PDA

View Full Version: Opgelost VB4.0.7 + vlaggen kan niet in aangepaste sjabloon



dacho
30-10-10, 15:27
Er is een probleem het wijzigen van de vormgeving vlaggen locatie
Als je de code {vb: rauw vbenterprisetranslatorflags} en kies de "Flags Place" als een aangepaste ********** En direct de "Custom flags template" om de naam van de sjabloon waar u wilt vlaggen toe te voegen handmatig

Krijgen niets!

Indien u de "Flags Place" naar een andere locatie (niet een aangepaste locatie)
Accepteer de positie zetten we de {vb: rauw vbenterprisetranslatorflags} tag en de locatie van Vbet

Kortom, de vlaggen lijken twee keer

dacho
31-10-10, 10:09
Wat gebeurt er als een op maat gemaakte hedging Is het ook voorkomt in sub-ontwerpen? Omdat ik werk met sommige ontwerpen, is het belangrijk ontwerpt onder de vlag zal ook

vBET
01-11-10, 17:00
Wij zullen controleren aan onze kant. Als we zullen niet in staat zich voort te planten, is het mogelijk dat er iets kapot is in uw lay-out (als je hebt aangepast).

Eerst zullen we controleren werkt het aan onze kant (nieuwe versie van vBulletin kan iets veranderen). Kunt u precies vertellen wat ze moeten doen om te reproduceren? Ik bedoel, waar u precies wilt vlaggen toe te voegen? Wat is precies je configuratie als je vlaggen twee keer (een andere die op maat - die precies aan jouw kant) hebben?

Ook - Ik begrijp niet uw vraag over sub ontwerpen - wat bedoel je met sub-ontwerpen?

dacho
01-11-10, 17:53
Kind stijl, design is onder een andere indeling en wordt beïnvloed door het

kamilkurczak
02-11-10, 10:51
Indien u de "Flags Place" naar een andere locatie (niet een aangepaste locatie)
Accepteer de positie zetten we de {vb: rauw vbenterprisetranslatorflags} tag en de locatie van Vbet

Kortom, de vlaggen lijken twee keer

Als u een FLEG locatie, niet op maat (bijvoorbeeld: navbar-onderaan) deze tag - {vb: rauw vbenterprisetranslatorflags} is automatisch inbegrepen, dus als je geplakt deze tag in de template met de hand en zet deze optie - niet op maat. heeft u uw vlaggen inbegrepen twee keer. Dus als u flag andere locatie dan op maat - gewoon verwijderen deze tag van sjabloon.

sub designs: Bedoel je dat bijvoorbeeld op de belangrijkste forum waar je sDe stijl 1 te gebruiken en op een ander deel van het forum die u gebruikt style 2? zo ja - je moet bewerkt sjablonen met dezelfde naam in stijl 1 en stijl 2.


There is a problem changing the design flags location
If you put the code {vb: raw vbenterprisetranslatorflags} and choose the "Flags Place" as a custom ********** And direct the "Custom flags template" to the name of template where you want to add flags manually

Get nothing!!

Kun je plakt hier de naam van deze template? Ik zou het graag testen op mijn test forum.

Bedankt

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1