Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Vista Vendas / Upgrade Pregunta - É vBET aínda está a ser mantido?

  1. #1
    Membro Junior
    Rexistrado
    Agosto 2010
    Posts
    4

    Default Vista Vendas / Upgrade Pregunta - É vBET aínda está a ser mantido?

    Ola,
    Aínda estou executando unha versión máis antiga do vBET (no meu v3.8.9 máis vellos vBulletin) - e mirando para actualizar o sitio para a última versión v5 estable e, a continuación, actualizar VBET á versión actual (presumindo que funciona). Eu pregunto porque eu non vexo ningunha mensaxe por un longo tempo ...

    Tamén estou ansioso para actualizar o sitio para ter SSL activado e entender que vBulletin 5 é 'SSL compatible' - vai vBET tamén funciona se a instalación está configurado para SSL?

    Por favor, me pode informar sobre estes?

    Grazas

  2. #2
    Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012
    Posts
    481

    Default

    vBET foi refinado funcionalidade e clientes raramente informar os problemas, por iso hai pouco mensaxes.
    vBET 5 é probado a versión vB 5.1.9. Podes probar o vBET 5 no noso foro de proba: Foros - foro Proba vBET 5. Basta acceder a unha conta de proba.
    Polo momento non hai cuestións aberta relacionadas con SSL. vBET traballar sobre o resultado antes de ser encamiñado no exterior, de xeito que unha criptografía non debe ter ningún impacto sobre a vBET traballo.

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •