Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas Control vBET en vBulletin 5

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: URL do sitemap é falso ou real?

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Default URL do sitemap é falso ou real?

Text automatically translated from: German to: Galician
    Translated text
    Ao primeiro quero dicir que penso que vbet para un produto enxeñoso que cada centavo paga os custos que

Sitemaps son a url url correcta é así:
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    ou soamente URL como esta:
    HTML Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    Eu pregunto porque para min iso é un punto de venda clave. Para URLs como esta:
    Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    nun mapa do sitio son absurdos porque están a usar unha redirección 301 para
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    transmitir e os Sitemaps ter a correcta URL non son os errados.

Eu tamén quería preguntar se reescrito en Sitemaps URLs e os foros que eu uso só a URL foro non é URL do segmento no sitemap

moitas grazas pola axuda

ps por iso que enviar unha contribución que está prohibido publicar enlaces a outros sitios, cando non ter feito isto? Eu afixos só do lado esquerdo da páxina

Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Blog Entries
    1

Oi

Neste momento en que integra vBET con xerador de sitemap vostede peitoril non se traduciron ligazóns mapa do sitio. vBET traduce as conexións no seu foro, entón Google e outras arañas vai atopar e indexar as páxinas traducidas.

Ten en conta que xa temos planeado solución para apoiar a xeración de sitemap enlazadas que xa foron traducidos (véxase aquí para máis detalles: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8978). Non temos data de lanzamento aínda para iso. Primeiro imos engadir outros tradución apoio motores para vBET3.x (agora é soamente na vBET4.x) e despois diso imos implementar outras funcións - incluíndo soporte para conexións traducido para o xerador de sitemap. Teña presente que a integración co xerador de sitemap non é necesario en todo - este é só axudar a que Google probablemente ha facer as súas páxinas indexadas máis rápido, aínda aqueles serán indexadas de calquera forma, grazas aos robots de Google.

Se ten algunha dúbida é só pedir por favor futuro

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Translated text
    wow resposta rápida, grazas.

Ok é bo que está prevista para integrar URL traducido para o mapa do sitio.

Google persegue, por desgraza, só un número de URL que unha redirección 301 para este recurso sería unha axuda crucial.
    Eu teño no meu foro sen esta característica aproximadamente 26 millóns de redireccións 301 que Google vai penalizar

Xa lin por este en: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html

Tamén está previsto que o url Foros se engade á mapa do sitio?
    Ata agora, só a URL do segmento que se insire.

Eu teño 1.200 temas de discusión e 500.000 son, polo tanto, só os foros de URL do mapa do sitio é polo que sería importante para min esa é a url do foro no sitemap son.
    Isto é posible?

Última pregunta.
    Pode por defecto un foro enteiro nun idioma a outro?

Exemplo.
    Eu teño un foro alemán e que este será sempre aparece e para cada un en inglés, iso é posible?

Por qué podería facer copias de un foro sobre os seus propios dominios en diferentes linguas
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009
    Blog Entries
    1

Neste proceso de integración momento sitemap non teñen engadir ligazóns foro para páxinas traducidas. Por suposto que é posible - só non tivemos dúbida sobre iso antes, entón non nos importa antes.

Non entendo a súa pregunta sobre a linguaxe do foro. vBET supón que o foro ten unha lingua e é traducido a outros idiomas completamente. Cando o foro é en alemán, a continuación, despois de premer en foro bandeira Inglés todo é traducido para o inglés - así como podes ver no noso foro. Non ten que facer calquera copia do foro. Tamén esa copia sería para vostede moi caro - para cada copia que ía requirir licenza separada para vBulletin, vBSEO e vBET. Tamén o seu contido en cada copia vai cambiar independente. Non vexo ningún sentido en todo para iso. Entón - non de enfrontamento. vBET trátase de todo

Todas as preguntas máis

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Translated text
    ok por mor da cuestión; =)

Entón eu acepto un foro alemán (URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    ) E tamén quero que o usuario pode ler este Inglés.
    Así que instalar VBET e eu na URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    a versión alemá e
    HTML Code:
    deutsch.de/en
    a versión en inglés. iso é ok se eu queira os usuarios Alemán e Inglés partes unha plataforma xuntos.
    Pero se quero os usuarios Alemán e Inglés teñen o seu propio foro, entón sería mellor eu facer unha copia de discusión
    Entón eu teño dous foros alemán.
    un dominio para a
    HTML Code:
    deutsch.de
    para o usuario e un alemán no ámbito
    HTML Code:
    englisch.com
    Inglés para os usuarios. Isto permite que o usuario lea o antigo Inglés contribucións alemás para o englisch.com foro claro que debe ser inglés por defecto.

Así que tiven a Dirección dous Independent independente cada un coa súa propia lingua e de dominio propio.

Eu expresei a miña idea de entender?

É beneficioso.
    Google non indexa 10 millóns de páxinas dun dominio.
    Pero 10 millóns de páxinas indexadas polo google 50 dominios
    Original text
    Último editado por Alpha; 28-06-11 en 15:33.

Rexistrado
    Outubro 2009
    Blog Entries
    1

Nese caso, non vBET en todos os ... Só 50 Cerati unha foros linguaxe. Entón, o que para traducións? Por favor, ten en conta que isto será moi caro para ti - 50 licenzas para vBulletin e quizais outros plugins pagados. Tamén 50 placas vai consumir máis recursos (CPU, memoria).

Tamén no seu caso, ten 50 cadros independentes - crear 50 comunidades diferentes. Con vBET ten a vantaxe de comunidade xa existente de integrarse coas persoas que utilizan outras linguas ... vBET é boa idea

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Translated text
    Por desgraza, non é tan sinxelo.
    Eu teño un foro alemán, que ten 1,5 millóns de entradas. Estes lanzamentos son, por suposto, tamén está dispoñible en todas as linguas.
    Base tan básico como se fose.
    Sei que pode ser de 50 novos foros única razón que fai algún sentido.
    Por que debería ser 50 novas razóns foros baleiro, pero se eu tivera 1500 mil posts como contido?
    Pero só nunha lingua
    Este contido representa un factor económico pode ser multiplicado coa tradución en diferentes linguas.
    Soamente o 100x funciona mellor en dominios separados en que o Consello pode, entón, traducir o desenvolvemento de posicións independentes.

O primeiro factor de custo é secundario. O foro alemán ten menos custos do servidor 100-200 **** mérito.
    Se unha copia Inglés de alcanzar só o 10% da dignidade que aínda sería rendible. Non hai ningún foro sobre o custo do novo servidor para os servidores existentes non están ocupados teñen reservas suficientes. Sería incorrer só o custo de licenza.
    Ademais, eu non quero facer 50 foros dunha soa vez, pero sempre un despois do outro

Pero eu creo que atopei unha solución.
    en htaccess
    HTML Code:
    #RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]
    Que realmente funciona.

Pero volvendo ao tema
    OK vou tentar atopar alguén que me poida integrar URL do foro no mapa do sitio.
    Así que vou mercar VBET.
    Grazas pola axuda

e grazas por este gran programa
    Original text

Tags para este tema