PDA

View Full Version: Opgelost Toen ik de cache clean krijg ik een aantal fouten



dgparent
26-10-10, 19:33
aan de bovenkant van de pagina in vBulletin


Waarschuwing: Illegale offset type in isset of lege in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Waarschuwing: Illegale offset type in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Waarschuwing: Illegale offset type in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

moman
27-10-10, 02:22
Hebt u het cachegeheugen via het admin panel script? Deze waarschuwing wordt gegenereerd wanneer een array key niet is ingesteld.

kamilkurczak
27-10-10, 14:37
Hallo,
Ik controleerde het en deze waarschuwing is van deze functie:
vbet_useCache
Normaal gesproken zijn we door te geven aan deze functie slechts een elenent - bijvoorbeeld 'pl'
maar na cache reiniging - dit is een array, maar Array kan niet een sleutel tot de tafel.
Nu We werken aan oplossing voor je.

kamilkurczak
27-10-10, 16:17
Hallo,
Zoals ik schreef in de vorige post - Wij weten waar is het probleem, maar we moeten een correctie aan te brengen in enkele plaatsen in het bestand.
Wij zullen dit corections, maar het zal worden opgenomen in de volgende release-.

Ik heb een oplossing voor u om alleen verbergen deze "waarschuwingen", dus:
1. bewerk het forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php bestand
2. vinden en commentaar:

define('VBET_USE_CACHE_FOR_ACTUAL', vbet_useCache($_REQUEST['language']));
3. plakken na dat:

define('VBET_USE_CACHE_FOR_ACTUAL', @vbet_useCache($_REQUEST['language']));
4. Bestand opslaan

Vergeet niet - dit is geen oplossing - alleen u kunt nu verstoppen van deze waarschuwingen.

Neem na dat uw site (vertalingen, links etc.) controleren en te bevestigen hier.
Ik zal bewegen deze draad in het Bug Reporting gebied.
Bevestigd en wordt vastgesteld in de volgende release-.

kamilkurczak
28-10-10, 09:37
Gedaan. Ik bewerkte twee vBET files.it Zal includet worden in de volgende release-.
:)

scottct1
12-12-10, 11:30
Hoewel het verbergt de waarschuwingen dat het probleem niet verhelpen kwestie als de cache is niet gewist.

mateuszr
13-12-10, 10:58
Vergeet niet - dit is niet een oplossing - u kunt nu verbergt deze waarschuwingen
Deze waarschuwingen worden weergegeven, omdat uw server instellingen zijn ingesteld op weer te geven.
We hebben een bereide oplossing voor dit probleem, maar het zal worden toegepast in de volgende release.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1