PDA

Ver Versión Completa: Resolto Historia de fracaso?

mario06
14-07-10, 04:27
Considerando que vBET mantén a carga da CPU do servidor bastante elevado e fóra de mensaxes 350k só o 2% dos fíos están sendo indexadas en distintas linguas é realmente paga a pena?

Ten vBSEO instalado para iso é unha obriga para facer vBET facer o seu traballo completamente?

É | era este mod probado nunha placa de vBSEO non?

Cal é a porcentaxe é dar a vBSEO e vBET para indexación?

Nas historias de éxito moi pouca información é givin facer as cousas un pouco claro para min.
vBSEO instalado | configuracións?
Configuración do servidor?
configuración vBET?
configuración vBSEO?
configuración vBulletin?
Google PR?
etc?

mario06
16-07-10, 16:18
Diaria up:)

Ramses
16-07-10, 19:49
Eu non teño vBSEO instalado e ata onde podo dicir que difícilmente pode ver unha cada vez maior de visitantes. Ok, pode que algúns visitantes linguaxe máis inglés, polaco ou outro, pero en números, estamos falando quizais 500-1000 visitantes adicionais nun mes. Diaria quizais 30 visitas adicionais, en porcentuais este é un aumento do 1%.
Entón eu creo que o mellor efecto só debería ocorrer se vBSEO está instalado.

pepito69
16-07-10, 20:31
Ola,
Eu non estou usando vBSEO.
Comecei a usar vbet a 5 de febreiro. En 10 días as visitas están crecendo. En%:

(15,79%)
Visitas: 24,813
Antes: 21,429
Eu o que eu vou ter máis de 1000 visitantes por día adicional en pouco tempo.
Pero eu non teño todos os meus web traducido, só foros. Este producto (vbet) é unha idea (Ok .. gran ...) ben, pero me deixa tolo con moitos problemas. En pouco tempo, é doado dicir que é ok, pero imos ver o que acontecer en poucos meses ...

mario06
17-07-10, 18:29
eu non podo ver a diferenza en máis usuarios desde o meu foro está a aumentar nos últimos anos e miña renda AdSense permaneceu a mesma, ademais, eu son todo o seguimento de preto con Google Analytics, eu estou convencido de que vBSEO con url reescribir é unha obriga para ver algúns resultados significativos, por favor, teña en conta que eu mesmo vBSEO pero desinstale porque engade máis estrés para o servidor e sempre que eu fun a moitos anos eu por suposto non pode engadir url reescribir-lo neste punto que eu creo que é inútil

A solución real para o éxito é contido de calidade e de alta PR backlinks esta é a miña opinión persoal, pero eu recomendo vBET simplemente polo seu recurso de tradución que é un activo valioso

pepito69
17-07-10, 18:41
A solución real para o éxito é contido de calidade e alto PR

Este é o máis importante por suposto.

mario06
18-07-10, 10:45
Ola,
Eu non estou usando vBSEO.
Comecei a usar vbet a 5 de febreiro. En 10 días as visitas están crecendo. En%:

(15,79%)
Visitas: 24,813
Antes: 21,429
Eu o que eu vou ter máis de 1000 visitantes por día adicional en pouco tempo.
Pero eu non teño todos os meus web traducido, só foros. Este producto (vbet) é unha idea (Ok .. gran ...) ben, pero me deixa tolo con moitos problemas. En pouco tempo, é doado dicir que é ok, pero imos ver o que acontecer en poucos meses ...

Dende que o seu foro é novo esta pode ser unha coincidencia ou que o meu foro é maior así que leva máis de ningún xeito o tempo dirá. Pero saber a configuración e axustes das historias de éxito quere magoar.

Saúdos

mario06
18-07-10, 10:51
Eu non teño vBSEO instalado e ata onde podo dicir que difícilmente pode ver unha cada vez maior de visitantes. Ok, pode que algúns visitantes linguaxe máis inglés, polaco ou outro, pero en números, estamos falando quizais 500-1000 visitantes adicionais nun mes. Diaria quizais 30 visitas adicionais, en porcentuais este é un aumento do 1%.
Entón eu creo que o mellor efecto só debería ocorrer se vBSEO está instalado.

Pero como dixen anteriormente, isto engade consultas adicionais e sen a url reescribir-lo non sería eficaz como con url reescribir e todos nós que, en un foro de medio / grande, non é recomendable para que eu alcance unha rúa sen saída e prefiren en non instalar.

vBET
20-07-10, 20:24
Considerando que vBET mantén a carga da CPU do servidor bastante elevado e fóra de mensaxes 350k só o 2% dos fíos están sendo indexadas en distintas linguas é realmente paga a pena?

Ten vBSEO instalado para iso é unha obriga para facer vBET facer o seu traballo completamente?

É | era este mod probado nunha placa de vBSEO non?

Cal é a porcentaxe é dar a vBSEO e vBET para indexación?

Nas historias de éxito moi pouca información é givin facer as cousas un pouco claro para min.
vBSEO instalado | configuracións?
Configuración do servidor?
configuración vBET?
configuración vBSEO?
configuración vBulletin?
Google PR?
etc?

Teña en conta que vBET non fai nada para páxinas normal - a súa carga de CPU crece, significa que as súas páxinas son visitadas traducida - para obter éxito por máis tráfico para páxinas traducidas. Novo tráfico terá máis recursos do servidor, non importa se ten iso por vBET ou calquera outra forma.

Tamén vale lembrar que vBET é altamente configurable formiga pode simplemente reducir a súa carga de CPU - basta ver as suxestións de rendemento: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Os nosos clientes usan vBET con foros realmente enorme, sen os problemas de rendemento, se ten iso, entón te-lo seu propio pedido. Ten forma sinxela para eliminar-lo usando consellos do noso rendemento.
Agora, grazas ao vBET ten contido 52 veces máis - non se pode facer nun pase de máxica. Ela precisa de máis algúns recursos - se non pode manipulala no seu servidor - pode configurar-lo:) No exemplo desactivar algúns idiomas. Pero en realidade eu só estaba no seu foro e vexo que as traducións son forking rápido, entón eu non recomendo para eliminar calquera traducións en tal caso. Está escribindo sobre o uso da CPU máis - isto non é un problema. Mentres aínda ten algunhas características da CPU libre e as respostas son rápidas significa só que está a usar os seus recursos.

vBET pode traballar totalmente sen vBSEO - está a usar-lo deste xeito para que xa sabes. E vBET fai é traballo totalmente sen vBSEO - vBSEO non ten nada común con traducións e apoio da comunidade multilingüe. VBulletin 4.x tamén ten o seu propio SEO apoio ligazóns e vBET tamén soporta a súa tradución.

vBET é totalmente probado sen vBSEO e temos moitos clientes que están a usalo desta forma - ata ti. Así pode si mesmo que está a traballar. Eu realmente non entender a orixe desta cuestión ... Se descubrir algunha cousa errada traballando na súa tarxeta - por favor, só unha nota que na sección de informes de erros.

Porcentaxe na indexación dado para cabina vBSEO e vBET é do 0% - ningún deses indexación facer. E non hai ningunha ferramenta que vai facer a indexación para vostede no seu foro. A indexación é feita por arañas Google que están a traballar como invitados no seu foro.

Historias de éxito se dan polos nosos usuarios - pode simplemente preguntar-lles sobre os detalles. Pero este é sempre mal sección para iso - aquí vBET persoal de apoio colmeas. Basta preguntar a eles por AM - ve que escribe que historia. Nós demos algúns exemplos en historias de éxito, pero só polo administrador do foro pode lle dar detalles sobre a súa configuración, se el quixer.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.9.2