-
Persoas que visitan o meu sitio é primeiro preguntou unha cuestión en russian?
Hi Todo, cando persoas desde outros sitios ao redor da visita mundial o meu sitio parecen para conseguir un pop enriba de preguntar unha cuestión en russian e o url é mysite.com/ru/ Se premen algún dos botóns entón conseguen o sitio na súa lingua, pode alguén axuda?
Aquí é unha ligazón ao pic mostrando o messagebox Http://www.thecodecage.com/russian%20cuestión.png
Último editado por Simon Lloyd; 02-01-12 en 19:15.
-
vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
Ola
Máis probabelmente non é coused por vBET - vBET Non instala calquera pop-ups, compracer marca seguro isto non é unha parte de calquera outro plugin ou mod
-
Nunca o vexo, non vBET Preguntar o usuario se queren ir ao seu usercp para pór a súa lingua?
-
Isto é o redixindo!
Перейти на русский перевод?
Isto é a tradución
Ir á tradución rusa?
Tan é definately vBET Facéndoo!!
Edit: E i ten a versión máis tardía de vBET Tan sabes, todo o voso acceso detalla que i pm'd te un curto mentres hai aínda tería que traballar se necesitas para comprobar cousas.
Último editado por Simon Lloyd; 02-01-12 en 21:56.
-
Ok
Unha cousa veu a min. Podería compracer valores de control de dúas opcións:
AdminCP -> vBET -> Misc -> Redireccionar para idioma do usuario
e
AdminCP -> vBET -> Misc -> Redireccionar para idioma do usuario
Compracer #tentar imposibilitalo entón chack outra vez para pop-arriba
-
Iría a aquel problema mais thats non realmente o asunto, é o feito que é sempre en russian en primeiro lugar!, un guy desde india visitou o sitio hoxe e conseguía que en ruso, o seu navegador é posto para english, a súa localización é Nova Dehli, non foi un membro tan non escolleu unha lingua de destino do foro así que só tería que ter o foro presentado no seu default a lingua "inglesa"
Creo hai un asunto diferente outro que redirixir o usuario, se era que el non sempre ser en ruso.
-
Pop arriba é posto para:
Redireccionar para editar perfil
Só após Login
Redireccionar para idioma do usuario
Preguntado - o usuario será preguntado quere ser redirixido
-
Eu só saído do sistema do meu foro (como im sempre entrado no sistema) e a caixa apareceu, as colocacións son "Despois entrar no sistema" así que por que despois saír do sistema entón?, i se preguntaba por que a miña afiliación lle e os meus ingresos de anuncio houberon plummeted, i've sido buscando razóns ningún do cal i pode atopar mais unha vez o pop arriba é alí o sitio non carga a non ser que a caixa é cancelada ou ok'd ningún do cal un motor de procura pode facer!
-
OK
Utilizando acceso enviáchesme eu wil comprobalo ben agora
Edit:
Podería compracer describirme dá un paso por dar un paso que para facer para ver que pop-arriba,
Se é necesario podería ti creat tamén non admin conta de proba.
Último editado por r.dziadusz; 03-01-12 en 20:03.
-
O pm enviado con detalles de usuario rexistrados novos.
Tags para este tema