PDA

View Full Version: Al gedaan Wijzig standaard taal optie voor Moderators



Taurus
29-09-10, 07:12
Een van de grootste frustraties voor mij is dat alleen Admins kunt de standaard taal van een lid. Ik heb talloze leden die gewoon niet dit in te stellen, zelfs nadat ze zijn doorgestuurd naar hun UCP om het te doen.

Ze vervolgens te houden betreffende de detachering in een vreemde taal tot een Admin kan veranderen.

Het zou een grote hulp zijn als er een instelling een Moderator of Super Moderator, of een andere vooraf gedefinieerde gebruikersgroep wilt starten, kunnen gebruiken om alleen de standaard taal van een lid te wijzigen. Misschien ergens in een leden profiel pagina of zo.

Bedankt!

vBET
29-09-10, 18:49
Op dit moment vBET maakt het mogelijk om de gebruiker standaard taal bewerken in vBulletin gebruiker editie. Gelieve doet vBulletin maakt het mogelijk om te geven rechten voor die van andere gebruikersgroepen. Als vBulletin niet laat andere gebruikersgroepen te bewerken leden, dan denk ik dat zou onverstandig zijn om dit te doen door vBET.

Deze functie is rekening gehouden met op dit moment. Als niemand zal geven van redenen tegen (zoals sommige security redenen) dan is er een kans dat het zal worden aanvaard.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1