: iSpy plugin - gebruikersnamen met <vBET_SNTA>



Taurus
22-12-10, 08:53
Is dit met succes geïntegreerd int vBET? Ik ben ook geïnteresseerd om mijn iSpy pagina vertaald. Zelfs als ik alleen maar kan krijgen van de gebruikersnamen te corrigeren. In dit stadium ik krijg dit:

vBET_SNTA

zoals gebruikersnamen op mijn iSpy pagina's.

Bedankt!

EDIT: Sorry dat ik dit te zien als voor VB3, maar wil noemen, ik ben op VB4.

kamilkurczak
22-12-10, 10:17
ja, hier heb je een handleiding:


hoe zit dit <vBET_SNTA>? Het is nog steeds op uw pagina wel of niet?

Taurus
22-12-10, 10:47
Bedankt Kamil. Controleren dat nu.

Ik heb niet de <vBET_SNTA> ergens anders dan hier: iSpy (http://creativx.net/forums/vaispy.php)

Taurus
23-12-10, 10:34
Ik volgde de instructies die u gekoppeld mij Kamil, maar ik krijg nog steeds dit:

http://i53.tinypic.com/2a7g6sm.jpg

Gelieve te helpen.

kamilkurczak
23-12-10, 11:17
Dit komt omdat gebruikersnaam is hier niet verwerkt. En deze site is nog niet vertaald zoals ik het zie. Maak alle integratie stap voor stap opnieuw. Na dat deze site moet worden vertaald.

Taurus
23-12-10, 11:21
Wat bedoel je met deze site is niet vertaald?

kamilkurczak
23-12-10, 11:24
wanneer u klikt op de vlag - voor exaple polish - url is correct, maar site is nog in het engels. moet worden vertaald - dat nu de plaats van gebruik global_complete haak en uw gebruikersnaam niet gebruiken met <vBET_SNTA> is niet ontleed.

Waar kan ik vind deze mod? Het is gratis? Ik wold het graag installeren en te controleren.

Taurus
23-12-10, 11:28
Bent u verwijst naar deze pagina? vaispy. Omdat mijn site is creativx, en dat is vertaald!

Taurus
23-12-10, 11:29
Hier ga je:

vBISpy - AJAX real-time feed van nieuwe berichten / discussies - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=233759&highlight=vaispy)

kamilkurczak
23-12-10, 11:41
en een andere vraag.
Kijk in je database in tabel -> bericht
In deze tabel vinden column -> gebruikersnaam

Controleer dan bent u gebruikersnamen in de database in deze tabel met <vBET_SNTA> of niet?

Taurus
23-12-10, 12:01
Nope, geen gebruikersnamen mee.

kamilkurczak
23-12-10, 12:12
dus als je geen gebruikersnamen met deze <vBET_SNTA> in database in na de kolom - u moet uw plugin goed te integreren met vBET. Maak alle integreren stappen nog een keer. stap voor stap.

Op deze pagina na de integratie - vaispy - moeten worden vertaald.

kamilkurczak
23-12-10, 12:17
ook kunt u blokkeren het toevoegen van deze <vBET_SNTA> in gebruikersnamen

Niet getest omdat ik dont dit probleem op mijn test forum hebben:

1. bewerken en maak een kopie van dit bestand:
forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. in dit bestand te vinden:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm')) {
3. en vervangen door:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
4. test het

Taurus
23-12-10, 13:09
1. bewerken en maak een kopie van dit bestand:
forum root / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

Je bedoelt: forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php??

Zal nu testen, en verslag uitbrengen. Heel erg bedankt!

kamilkurczak
23-12-10, 16:45
thats right moet in de map bevat.
Als nog steeds niet werken - Beschrijf hier wat ik moet doen om het te reproduceren op mijn test forum - geef me stap voor stap instructie.

Taurus
30-12-10, 06:16
Het is meestal werkt nu Kamil. Alleen wanneer een lid een nieuw onderwerp begint krijg ik nog steeds de <vBET_SNTA> als zijn gebruikersnaam op iSpy. Normale detachering is goed.

kamilkurczak
30-12-10, 09:51
ok ik weet waar het probleem met deze nieuwe draad.
Dit probleem bestaat niet op mijn test forum.
Neem nog een keer hetzelfde bestand bewerken en:

1. bewerken en maak een kopie van dit bestand:
forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. in dit bestand te vinden:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
3. en vervangen door:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')&& ($_POST['do'] != 'newthread')) {
4. test het

Nu zou ook moeten werken aan nieuwe thread

Taurus
30-12-10, 10:22
Nogmaals bedankt voor je grote steun Kamil. Ik ben net wachten om de resultaten te bevestigen.

Taurus
30-12-10, 10:32
Dat is helaas niet te werken.

http://i52.tinypic.com/25zm7ut.jpg

kamilkurczak
30-12-10, 11:29
heb je gelijk. Ik heb de verkeerde commando. Moet worden postthread

Nu heb je een goede oplossing:


1. bewerken en maak een kopie van dit bestand:
forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. in dit bestand te vinden:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
3. en vervangen door:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')&& ($_POST['do'] != 'postthread')) {
4. test het

Nu zou ook moeten werken aan nieuwe draad. Sorry voor mijn fout.

Taurus
30-12-10, 12:09
OK geweldig. Controle van nu. Misschien wel goed om je pad ook veranderen naar:

forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

Want als iemand anders ooit geconfronteerd met hetzelfde probleem.

Ik zal verslag uitbrengen in een moment. Nogmaals bedankt!

kamilkurczak
30-12-10, 15:48
heb je gelijk. Ik zal veranderen. bedankt

Taurus
31-12-10, 12:33
Mijn excuses voor de late antwoord. Willen om te bevestigen dat het nu werkt. Nogmaals bedankt voor je grote steun Kamil.

kamilkurczak
05-01-11, 09:34
Bedankt voor uw bevestiging. good luck:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1