Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas Control vBET en vBulletin 5

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Feedjit

VGF
    VGF is offline
    Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Default Feedjit

Estou tentando obter Feedjit para traballar ao longo da columna da dereita do meu foro ... só simplemente copiando e pegando o código javascript que se emite cando a creación dun Feedjit (feedjit.com)

El vai mostrar as estatísticas correctamente para un segundo ... pero logo el redirecciona para a miña páxina de inicio. (Como se o erro foi atopado) Quizais vBet é intentar traducir o código e parafusos que a pantalla posiblemente?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Blog Entries
    1

vBET non traducir JavaScripts. Pode simplemente comprobar que vBET ten nada que ver con ese comportamento: simplemente desactivar vBET por un momento e comprobar que iso aínda ocorre. Se é así, el non ten nada común con vBET.

VGF
    VGF is offline
    Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Grazas, ás veces eu non creo.

Eu desactivar todos os plugins e aínda non funciona. Entón ... debe ser problema co vBulletin.

Tags para este tema