PDA

View Full Version: Opgelost Berichten niet vertaald.



Taurus
27-09-10, 02:48
Zelfs wanneer de leden hebben hun standaard taal ingesteld, is het niet steeds vertaald in de berichten. Niets, gewoon de originele vreemde taal.
Als ik handmatig de taal tags rond de tekst het werkt.

Wat is er mis?

Bedankt

vBET
27-09-10, 07:22
Welke strategie gebruikt u om bericht taal te bepalen? Ga naar vBET Google opties en controleer deze.

Taurus
27-09-10, 07:38
Ik besefte dat het een probleem met de compatibiliteit. Het lijkt erop dat dit [New Version 3/1/2010] MARCO1 verbergen met Gebruikersgroepen toestemming - Messages Manager - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=228228) mod heeft het effect op de vBET. Toen ik het uit te schakelen, vBET werkt weer prima. Weet je iets om misschien corrigeren?

Bedankt!

EDIT: Wat bedoel je? Ben je verwijst naar "Google Language Detection"?
Die is ingesteld als "Always trust gebruiker"

vBET
27-09-10, 07:58
Heeft u altijd vertrouwen de gebruiker, dan moet opaqued afhankelijk van de gebruikerseisen standaard taal instelling.

Leuk dat je de oorzaak gevonden. Het is een integratie probleem. We nu niet weten wat er precies is verantwoordelijk voor. vBET maakt het ondoorzichtig met haak newpost_process - controleer doet MARCO1 plugin gebruikt het ook. Zo ja - probeer het tot uitvoering te wijzigen, zodat het uitgevoerd voor / na vBET - gewoon het tegenovergestelde van de werkelijke een. Het zou genoeg zijn - als we niet op zoek naar andere oplossingen.

Taurus
27-09-10, 08:02
MARCO1 maakt geen gebruik van deze plugin.

vBET
27-09-10, 08:16
OK zo. Gelieve PM toegang tot gegevens voor Admin CP en FTP. Ik zal controleren op de plaats en zoeken naar oplossing. U kunt ook contact opnemen met de auteur van de andere mod voor hints als je niet wilt toegang tot de details sturen. Auteur van mod weet altijd het beste hoe het werkt.

Ook - controleer opnieuw om zeker te zijn heeft de mod echt invloed vBET opaquing proces.

Taurus
27-09-10, 08:27
Bedankt Michal. Ik vertrek MARCO1's product uitgeschakeld voor nu. Het is ook niet doet wat ik wil dat het te doen. Dus als ik het kan krijgen om goed te werken, zal ik dan weer in te schakelen, en we verder kunnen nemen. Dank je wel!

vBET
27-09-10, 14:21
Zoals ik begrijp op dit moment hoeft u niet meer te ondersteunen in dit nummer en het kan worden gesloten. Zo niet - geef meer info:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1