Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Posting Directamente tan ruso, charset é fóra

  1. #1
    Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010
    Posts
    276

    Default Posting Directamente tan ruso, charset é fóra

    Teño un CMS fóra de de vbulletin que podo contido de correo con, agora teño unha necesidade a correo directamente como russian mais non está traballando.

    Se eu correo natively dun texto doc que foi enviado a min consigo

    Ð\u017eÐ\u00bdлÐ\u00b0Ð\u00b9Ð\u00bd Ð\u00baÐ\u00b0зÐ\u00b8Ð\u00bdÐ\u00be Ð\u2019Ñ\u0192лÐ\u00baÐ\u00b0Ð\u00bd: 1000 Ð\u00b8 1 Ð\u00bfÐ\u00b5Ñ\u20acÑ\u0081Ð\u00beÐ\u00bdÐ\u00b0лÑ\u0152Ð\u00bdÑ\u2039Ð\u00b9 Ð\u00b1Ð\u00beÐ\u00bd

    Probei pasting a google traducir cando mostran o texto introducido re-encoded e copiado/ pasted aquilo e conseguido maioritariamente marcas de cuestión.

    A Páxina rusa especificou lang="ru" charaterset é UTF-8

    A parte estraña é dentro de min editor o seu todo mostrando correctamente

    Sei isto é fóra do Vbet ferramenta mais encantaría algunha idea en como vbet cervas el encima a miña russian páxinas perfectamente despois de que traducións.

    https://Www.allfreechips.com/ru/

    moitas grazas!
    Chris

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Máis probabelmente #o voso database ten diferente encoding, así que cando puxeches texto bo alí é tomado cando algo máis. vBET Sabe cervas database é en UTF-8 e o texto pode ser almacenado cando é, ou ten diferente encoding e temos que almacenar texto en xeito especial (ve función vbet_encodeToSafeUTF8).

  3. #3
    Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010
    Posts
    276

    Default

    Grazas, ollada enferma a el

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •