Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas Control vBET en vBulletin 5

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Antes de renovar a miña licenza gostaría #prpers unhas cantas respostas.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Antes de renovar a miña licenza gostaría #prpers unhas cantas respostas.

Fai o novo vBet Actualiza natively(fóra da caixa) apoio vBuletin 3.6.12 ou ter que un dos membros de equipos do apoio ou nos supón a mod algo para conseguilo para traballar?
    Regards

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

vBET Apoia máis tardío vBulletin liberacións. O noso produto é tamén compatibile con cada vBulletin liberación mais hai posibilidade que algúns a integración adicional será necesitada cando upgrading vBulletin a algúns versións grandes

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Pode eu el eu? É alí un guía?

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

E como fai o pagado api2, Microsoft etc traballo? Éo todo self explicativo?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Pode eu el eu? É alí un guía?
    Máis probabelmente non necesitarás calquera cousa nada - Mais pode non asegurarche/asegurarte daquilo. Aínda así, se algún erro aparece axudarémosche/axudarémoste e guiarche/guiarte

E como fai o pagado api2, Microsoft etc traballo? Éo todo self explicativo?
    Te Só Terá que mover (aberto novo) conta en Microst Azure Server - tamén pode log en con ti vello MSN id, e rexistrar novo aplication+ subscribir para API de Tradución do Microsoft

Tags para este tema