Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas Control vBET en vBulletin 5

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: PhotoPost pregunta pro

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default PhotoPost pregunta pro

Ola, cando substitúe 'directorio adicional "as palabras no ficheiro de reescribir. É o directorio todo? Ou só o ->> / Galería /? Recibe erros internos do servidor ao tentar visitar a miña páxina PhotoPost pro.

Grazas, produto awesome!

Eu editar, no vBET >> Principal>> manter directorio>>> Galería / /

Na miña principal. Htaccess eu engade regra, onde eu mudei "directorio adicional 'as palabras para Galería

Coloquei vbenterprisetranslator_front_controller.php cambio "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH 'para a miña carpeta Gallery. Camiño alterado usando a ferramenta directorio actual para atopar o meu camiño. engadido dos reescribir as regras. Hehehehe e aínda obter páxina de erro interno do servidor. Estou confuso.
    Último editado por El Caballo; 22-09-10 en 16:34.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Blog Entries
    1

Si - integración de PhotoPost pode ser unha dor. Nós sabemos diso, pero non podemos facelo máis fácil. É porque non soportan PhotoPost vBulletin xeito normal de xeración de páxinas (gancho global_complete non é soportado).

Por favor, deixa-nos o contido completo do seu arquivo. Htaccess no directorio principal e do directorio photpost. Imos comprobar iso.

Tags para este tema