PDA

View Full Version: Opgelost Laatste berichten Sidebar verschijnt in oorspronkelijke bericht taal



MOGmartin
17-09-10, 12:30
Hi there,

zo Ive mijn eerste paar berichten had in andere talen, die spannend is, maar Ive een bug gevonden met mijn installatie (denk ik).

In de "Laatste berichten" Sidebar, zijn de berichten verschijnen in hun oorspronkelijke taal. Op dit moment, als je kijkt naar het forum in de standaard taal (Engels) zijn er zowel Russische en de Spaanse berichten verschijnen in die zijbalk.

Kan dit automatisch worden vertaald? Heb ik iets op mis?

bedankt

Martin

vBET
17-09-10, 12:58
Je hebt niet gemaakt iets mis is. Dit is functie van vBulletin - in je laatste post sectie worden getoond slechts delen van berichten en vBulletin verwijdert alle bbcode van hen. Dat is waarom die niet zijn vertaald, vBulletin haalt alleen maar de informatie over de andere taal en geen evalueren BBCodes (omdat deze zijn verwijderd).

Op dit moment zijn we niet in staat om dit gedrag te veranderen - onze BBCode is verwijderd op hoger niveau. We hebben al verzoek aan vBulletin te laten bbcodes, die niet zullen worden verwijderd definiƫren, we deden het lange tijd geleden en geen antwoord krijgt op alle ... Zie hier: niet afneembaar BBCodes (http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?343784-Not-removable-BBCODEs)

Zolang bbcodes zal verwijderd worden wij niet in staat de gemaakte vertaling in plaatsen waar een dergelijke uitgeklede tekst wordt getoond.

MOGmartin
17-09-10, 13:09
Je hebt niet gemaakt iets mis is. Dit is functie van vBulletin - in je laatste post sectie worden getoond slechts delen van berichten en vBulletin verwijdert alle bbcode van hen. Dat is waarom die niet zijn vertaald, vBulletin haalt alleen maar de informatie over de andere taal en geen evalueren BBCodes (omdat deze zijn verwijderd).

Op dit moment zijn we niet in staat om dit gedrag te veranderen - onze BBCode is verwijderd op hoger niveau. We hebben al verzoek aan vBulletin te laten bbcodes, die niet zullen worden verwijderd definiƫren, we deden het lange tijd geleden en geen antwoord krijgt op alle ... Zie hier: niet afneembaar BBCodes (http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?343784-Not-removable-BBCODEs)

Zolang bbcodes zal verwijderd worden wij niet in staat de gemaakte vertaling in plaatsen waar een dergelijke uitgeklede tekst wordt getoond.

ok geen problemen, bedankt voor de gedetailleerde en volledige reactie!

vriendelijke groeten

MOGmartin

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1