PDA

View Full Version: Opgelost foutmelding met behulp van volledige file cache voor de gasten



chaoyueh
03-10-10, 23:59
Ik kreeg volgende melding nadat ik aangezet "gebruik volledige file cache voor de gasten"-functie. Please help! Bedankt



Warning: filemtime() [function.filemtime]: stat failed for [path]/vbet_guestcache/zh-TW/_forums_showthread_php_12642-天啊-這是真的,officedepot郵寄拿100-reward,還可寄國際郵件!!-(10-3-23)_goto_newpost2.html in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/class_core.php:4551) in [path]/includes/functions.php on line 3902


kamilkurczak
05-10-10, 11:51
hello,

Kunt u op deze optie en hier een url naar de site met deze kwestie te plakken?
Heeft u een mod_deflate en mod_gzip optie in uw apache uitgeschakeld?
meer over mod_deflate optie: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/967-guest-cache-issue.html # post4720

chaoyueh
06-10-10, 05:56
hello,

Kunt u op deze optie en hier een url naar de site met deze kwestie te plakken?
Heeft u een mod_deflate en mod_gzip optie in uw apache uitgeschakeld?
meer over mod_deflate optie: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/967-guest-cache-issue.html # post4720

Hier is mijn website

PuddingBuy ~ (http://www.puddingbuy.com/forums/forum.php)

Ik zet de de gast cache. Daarom zal je niet zien foutmelding.

Bedankt voor de hulp

kamilkurczak
06-10-10, 08:10
Ik heb oplossing voor je.
1.Just bewerken bestand: includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
2find lijn::

if ((time() - filemtime($vbet_readGuestCacheFileName) <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) {
verander het naar:

@$fileTime = filemtime($vbet_readGuestCacheFileName);
if ((time() - $fileTime <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) {

:)

vBET
06-10-10, 08:27
Ja - dit is reeds bekend bug gecorrigeerd we het in onze code en het zal opgenomen in de volgende release:)

webmastersite
06-10-10, 10:32
Ik heb dit opgelost zoals hierboven gegeven. Maar toen ik surfen tussen vertalingen browser maakt eindeloze lus. Het stopt wanneer cache uitgeschakeld.

chaoyueh
06-10-10, 17:54
Bedankt voor de hulp

Het werkt

kamilkurczak
07-10-10, 13:51
hello,
Cache voor de gasten is nu of niet?
zo niet dan sturen naar mijn door PM toegang nodig om uw admincp en FTP.
Ik zal fix it.

Bedankt!

kamilkurczak
14-10-10, 10:41
geen antwoord - opgelost. Zo niet dan schrijf hier en ik zal deze draad weer open.
Bedankt

chaoyueh
17-10-10, 20:22
hello,
Cache voor de gasten is nu of niet?
zo niet dan sturen naar mijn door PM toegang nodig om uw admincp en FTP.
Ik zal fix it.

Bedankt!

Bedankt, werkt het, nu

kamilkurczak
18-10-10, 08:28
Hartelijk dank voor uw bevestiging.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1