PDA

View Full Version: vbet niet goed? is goed ...



newsoftw
15-09-10, 19:15
Hallo iedereen ...

eerst ga ik heel erg voor het creëren van deze draad.

Ik gebruik vbet als gratis versie van de laatste 6 maanden.
toen ik vBulletin update van vb3.x tot vb4.0.6 met vBSEO 3.5.2 na dit de vbet 2.4.3 werkt niet goed.
voor de ondersteuning die ik gemaakt heb een thread op vbet site als naam "" woord "af" in het midden van URL's "", die URL is: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/free-version-vbet2-4-x/961 -woord-af-mid-urls.html
de bovenstaande thread i op 26-08-2010 gemaakt voor oplossing en vandaag is 15-09-2010 maar mijn probleem nog niet opgelost en ook vbet team ondersteunende gestopt voor mij na de kleine te helpen.

en ook ik ben met behulp van het nieuwe artikel of zittend van vBSEO in onderstaande thread:
vBSEO 3.5 Release Candidate 1 is hier! - VBulletin SEO Forum (http://www.vbseo.com/f5/vbseo-3-5-release-candidate-1-here-39776/index10.html # post254125)

in deze thread gebruikte ik de / forums (of een andere map naam) VB4 installeren regel en zitten dus na deze vergadering vbet werkt niet goed met vBSEO 3.5.2 met nieuwe regels en zitten.

ik twee keer de tijd verwijderd van de vbet van mijn forum en dan ga ik opnieuw installeren met verse zitten, maar niet werken.
Ik volgde de hele instructie die is voorzien door vbet, maar nog steeds niet werken en ik na de hele instructie die ik gevolgd als in onderstaande thread:


maar nog steeds niet werkt en nog steeds geen reactie van vbet team.
Ik ben verloren veel leden en zoekmachines verkeer.

mijn forum link:
http://www.newsoftworld.com/forum/
vertaald link:
http://www.newsoftworld.com/forum/af/

zo dat de reden waarom ik deze draad voor iedereen die is met behulp van nieuwe vBSEO regels en zitten als voor de oplossing te creëren.

Het spijt me echt voor mijn zwakke Engels.

bedankt

basketmen
16-09-10, 04:41
Ik geloof dat dit forum is alleen voor de betaalde versie, maar ik vbet het gebruik van (betaalde versie natuurlijk) sinds enkele dagen een te gaan en goed genoeg resultaat, geen twijfel over het product concept en de ondersteuning, alles is geweldig

vBET
16-09-10, 14:08
Hi. Gebruik juiste forum voor de juiste boodschappen - draad verplaatst naar hoofdstuk over gratis versie.

Houdt u er rekening mee dat we niet stopte met je. Ik wil je excuses aanbieden - ik weet niet hoe we uw laatste 2 berichten missen. Ik vocht die kwestie was opgelost en vBulletin mij niet nieuw bericht (geen gele achtergrond) laten zien, zodat ik gewoon per ongeluk missen. Tweemaal ... En Kamil is op vakantie nu. Dus neem mijn excuses. Ik lees hele verhaal opnieuw en geef je reactie vandaag.

Wij zorgen over al onze gebruikers - voor betaalde en gratis versie. Uiteraard betaalde versie heeft prioriteit, maar gratis een is te ondersteund:)

newsoftw
16-09-10, 19:32
bedankt voor het antwoord meneer.

ja en uw recht ik was na deze draad in de verkeerde sectie te wijten aan als ik deze draad post in gratis versie sectie, zodat de vbet team nog steeds niet lijkt het coz gratis versie is niet eerste prioriteit voor controle per ondersteunen en zo te wijten aan i bericht dit draad in gemarkeerde gebied voor controle per ondersteunen coz het vbet team me niet ondersteund van vorige week of meer dan.

dus ik ben echt spijt dit als je geest is en ik verontschuldig me voor.

nogmaals ik ben erg bedankt voor de heer vbet voor het helpen.

Bedankt

vBET
16-09-10, 20:10
Ik begrijp het. Niet Appologise - ik was degene die mis je vorige bericht, dus ik Appologise je. De kwestie is in actie op dit moment, dus hopen dat we dit snel op te lossen:)

newsoftw
17-09-10, 06:54
bedankt voor grote hulp.

Ik vond de betere oplossing is dat ik de vbet verwijderd van mijn forum en nu is de server load en database error beide zijn opgelost coz wanneer een lichaam te openen vervolgens vertaald link van mijn forum dus het neemt heel veel tijd niet worden geopend en als de koppeling wordt dus het tonen geen stijlen op vertaalde pagina's.

dus nu gewoon tot me laten zien hoe google omleiding vertaald koppelingen stoppen betekent dat wanneer ik de vbet google verwijderd nog steeds zoek vertaald link van mijn forum.

Nou ik ben zeer dankbaar die mij helpen in deze kwestie.

bedankt

vBET
17-09-10, 13:02
Gebruik gewoon reditect in. Htaccess van alle pagina's met taalcode naar pagina zonder.

Zoals ik begrijp dat we niet meer te werken aan uw 2e probleem met stijlen.

newsoftw
17-09-10, 18:28
bedankt voor het antwoord meneer.

Ik weet niet understtand "Net reditect te gebruiken in. htaccess van alle pagina's met taalcode naar pagina zonder"

en ook de stijlen probleem te wijten aan i verwijderd vbet en na het verwijderen van de vbet vBSEO sitemap werken te starten.


bedankt

vBET
20-09-10, 12:42
Ik doe uw zin niet begrijpen sitemap.

Regel die wordt omgeleid alle vertaalde pagina's niet vertaald een:


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]

Gelieve te nemen aan uw speciaal geval en test het.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1