PDA

View Full Version: Hoe kunt u uw mod integreren met vBET



vBET
20-11-09, 01:46
Je hebt je eigen mod (u bent de auteur), die sommige integratie met vBET behoeften?

Misschien is je mod maakt het mogelijk om berichten schrijven en u wilt hen in staat stellen zich in verschillende talen ...

Misschien bent u het krijgen van een aantal aanvullende gegevens door AJAX en willen dat ook vertaald worden op de vertaalde pagina's ...

Misschien is er iets anders nodig is voor uw mod samen te werken met vBET ...

Wij zullen u helpen!

Neem contact met ons, geef ons link naar uw mod en beschrijven het en wij geven u tips hoe u gemakkelijk gemaakt compatibel vBET.

U wilt dat uw mod nog steeds voor gebruikers die werken zonder vBET? Geen probleem - wij vertellen u hoe dit te doen. Wij helpen u het besluit genomen, beschrijven hoe het moet worden gedaan en hoe om te werken op vBET API om uw mod nog beter!

Cybershaolin
20-11-09, 02:26
Is dit hetzelfde of over dezelfde vraag dan hier: ?

Want ik wil weten of dit mogelijk zou zijn voor deze hack te worden ondersteund: Cyb - ChatBox (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=201283)

Dit zou mooi zijn als alle berichten content zou net zo goed worden vertaald. Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik vraag. :)

vBET
20-11-09, 11:40
Er geen mensen zijn 2 verschillende vragen. Hier hebben we vragen wie wil zijn (zijn - betekent als auteur) mod compatibel.

In draad die je punt dat we vragen welke mods je (u - als gebruiker) willen verenigbaar te zijn met vBET:)

Het verschil is dat als mod auteur ons om hulp te vragen dan zal hij wijzigingen, en wij zullen hem alle benodigde informatie. Op deze manier zijn mod zal compatibel zijn met vBET veel sneller. Ook omwille van mogelijke licenties beperkingen voor sommige mods kan dit de enige manier van integratie - door auteurs.

vBET
20-11-09, 11:43
Is dit hetzelfde of over dezelfde vraag dan hier: ?

Want ik wil weten of dit mogelijk zou zijn voor deze hack te worden ondersteund: Cyb - ChatBox (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=201283)

Dit zou mooi zijn als alle berichten content zou net zo goed worden vertaald. Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik vraag. :)

Ja, we zagen dit:) We zullen de integratie mogelijkheden contact op met deze mod.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1