PDA

View Full Version: Gebruikers posten in verschillende talen



Simon Lloyd
30-09-10, 20:03
Hallo Kunt u mij zeggen, als een gebruiker berichten in Nederlands te zeggen na het bekijken van het forum in het Nederlands als ik zie het bericht zal het in het Engels?

Ook hoeveel meer database gebruik of database tabellen zijn er?

Is er extra belasting op de server?

Is het veilig SEO?

Kunnen alle vertalingen worden automatisch, dwz dat alle Spaanse altijd zien in het Spaans allemaal russisch zal altijd te zien in het Russisch ********** etc?

Groet,
Simon

vBET
01-10-10, 09:33
Hallo, kan vBET herkennen bericht taal (configureerbaar). Dus als gebruiker schrijft hie bericht in een van de ondersteunde talen, dan vBET herkent de taal (met behulp van Google) en vervolgens automatisch ondoorzichtig het in de juiste BBCodes.

vBET creëert nieuwe cache tafels, maar geen wijzigingen aangebracht in de native vBulletin tabellen.

Natuurlijk zullen er extra belasting worden - het is niet op magische wijze vertaald;) Nog een extra belasting zal alleen voor de vertaalde pagina's - voor de normale pagina's vBET alleen advertenties vlaggen.

Het is SEO veilig. vBET ondersteunt URL vertalingen. Dus als je VB3 en vBSEO, of VB4 (met vBSEO of met behulp van VB4 vriendelijke URL's), dan is uw URL's worden vertaald:)

Hele vertaling is automatisch:)

Simon Lloyd
01-10-10, 14:08
Test: Mijn naam is Simon, ik ben niet dom:)

Simon Lloyd
01-10-10, 14:14
Ik denk dan im vraag kan dit worden uitgevoerd zonder dat de vlaggen op de top of een taalkeuze dropdown?
Ik wil dat bezoekers van mijn site naar de site in hun taal (ervan uitgaande dat hun browsers zijn ingesteld op standaard van hun land) automatisch te zien zonder de noodzaak om een knop of iets klikt als ik wil niet de vlaggen of dropdown hebben, maar het in de post is nuttig, ik heb ook een aangepaste code bb dat is ontleed door middel van een apart php-bestand met behulp van regex wordt dit een probleem?

Simon Lloyd
01-10-10, 14:15
Test 2: Mijn naam is Simon, ik ben niet dom! edit voor dual taaltoetsIk vond deze test:)

Simon Lloyd
02-10-10, 09:09
Terwijl ik net als de mod (zowel de tests ive done) Ik ben bang dat de steun responstijd is zeer slecht, i posted gisteren op 14:14 (GMT) en nog steeds geen reactie 19 uur later!

Het maakt niet geven mij het vertrouwen te kopen.

Simon Lloyd
02-10-10, 20:09
Kom op jongens 30 uren nu sinds een reactie, wil je dit spul wel of niet verkopen?

Simon Lloyd
02-10-10, 22:40
Ik denk dan im vraag kan dit worden uitgevoerd zonder dat de vlaggen op de top of een taalkeuze dropdown?
Ik wil dat bezoekers van mijn site naar de site in hun taal (ervan uitgaande dat hun browsers zijn ingesteld op standaard van hun land) automatisch te zien zonder de noodzaak om een knop of iets klikt als ik wil niet de vlaggen of dropdown hebben, maar het in de post handig is, heb ik ook een aangepaste code bb dat is ontleed door middel van een apart php-bestand met behulp van regex wordt dit een probleem? De laatste keer te vragen dan ik gewoon de moeite om dit te kopen, maar een eenvoudige Google-ontwikkelaars jQuery versie gewoon om pagina's te vertalen installeren!

Gelieve te antwoorden mijn querie boven en het volgende als mogelijk:

Ik heb vBSEO en vBSEO site map is er iets extra wat ik moet doen na aankoop van deze mod (gezien het feit dat ik ooit een reactie hier te komen), om er zeker alles werkt te maken?

vBET
02-10-10, 22:43
Hello. Houdt u er rekening mee dat onze dienst niet 24 / 7. In werkdagen zijn we elke dag. In het weekend meestal ook nog het kan niet zo vaak. Ook hebben we klanten uit heel de wereld, is dus soms responstijd beïnvloed door de tijd verschil (meestal slapen we 's nachts;)).

Sorry voor deze late reactie. Houdt u er rekening mee dat Kamil (onze medewerkers guy) net terug kwam van vakantie, dus sinds maandag zullen we terug gaan naar een betere response-tijd:)

Ook in dit geval - Ik heb net mis uw vraag, want het werd stilgelegd door test bericht. Toen ik hier kwam zag ik alleen maar te testen en niet de aandacht op bericht voordat het (beide was minuut na minuut te sturen). Sorry - het was mijn fout. Zelfs nu ik was in de war waar het over gaat en moest terug naar het begin van dit gesprek om uit te vinden waarom je schrijft over een aantal 30 uur, toen ik was hier gisteren en er was niets aan mij gericht. Nu weet ik dat er niets was wat ik zag - ik mis je bericht misleiden door verruiging test bericht. Nog een keer neem mijn excuses.

Het beantwoorden van de vraag die je volledig kan uitschakelen vlaggen en set optie om automatisch gebruikers worden doorverwezen naar hun talen te baseren op hun browser-instellingen (vBET maakt gebruik van headers te sturen door de browser van voor). Toch is dit niet aangeraden:
1. Standaard Google zal niet te zien je extra pagina's. Het zal bij het toevoegen van die in de sitemap. Als u dit niet doet, dan zijn die pagina's niet worden geïndexeerd, zodat u extra verkeer niet krijgen van nieuwe plaatsen - mensen gewoon niet weten te komen over dat
2. Gebruikers kunnen komen van hun computers niet. Dat wil zeggen als iemand uit Polen, maar zal om je forum te gaan van een aantal internet cafe in Engeland, dan is de browser zal u vertellen vBET die taal moet Engels zijn. Door het uitschakelen van vlaggen zul je niet geven de gebruiker de kans om de taal te wijzigen.

Aangepaste BBCodes mag geen probleem zijn als die echt BBCodes. We hadden al probleem met een mod die met behulp van hun eigen "bbcodes", maar het probleem was, omdat ze echt niet gebruiken bbcode - gewoon een tekst die ze zelf ontleed. Houdt u er rekening mee dat bbcode niet alleen een tekst in [] ontleed door reguliere expressie. BBCode is speciaal merk dat is ingeschreven in vBulletin motor en het is geparsed door vBulletin motor (je moet plugin om juiste haken). Als je niet gebruiken op die manier, dan moet je echt niet over bbcode, net speciaal merkteken herkend door uw code. In dat geval kunt u geven. Omdat in een dergelijk geval is het niet BBCode, dus het zal niet worden verwerkt door vBulletin en wanneer lang bbcode zal worden ontleed, dan krijgt de tekst te vertalen met uw speciale merken die NIET zijn bbcodes, zelfs als zich binnen [] (omdat vBulletin wist t herkennen het zo maar moet laten staan) -, zodat deze tekst zal sturen om te vertalen, en Google kan breken uw speciale markeringen (dwz door er ruimte voor sluitingstijd]).

vBET
02-10-10, 22:46
De laatste keer van het vragen dan ik gewoon de moeite om dit te kopen, maar een eenvoudige Google-ontwikkelaars jquery versie te installeren eenvoudig om pagina's te vertalen!

Gelieve te antwoorden mijn querie boven en het volgende als mogelijk:

Ik heb vBSEO en vBSEO site map is er iets extra wat ik moet doen na aankoop van deze mod (gezien het feit dat ik ooit een reactie hier te komen), om er zeker alles werkt te maken?

Ik was gewoon antwoord op uw vraag wanneer je schrijft deze:)

Over vBSEO - ja je moet integreren. Het is goed beschreven in leesmij-bestand. Deze integratie is nodig om in staat om uw URL's te vertalen:)
U kunt ook integreren met Sitemap Generator, URL's te vertalen pagina's inbegrepen in de sitemap. Dit is niet nodig (als je vlaggen, zal Google toch vinden die pagina's, nog steeds kan het meer tijd in een dergelijk geval te nemen).

Simon Lloyd
02-10-10, 22:55
Bedankt voor het beantwoorden en uitleggen, zul je het vrijgeven van een bijgewerkte versie al snel dat zorg draagt voor de vBSEO & sitemap automatisch?

Als ik moet vlaggen laten zien aan de indexering van Google te krijgen kan ik nog steeds automatische taal te wijzigen?

Voor mijn custom bbcode heb ik toe te voegen aan php bestanden onder de CODE bbcode voor mijn versie samen met het extra bestand voor de code om terug te kijken naar het nog steeds de <pre> labels ... enz is hier een voorbeeld draad wijzigen VBA-code afdrukken met geselecteerde pagina denk je dat er problemen zouden zijn met behulp van vbet op mijn site?

vBET
02-10-10, 23:20
We zullen niet vrijgeven vBET versie die taarten zorg over vBSEO en sitemap integratie automatisch. Dit is niet mogelijk, omdat deze mods niet zorgt voor die (hebben geen haken). Dat is de reden waarom de integratie eenvoudig wijzigingen in de code vereist - het is zeer goed beschreven in de leesmij-bestand op zoek-vervang niveau - het is dus genoeg te weten hoe je text editor bo gebruik gemaakt.

Je hoeft niet moeten vlaggen voor google als je integreren met sitemap generator. Toch adviseren wij om te vlaggen hebben opgenomen (al beschreven waarom). Opties voor het beheer en de vlaggen voor het doorsturen van zijn gescheiden. Dus je kunt hebben in elke sonfiguration die u wilt. Het Menas die je kunt hebben vlaggen en automatische doorverwijzing op basis van broswer taalinstellingen:)

Als uw speciale markering (zoals ik schreef, volgens vBulletin architectuur bbcodes worden geregistreerd door speciale vBulletin haak, of ook door Admin CP - en ik ben nog steeds niet zeker is gedaan op die manier) is alleen de binnenkant van CODE bbocde vervolgens gebruikt zie ik geen probleem - de inhoud van CODE, PHP en HTML bbodes zijn niet vertaald:) vBET doet het in de bedoeling - er is geen zin om de code te vertalen en het zou alleen maar breken de inhoud van deze BBCodes.

Simon Lloyd
02-10-10, 23:27
Ok Nog een laatste vraag, kan als ik de aankoop en het breekt mijn aangepaste bbcode (dat is een van de meeste functies van mijn site) i te verwijderen en krijg een terugbetaling binnen laten we zeggen 10 dagen?

Op dit moment heb ik google translate (dat is de kern van je mod), waarin alles (behalve facebook) inclusief bbcode CODE, als je mod werkt zoals beoogd zonder vertaling bbcode Ik zou blij zijn om het te houden vertaalt.

vBET
02-10-10, 23:43
Als blijkt dat vBET vertaalt de inhoud van de CODE bbcode op je forum wordt dit beschouwd als een bug en we zullen werken om dit te corrigeren. Wij geven geen vergoeding als gevolg van fout, we corrigeren:)

Dus als het als je beschrijft en uw speciaal keurmerk wordt alleen gebruikt binnen CODE bbcode dan kunt u ontspannen en kalm over. Je kunt schrijven wat testen berichten op ons forum, zodat je zult zien dat de inhoud van de CODE BBCode is niet vertaald door vBET (en tekst er omheen is). Zie hier:

This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of brackets will be changed

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1