PDA

View Full Version: Verworpen Vlaggen sorteren



Cybershaolin
21-11-09, 04:50
Zou er een manier zijn om ons in staat stellen de vlaggen sorteren in de manier waarop we willen dat ze verschijnen in adminCP, ik bedoel als een optie?

vBET
21-11-09, 19:11
Ik denk dat het mogelijk is. Waar het moet worden opgenomen - voor alle plaatsen waar vlaggen worden weergegeven (drop-down menu, vlaggen, registratie formulier)?

Cybershaolin
21-11-09, 20:37
Yep, zou overal super. :)

vBET
21-11-09, 21:28
OK, zal het zijn:)

Cybershaolin
26-01-10, 17:23
Waar is deze optie in 3.3.1? Dit werd gevraagd in november, dus ik raadt het al zou worden opgenomen als je zei.

vBET
27-01-10, 23:52
Hi. Nee, dat is nog niet inbegrepen. Sorry - we hebben 3.3.0 versie sneller dat het was gepland en 3.3.1 was alleen bug-fixing release.

Totdat we onder andere vlaggen sorteren in officiƫle release kunt u met deze oplossing:
1. Open / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php
2. Zoek:


$vbet_SupportedTranslations = array ('af'=>'Afrikaans','sq'=>'Albanian','ar'=>'Arabic', 'be'=>'Belarusian','bg'=>'Bulgarian','ca'=>'Catalan','zh-CN'=>'Chinese','hr'=>'Croatian','cs'=>'Czech','da'=>'Danish','nl'=>'Dutch','en'=>'English','et'=>'Estonian','tl'=>'Filipino','fi'=>'Finnish','fr'=>'French','gl'=>'Galician','de'=>'German','el'=>'Greek','iw'=>'Hebrew','hi'=>'Hindi','hu'=>'Hungarian','is'=>'Icelandic','id'=>'Indonesian','ga'=>'Irish','it'=>'Italian','ja'=>'Japanese','ko'=>'Korean','lv'=>'Latvian','lt'=>'Lithuanian','mk'=>'Macedonian','ms'=>'Malay','mt'=>'Maltese','no'=>'Norwegian', 'fa' => 'Persian', 'pl'=>'Polish','pt'=>'Portuguese','ro'=>'Romanian','ru'=>'Russian','sr'=>'Serbian','sk'=>'Slovak','sl'=>'Slovenian','es'=>'Spanish','sw'=>'Swahili','sv'=>'Swedish','zh-TW'=>'Taiwanese','th'=>'Thai','tr'=>'Turkish','uk'=>'Ukrainian','vi'=>'Vietnamese','cy'=>'Welsh','yi'=>'Yiddish');

3. Wijzig de volgorde van paren.

Nogmaals sorry dat het niet nog niet opgenomen:)

Cybershaolin
28-01-10, 01:56
OH, ik zie. OK dan. Hoe dan ook, bedankt voor de tijdelijke oplossing.

vBET
05-12-10, 17:54
Ik vraag me af over de prestaties van problemen - het sorteren van elke keer dat is niet efficiƫnt. Als we veranderen gewoon veranderen in de code. Ik begrijp dat het niet te leuk om code te veranderen, maar het is veel beter voor de prestaties en het lijkt erop dat niet veel gebruikers echt nodig om hun vlaggen sorteren Admin CP.

Verander ik de status weer in 'Met het oog ". Als iemand anders ook moet laten configureerbaar Geef hier uw stem. Als het echt nodig is zullen wij ondersteunen. Als het niet nodig is voor meer gebruikers, zullen we blijven quick fix oplossing. Is het OK voor jou Cybershaolin?

vBET
14-12-10, 23:28
Geen antwoord en geen andere stemmen - zodat op dit moment dit verzoek wordt geacht te zijn afgewezen en alleen ondersteund als eenvoudige code wijzigen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1