מחשב כף יד

צפה בגרסא המלאה: נפתר שגיאת SQL המכיל הפניה אל VBET החלה שוב...

brubros
05-10-11, 21:25
זוהי בעיה שדווחו קודם לכן אך קראו לאחר שחזור הגיבוי אשר מפסיקים השגיאה. אך לפני רגעים אחדים קיבלתי זה (אני צריך לאפס את סיסמת מנהל המערכת בחזרה מה שנתתי לך בעבר. אם אתה צריך אותי כדי לשלוח לך שוב, רק תודיעי לי. תודה!) :

Invalid SQL:
SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_ help, vbenterprisetranslator_cache_ cache WHERE help.originaltext='%5BCENTER%5D%5BIMG%5Dhttp%3A%2F%2Fwww.actuparchives.org%2F2011-10-05_080732.jpg%5B%2FIMG%5D%5B%2FCENTER%5D%0D%0AThe+two+teenage+boys+sitting+on+the+sofa+opposite+are+different+in+almost+every+way.+On+the+left+is+James%3A+he%27s+black%2C+he%27s+gay%2C+he%27s+gregarious%2C+and+he%27s+academic.+He%27s+taking+three+A-levels+next+summer%2C+and+wants+to+go+to+university.+Daniel%2C+sitting+beside+him%2C+is+white.+He%27s+straight%2C+he%27s+shy%2C+and+he+didn%27t+enjoy+school+at+all.+He+left+after+taking+GCSEs%2C+and+hopes+that+his+next+move+will+be+an+apprenticeship+in+engineering.%0D%0A%0D%0ASo%2C+given+that+they+are+diametrically+opposed%2C+there+is+one+truly+surprising+thing+about+James+and+Daniel.+They+are+twins.+They+were+born+on+27+March+1993%2C+the+sons+of+Alyson+and+Errol+Kelly%2C+who+live+in+south-east+London.+And+from+the+start%2C+it+was+obvious+to+everyone+that+they+were+the+complete+flipside+of+identical.+%26quot%3BThey+were+chalk+and+cheese%2C+right+from+the+word+go%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BIt+was+hard+to+believe+they+were+even+brothers%2C+let+alone+twins.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AThe+boys%27+colour+was+the+most+obvious%2C+and+extraordinary%2C+difference.+%26quot%3BWhen+James+was+born+he+was+the+spitting+image+of+Errol%2C+and+I+remember+seeing+his+curly+hair+and+thinking+%C2%96+he%27s+just+like+his+dad.+It+was+another+two+hours+before+Daniel+was+born%3A+and+what+a+surprise+he+was%21+He+was+so+white+and+wrinkly%2C+with+this+curly+blond+hair.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AIt+wasn%27t+the+first+time+nature+had+shocked+Alyson+and+Errol.+Daniel+and+James+were+the+family%27s+third+set+of+twins%3A+Errol+and+Alyson+each+already+had+a+set+with+a+previous+partner.+Errol%27s+first+set+are+fraternal+boys%2C+Shane+and+Luke%2C+who+are+21%3B+Alyson%27s+are+identical+boys%2C+Charles+and+Jordan%2C+20.+The+only+singleton+in+the+house+is+the+couple%27s+youngest+child%2C+and+only+daughter%2C+14-year-old+Katie.+%26quot%3BApart+from+her%2C+it%27s+twin+city%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BAt+least+life+was+made+a+bit+easier+by+the+fact+that+we+always+had+two+of+everything.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ABut+it+was+clear+that+having+one+black+and+one+white+twin+was+going+to+mark+the+family+out%2C+wherever+they+went.+%26quot%3BWe%27d+go+on+holiday+and+people+would+say%2C+%27Is+that+one+a+friend+you+brought+along%3F%27%26quot%3B+says+Alyson.+For+Errol+the+response+of+strangers+was+harder+to+deal+with.+%26quot%3BPeople+didn%27t+believe+Daniel+was+mine%2C%26quot%3B+he+says.+%26quot%3BThey+didn%27t+always+say+anything%2C+but+I+could+tell+it+was+what+they+were+thinking.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ASo+how+does+it+happen+that+a+white+and+a+black+partner+%C2%96+who+would+usually+produce%2C+as+Alyson+and+Errol+did+in+their+other+children%2C+black-skinned+offspring+%C2%96+have+a+child+who+is+as+white+as+his+mum%3F+I+spoke+to+Dr+Jim+Wilson%2C+population+geneticist+at+Edinburgh+University+%C2%96+and+his+first+question+was%2C+%26quot%3BWhat+is+Errol%27s+heritage%3F%26quot%3B+Errol+is+Jamaican+%C2%96+and+that%2C+says+Jim%2C+is+the+basic+explanation.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BIt+wouldn%27t+really+be+possible+for+a+black+African+father+and+a+white+mother+to+have+a+white+child%2C+because+the+African+would+carry+only+black+skin+gene+variants+in+his+DNA%2C+so+wouldn%27t+have+any+European+DNA%2C+with+white+skin+variants%2C+to+pass+on%2C%26quot%3B+he+explains.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BBut+most+Caribbean+people%2C+though+black-skinned%2C+have+European+DNA+because+in+the+days+of+slavery%2C+many+plantation+owners+raped+female+slaves%2C+and+so+introduced+European+DNA+into+the+black+gene+pool.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+thing+about+skin+colour+is+that+even+a+bit+of+African+DNA+tends+to+make+a+person%27s+skin+colour+black+%C2%96+so+to+be+white%2C+the+child+must+have+inherited+more+of+the+father%27s+European+DNA+with+its+white+skin+variants.+Added+to+the+mother%27s+European+DNA%2C+this+led+to+a+child+with+white+skin+%C2%96+while+his+brother%2C+who+is+black-skinned%2C+inherited+more+of+his+father%27s+African+DNA.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+Caribbean+father+will+have+less+European+DNA+than+African+DNA%2C+so+it%27s+more+likely+he%27ll+pass+on+African+DNA+%C2%96+but+rarely%2C+and+I%27ve+worked+it+out+to+be+around+one+in+500+sets+of+twins+where+there%27s+a+couple+of+this+genetic+mix%2C+the+father+will+pass+on+a+lot+of+European+DNA+to+one+child+and+mostly+African+DNA+to+the+other.+The+result+will+be+one+white+child+and+one+black.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AAlyson+got+used+to+the+comments+and+the+stares%2C+the+sniggers+about+their+parentage+and+the+%26quot%3Bstupid+things+people+said%26quot%3B+when+her+boys+were+babies%3B+but+then%2C+when+Daniel+and+James+went+to+nursery+aged+three%2C+the+twins%27+skin+colour+plunged+the+family+into+controversy.+%26quot%3BThey+were+at+this+very+politically+correct+nursery%2C+and+the+staff+told+us+that+when+Daniel+drew+a+picture+of+himself%2C+he+had+to+make+himself+look+black+%C2%96+because+he+was+mixed-race%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BAnd+I+said%2C+that%27s+ridiculous.+Why+does+Daniel+have+to+draw+himself+as+black%2C+when+a+white+face+looks+back+at+him+in+the+mirror%3F%26quot%3B%0D%0A%0D%0AAfter+a+row+with+the+nursery+staff%2C+she+gave+interviews+to+her+local+paper+and+TV.+%26quot%3BI+kicked+up+a+fuss%2C+because+it+really+bothered+me%2C%26quot%3B+she+says.+%26quot%3BDaniel+had+one+white+parent+and+one+black%2C+so+why+couldn%27t+he+call+himself+white%3F+Why+does+a+child+who+is+half-white+and+half-black+have+to+be+black%3F+Especially+when+his+skin+colour+is+quite+clearly+white%21+In+some+ways+it+made+me+feel+irrelevant+%C2%96+as+though+my+colour+didn%27t+matter.+There+seemed+to+be+no+right+for+him+to+be+like+me.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ADaniel+and+James+are+listening+politely%2C+but+with+slight+resignation%2C+while+their+mum+relays+the+story+%C2%96+it+is+clear+that%2C+though+they+are+aware+that+they+are+unusual%2C+it+is+Alyson+who+is+keenest+on+telling+their+tale.+They+don%27t+remember+the+nursery+incident%2C+they+say%3B+but+nod+their+heads+as+Alyson+says+she+took+them+both+out+of+it+in+protest.%0D%0A%0D%0APrimary+school+passed+without+colour+being+an+issue%3A+but%2C+says+Alyson%2C+everything+changed+when+they+went+to+secondary+school.+And+at+this+point+the+boys%2C+too%2C+add+their+voices%3A+because+the+racism+they+encountered+there+had+a+huge+effect+on+them%2C+and+on+what+happened+to+them+next.%0D%0A%0D%0AIt+all+started+well%2C+says+Alyson.+%26quot%3BThe+school+was+almost+all-white%2C+so+James+was+unusual.+But+it+wasn%27t+a+problem+for+James+%C2%96+it+was+a+problem+for+Daniel.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+boys+were+in+different+classes%2C+so+for+a+while+no+one+realised+they+were+related.+Then+someone+found+out%2C+and+the+story+went+round+that+this+white+boy%2C+Daniel%2C+was+actually+black%2C+and+the+evidence+was+that+he+had+a+black+twin+brother%2C+James%2C+who+was+right+here+in+the+school.+And+then+Daniel+started+being+picked+on+and+it+got+really+ugly+and+racist%2C+and+there+were+lots+of+physical+attacks.+Daniel+was+only+a+little+kid%2C+and+he+was+being+called+names+and+being+beaten+up+by+much+older+children+%C2%96+it+was+really+horrible.+We+even+called+the+police.%26quot%3B%0D%0A%0D%0A%26quot%3BI+was+really+bullied%2C%26quot%3B+cuts+in+Daniel%2C+his+face+hardening+at+the+memory.+%26quot%3BPeople+couldn%27t+believe+James+and+I+were+brothers%2C+and+they+didn%27t+like+the+fact+that+I+looked+white%2C+but+was+%C2%96+as+they+saw+it+%C2%96+black.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AIt+is+interesting+that+it+was+the+white+twin%2C+Daniel%2C+and+not+the+black+twin+who+was+on+the+receiving+end+of+racism+%C2%96+but%2C+though+it%27s+counter-intuitive%2C+Alyson+agrees+that+it+betrayed+very+deep-seated+prejudices.+%26quot%3BThose+kids+couldn%27t+stand+the+fact+that%2C+as+they+saw+it%2C+this+white+kid+was+actually+black.+It+was+as+though+they+wanted+to+punish+him+for+daring+to+call+himself+white%2C%26quot%3B+she+says.%0D%0A%0D%0AWhile+we+are+chatting%2C+James+and+Daniel+are+sitting+at+opposite+ends+of+the+sofa%3B+they+give+the+impression+of+being+polite+around+one+another%2C+but+don%27t+seem+particularly+close.+As+Alyson+says%2C+everything+about+them+is+chalk+and+cheese%3A+even+their+body+language+is+at+odds+%C2%96+James+moves+lightly+and+delicately%2C+while+Daniel+moves+in+a+more+muscular%2C+masculine+way.+But+when+Alyson+reaches+this+stage+of+their+story%2C+you+see+a+glimmer+of+that+age-old+solidarity+where+siblings+who+keep+one+another+at+arm%27s+length%2C+nonetheless+pitch+in+when+one+of+them+is+threatened.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BI+started+to+notice+how+angry+Daniel+was+getting+at+school%2C+how+people+were+provoking+him+and+how+he+was+getting+hurt%2C%26quot%3B+says+James.+%26quot%3BAnd+when+he+got+pulled+in+fights%2C+I+went+in+too%2C+to+help+him.+I+didn%27t+want+to+see+my+brother+being+treated+like+that.%26quot%3B+James+does+not+look+like+a+kid+who+would+end+up+in+any+fight%3A+but%2C+when+his+brother+was+up+against+it%2C+he+weighed+in+%C2%96+and%2C+says+Alyson%2C+the+bruises+and+cuts+they+both+came+home+with+told+their+own+tale.%0D%0A%0D%0AIt+is+possible+Daniel+would+not+have+liked+school+anyway%2C+but+being+on+the+receiving+end+of+racist+abuse+certainly+did+not+help.+%26quot%3BI+would+have+left+in+year+7+if+I+could%2C%26quot%3B+he+says.+%26quot%3BBut+instead%2C+I+left+in+year+11+%C2%96+and+it+felt+so+good+to+get+away.%26quot%3B+He+moved+to+a+school+that+was+much+more+racially+mixed%2C+and+which+his+older+brothers+had+attended.+%26quot%3BPeople+knew+I+was+Charles+and+Jordan%27s+brother%2C+but+they+were+fine+about+it%2C%26quot%3B+he+says.%0D%0A%0D%0AJames%2C+meanwhile%2C+stayed+on+at+the+old+school.+%26quot%3BIt+was+fine+in+the+sixth+form+%C2%96+things+settled+down%2C+and+I+had+never+been+on+the+receiving+end+of+much+racism%2C%26quot%3B+he+says.%0D%0A%0D%0ABut+at+the+same+time%2C+he+was+coming+to+terms+with+another+major+difference+from+his+brother+%C2%96+the+fact+that+he+is+gay.+%26quot%3BI+knew+from+about+the+age+of+15%2C+but+I+kept+it+to+myself+for+a+while%2C%26quot%3B+he+explains.+%26quot%3BAnd+then+a+few+months+ago%2C+it+just+seemed+like+the+right+time+to+tell+my+family.+I+was+most+worried+about+my+dad%2C+about+what+he%27d+say+' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error : Table 'actup.vbenterprisetranslator_cache_' doesn't exist
Error Number : 1146
Request Date : Wednesday, October 5th 2011 @ 12:36:49 PM
Error Date : Wednesday, October 5th 2011 @ 12:36:50 PM
Script : actup.org (http://www.actup.org/forum/content.php?r=6348-UK-Black-and-white-gay-and-straight-twins/edit)
Referrer : http://www.actup.org/forum/es/content/reino-unido-blanco-y-negro-homosexuales-y-heterosexuales-los-gemelos-6348/
IP Address : 8.24.30.238
Username : admin
Classname : vB_Database
MySQL Version : 5.0.45

vBET
06-10-11, 01:59
היי. מצאנו אותה שגיאה בפורום שלנו לאחר פנינו ב- API תרגום של Microsoft כך שנדע כיצד לשחזר. אנחנו עובדים על זה, נשחרר את תיקון מהיר כאן.

vBET
06-10-11, 02:46
אוקיי - הבעיה למצוא ולתקן. זה ייכלל במהדורה הבאה.

עבור תיקון מהיר בבקשה:
1. פתח /includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php
2. מצא:

return vbet_translateEncodedText($toTranslate, $this->realFrom, $this->realTo, $serie, $this);
3. החלף ב:

return vbet_translateEncodedText($toTranslate, $this->from, $this->to, $serie, $this);
4. מצא:

return vbet_translateEncodedText(substr($toTranslate, 0, $point), $this->realFrom, $this->realTo, $serie, $this)
5. החלף ב:

return vbet_translateEncodedText(substr($toTranslate, 0, $point), $this->from, $this->to, $serie, $this)

brubros
06-10-11, 02:46
תודה על התגובה המהירה. יחול תיקון זה תחת אזור בקשת שירות קיים או צריכה ליזום בקשת שירות חדש כדי להחיל את התיקון? אני באמת מעדיף לא ידיים לכולם אך של vBET לגעת באתר האינטרנט שלנו לפחות עד שהכול נפתרה. אני מקווה שתוכל להבין. מעבר במילים שהוחזרו מה vBET היה בשימוש בעבר - או שאני יכול PM אותם אם צריך. שוב תודה.

vBET
06-10-11, 02:53
הוא נעשה:) הנושא אמור להיעלם - אם הוא עדיין קיים אנא תן לנו לדעת (במקרה אם יש סיבה אחרת).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1