PDA

Ver Versión Completa: Como o traballo de branding opción libre?

nlpconnections
11-04-10, 13:55
Apoia iso cando era un mod gratuíto, pero dixo que non recibiu a miña doazón - e, a continuación, aínda que eu lle dei a ID da transacción PayPay aínda non respondeu.

Agora eu teño pagado para a versión completa, e marca a opción libre, así como - e eu aínda teño todos os marcar o seu no meu sitio e non hai detalles de como eliminar-lo.

Non pode responder a iso? Eu creo que é inxusto que eu teño pagado dúas veces e eu aínda non teño o que eu pago. :)

¿Como eliminar o branding? :):)

vBET
11-04-10, 14:37
Ola:)

Eu non estaba comprobando a súa doazón, porque tamén escribiu que vai comprar a versión de pago de calquera maneira. Entón non había sentido perda de tempo. Eu verifiquei ese doazóns agora e vexo que teño doazón de PNL Conexións en xaneiro (ID de transacción diferente) - escribiu sobre iso en abril ... Polo tanto, esta é a razón pola que eu penso que non veu - Eu verifiquei só doazóns pasado non fixo hai uns meses.

Se ten licenza de marca libre, entón por omisión é eliminado enlace de crédito. Tamén se permite, a continuación, para eliminar a información sobre a versión vBET en todo. Enviamos instrucións de como facelo por AM ou correo-e se alguén está pedindo.

Ten o que pagou - podes estar seguro diso:) Estou enviando PM para que en un momento:)

nlpconnections
11-04-10, 16:40
Grazas por iso!

Octavius
23-06-11, 05:47
Ola:)

Eu non estaba comprobando a súa doazón, porque tamén escribiu que vai comprar a versión de pago de calquera maneira. Entón non había sentido perda de tempo. Eu verifiquei ese doazóns agora e vexo que teño doazón de PNL Conexións en xaneiro (ID de transacción diferente) - escribiu sobre iso en abril ... Polo tanto, esta é a razón pola que eu penso que non veu - Eu verifiquei só doazóns pasado non fixo hai uns meses.

Se ten licenza de marca libre, entón por omisión é eliminado enlace de crédito. Tamén se permite, a continuación, para eliminar a información sobre a versión vBET en todo. Enviamos instrucións de como facelo por AM ou correo-e se alguén está pedindo.

Ten o que pagou - podes estar seguro diso:) Estou enviando PM para que en un momento:) Cando mercar a versión libre é marca todo o material xa foi eliminado?

kamilkurczak
23-06-11, 13:07
Se ten licenza de marca libre, entón por omisión é eliminado enlace de crédito. Tamén se permite, a continuación, para eliminar a información sobre a versión vBET en todo.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.9.99 enjoy automatic translations