PDA

View Full Version: Opgelost $ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown Woonplaats



MicroHellas
14-11-10, 06:49
Hallo,

$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown werkt alleen in navigatiebalk? Waarom kan ik niet laten werken op footer bar als vervanging van vB moedertaal droplist?

Maria

mateuszr
15-11-10, 09:42
Hello:)

Heb je probeert 'Aangepaste' optie in het Admin CP-> VBET-> Vlaggen en, volgens de beschrijving:

Als u Aangepast, dan moet u vlaggen plaats handmatig door het toevoegen van $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown de juiste plaats in de navigatiebalk sjabloon.
zet de juiste wijzigingen in de navigatiebalk sjabloon in Style Manager?

MicroHellas
16-11-10, 08:39
Hello:)

Heb je probeert 'Aangepaste' optie in het Admin CP-> VBET-> Vlaggen en, volgens de beschrijving:

zet de juiste wijzigingen in de navigatiebalk sjabloon in Style Manager?

Als mijn vragen zegt: "De enige plek die ik kan toevoegen is het NavBar"? In de NavBar werkt. Ik weet het. Maar ik wil het plaatsen in de footer bar waar vBullatin daadwerkelijk de droplist voor de beschikbare taal. vBulletin doesnt heeft het in de navigatiebalk: cool:

mateuszr
16-11-10, 12:30
Sorry, niet goed gelezen:)
Hm .. Hoe dan ook, vind ik niet echt get it .. Ik bezocht je forum en je hebt dat droplist in de voettekst bar en vertalingen zien er goed uit met 25 talen die u hebt ingesteld

mateuszr
18-11-10, 10:27
Geen antwoord voor enige tijd, dus ik geloof dat de draad is opgelost voor nu.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1