PDA

Ver Versión Completa: Xa feito desactivar certos foros

bhanuprasad1981
15-03-10, 19:10
eu espero que dá opción de desactivar o soporte vbet para algúns foros:)

vBET
15-03-10, 20:49
Neste momento pode facelo por opción 'Ignorar URL' - que vai funcionar se ten vBSEO desde vBSEO engade nome do foro para cada URL.

Con vB URL agradable non vai funcionar perfectamente. Quero dicir ligazón do foro serán ignorados durante seguimento de tradución, na páxina foro non haberá bandeiras e se alguén engadir código de idioma para conectar foro, entón, será automaticamente redireccionado para un orixinal. Así, os motores de busca non ha para temas traducido. Pero se alguén engade a partir do código de linguaxe man para URL fío entón será traducido.

Tamén esta solución é máis poderoso do que simplemente ignorar algúns foros, porque pode desactivar calquera seccións que quere.

Por favor, probalo e dicir-nos que solución existente satisface-lo.

bhanuprasad1981
18-04-10, 14:04
iso vai desactivar a creación do sitemap para que os foros tamén? eu estou usando vBSEO xerador de sitemap.

vBET
18-04-10, 23:02
iso vai desactivar a creación do sitemap para que os foros tamén? eu estou usando vBSEO xerador de sitemap.

Non Terá que engadir condición apropiada no código de integración adicional. Por favor, pregunta sobre iso no mapa do sitio fío de integración: - Imos buscar solución:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.9.99 supports automatic translations