PDA

Ver Versión Completa: vBSEO integración

vBET
14-11-09, 14:34
vBET pode ser integrado con vBSEO para soportar con tradución SEO e tamén para traducir os títulos dentro con threads.

IMPORTANTE: se utilizas vBET 4.x Con vBSEO tes que facer integración chea - significa que antes de pór .htaccess Gobérnate TEN QUE facer todo dá un paso descrito en instrucións de instalación en vBSEO sección de Integración. Para vBET 2.x Usuarios marca xusta .htaccess Parte (2 ficheiros muda requiridos).

Para integrar vBET con vBSEO editar o arquivo htaccess.:
XUSTO ANTES DE todas as regras a vbseo.php Puxo só un destes dous tipos de regras:

- REGRAS CURTAS
Máis rápido e máis eficaz mais pode ser utilizado só se é NON utilizando vínculos con parte de 2 sinais i.e: yourforum.com/XY/

RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Se o voso uso de foro subdirectory en URL, entón cambio 2 primeiras regras que engaden o voso directorio de foro con principal '/' xusto despois de que redirixiu=. Tan i.e. Se o voso foro é en directorio de foro entón redirixirás=/índice/de foro.php E foro/redirixido/2$

- REGRAS LONGAS
Lata por utilizado sempre

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Se o voso uso de foro subdirectory en URL, entón cambio 2 primeiras regras que engaden o voso directorio de foro con principal '/' xusto despois de que redirixiu=. Tan i.e. Se o voso foro é en directorio de foro entón redirixirás=/índice/de foro.php E foro/redirixido/2$

badawidollah
26-03-10, 16:18
eu non vexo regras para o meu vbseo.php

badawidollah
26-03-10, 16:20
<? PHP
error_reporting (0);

include_once (. dirname (__FILE__) '/ vBSEO / includes / functions_vbseo.php');
include_once (vBSEO_Storage: camiño ('vbinc') '/' VBSEO_VB_CONFIG :..);

vbseo_requested_url ();

$ Vbseo_fullurl = VBSEO_TOPREL. $ Vbseo_url_;
$ Vbseo_url_suggest ='';

rede ($ vbseo_url_)
{
"Vbseo.php 'caso:
saída;
break;

"Vbseo_sitemap.php 'caso:
"Vbseocp.php 'caso:
"Cron.php" no caso de:
"Cron.html 'caso:

include $ vbseo_url_;

saída;
break;
}

/ / VBSEO - start versión completa \\ ************************************--
if (VBSEO_IN_PINGBACK & & ($ vbseo_url_ == 'vBSEO-xmlrpc /'))
{
if (! defined ('THIS_SCRIPT'))
@ Define ('THIS_SCRIPT', 'newreply');
inclúen dirname (__FILE__). '/ Global. " . VBSEO_VB_EXT;
vbseo_extra_inc ('linkback');
vbseo_xmlrpc_proc ();
saída;
}

if (VBSEO_REDIRECT_PRIV_EXTERNAL & & ($ vbseo_url_ == VBSEO_REDIRECT_URI))
{
Uredir $ = $ _GET ['redirect'];
/ / $ Uredir urldecode = ($ uredir);
$ Uredir = preg_replace ('#&(?![ a z0-9 \\ #]+;)# si ',' & ', $ uredir);
$ Uredir = str_replace ('"', '"', $ uredir);
/ / $ Uredir = str_replace ('', '20% ', $ uredir);
if (preg_match ('# ^ https: \\ / \\ / #'!, uredir $) & & preg_match ('#["<>]#', $ uredir))
{
"<html> <head> <meta Http-equiv="refresh" content="0;url=' $uredir'"> </ head> <body> </ body> </ html> .. 'echo;
saída;
}
}

e moito máis
Non hai RewriteCond

vBET
26-03-10, 22:18
eu non vexo regras para o meu vbseo.php

Regras están en. Htaccess. Instrución non digo a editar vbseo.php - di a editar o arquivo haccess e poñer contido adicional antes REGRAS PARA vbseo.php .. Por favor, visita o seu arquivo htaccess e vai atopar alí regras para vbseo.php:.)

badawidollah
27-03-10, 06:48
meu httaccess. na miña raíz do foro (en http://www.nusantaraku.org/forum/.httaccess

i debe seguir a continuación deste tamén?

Agora - se o foro use subdirectorio no URL, a continuación, cambiar dúas primeiras regras engadindo seu directorio foro cos principais '/', logo tras redirixido =. Entón, é dicir, o foro está no directorio foro, entón terá redirixido = / foro / index.php e redirixido = / forum / $ 2

** Sen engadir que, meu foro pode traducir tamén (pero non soporte multi idiomas)

badawidollah
27-03-10, 08:01
Regras están en. Htaccess. Instrución non digo a editar vbseo.php - di a editar o arquivo haccess e poñer contido adicional antes REGRAS PARA vbseo.php .. Por favor, visita o seu arquivo htaccess e vai atopar alí regras para vbseo.php:.)

Existen regras para vbseo.php?
eu creo que moitos novos usuarios pensa vbseo.php na súa raíz forut
mellor que dixo que regras para vBSEO in. htaccess

badawidollah
27-03-10, 11:21
RewriteEngine On

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = foro / / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

eu estou usando vBSEO
e eu estou usando vBSEO xerador de sitemap 2,6

vBET
27-03-10, 14:34
eu estou usando vBSEO
e eu estou usando vBSEO xerador de sitemap 2,6

A nosa descrición di claramente para definir regras vBET ANTES regras para vbseo.php Vostede puxo moi cedo. Por favor, mover. Precisa máis axuda nesta cuestión? :)

Escribín descrición adicional sobre iso para poñer máis atención no ANTES parte;)

precylnet
25-04-10, 20:28
Como é a integración de instrución vBSEO Lighttpd +? A súa.

vBET
25-04-10, 20:37
Como é a integración de instrución vBSEO Lighttpd +? A súa.
Enviar seu actual regra Lighttpd, ha enviar-lo actualizado:)

precylnet
25-04-10, 20:48
A principios foi un básicos reescritas en vBSEO lighttpd coma este:

$HTTP["host"] == "DOMENA" {
server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
"^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
"^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbseo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbseo.php"
)
}

Eu mirei este foro e actualmente reescribir TODO coma este:

$HTTP["host"] == "SCIEZKA DO STRONY" {
server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=$2",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
)
}

Non funciona, por suposto - exhibe a páxina en branco na entrada de índice só funciona forum.php no resto do krzaczy polaco :) Grazas antic****amente para apoio, Saúdos.

vBET
25-04-10, 22:09
Cal é o enderezo para o seu foro? - Eu teño que saber se o foro emprega un subdirectorio no enderezo, e como tal, o que

precylnet
25-04-10, 22:11
Ola,

Publicado por PM

Saúdos

vBET
25-04-10, 22:32
Eu vexo que os desaparecidos &#39;/&#39; ao final das regras. Use iso:

$HTTP["host"] == "PATH TO FORUM" {
server.document-root = "PATH TO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
)
}

precylnet
25-04-10, 22:38
Desafortunadamente, con / sen - non funciona do mesmo xeito que se comporta. Quizais este código debe preceder a regra vBSEO?

vBET
26-04-10, 03:25
Desafortunadamente, con / sen - non funciona do mesmo xeito que se comporta. Quizais este código debe preceder a regra vBSEO?
N - xeralmente vBSEO pode non ser contra esta. Eles xa non teñen - vBET debaixo redirecciona para vBSEO. Por favor, un pouco de paciencia - imos examinar-se a esta visión eo que está a suceder no vbenterprisetransaltor_seo.php ficheiro (que pode emitir algúns zminenych). Edit: O foro está actualmente desactivado, entón eu non podo dicir plenamente o que está pasando. A páxina coa mensaxe traduce correctamente e segundo enderezo enviado a min en PM é incorrecta (en vez de forum.php debe ser / forum /) - a emenda tamén funciona correctamente coas traducións. Seguro que aínda é un problema, ou pode, con todo, estas regras son correctos?

precylnet
26-04-10, 20:31
Ola, eu aínda teño un problema, información sobre o LP. A súa.

vBET
26-04-10, 23:17
Ola, eu aínda teño un problema, información sobre o LP. A súa.

Vai alí.

roymogg
27-04-10, 21:19
Eu teño a versión gratuita de proba no meu foro vb3.8 traballando moi ben e desexa comprar este para o foro principal, onde VB4.02 vBSEO está instalado.

Unha das cuestións que eu reparei é que precisa páxina de inicio aliaises definido como en branco mentres eu teño actualmente foro / index.php e foro / index.php? como o CMS está na raíz do dominio e que o foro é no directorio www-example-com/forum.

É moi fácil de romper vBSEO e plugins caer en todo o foro así ...

Por que o branco aliaises? - Vostede usa vBSEO aquí e ter a web na raíz - o que son as opcións?

Saúde

Roy

Son as instrucións de integración ten que aquí para que poidamos revisar antes de baixar?

vBET
27-04-10, 21:52
Eu teño a versión gratuita de proba no meu foro vb3.8 traballando moi ben e desexa comprar este para o foro principal, onde VB4.02 vBSEO está instalado.

Unha das cuestións que eu reparei é que precisa páxina de inicio aliaises definido como en branco mentres eu teño actualmente foro / index.php e foro / index.php? como o CMS está na raíz do dominio e que o foro é no directorio www-example-com/forum.

É moi fácil de romper vBSEO e plugins caer en todo o foro así ...

Por que o branco aliaises? - Vostede usa vBSEO aquí e ter a web na raíz - o que son as opcións?

Saúde

Roy

Son as instrucións de integración ten que aquí para que poidamos revisar antes de baixar?

Teña en conta que non son aliases páxina de inicio ten que estar en branco máis - é desde hai varias versións:)

Se aínda ver esta información en calquera lugar no foro para fóra - por favor, dar enlace e imos resolve-lo:)

roymogg
01-05-10, 18:31
O alli páxina principal a ser branco é nas instrucións de VBSO integración apareza na vbulletin.org.

este foi version243 creo - é esta instrución non é válida?

Saúde

RoyMogg

texto sobre vb.org

Teño con traducións en SEO, eu uso vBSEO ea páxina principal non está traducindo - o que está mal?
En primeiro lugar, asegúrese de que as súas regras htaccess están OK -. Especialmente para foros con subdirectorio no URL.
En segundo lugar, non empregue a función Establecer aliases Homepage da vBSEO (asegúrese de que está en branco).

vBET
01-05-10, 21:52
O alli páxina principal a ser branco é nas instrucións de VBSO integración apareza na vbulletin.org.

este foi version243 creo - é esta instrución non é válida?

Saúde

RoyMogg

texto sobre vb.org

Teño con traducións en SEO, eu uso vBSEO ea páxina principal non está traducindo - o que está mal?
En primeiro lugar, asegúrese de que as súas regras htaccess están OK -. Especialmente para foros con subdirectorio no URL.
En segundo lugar, non empregue a función Establecer aliases Homepage da vBSEO (asegúrese de que está en branco).

Si - este non é máis válida. Fixemos cambios que permite ter aliases a casa agora. Vou alí agora para eliminar datos antigos. Grazas por apuntar para nós:)

magmf
09-05-10, 13:50
e con artigos sobre vBSEO cms e artigos?

hai algo que necesitamos cambiar a facer isto posible?

vBET
09-05-10, 20:01
e con artigos sobre vBSEO cms e artigos?

hai algo que necesitamos cambiar a facer isto posible?

Estes son traducidos por vBET - por favor, consulte as instrucións de integración na readme.html no paquete vBET:)

trevis
13-05-10, 23:05
Ola, eu sei que vostede fala para adicionar as regras do htacces antes das regras do vbseo.php, mais para moita xente iso pode ser confuso, unha vez que existen d&uacute;as li&ntilde;as con \"vbseo.php\".Aqu&iacute; est&aacute; o .htaccess orixinal do vBSEO, vostede pode especificar a li&ntilde;a exacta que debemos adicionar as regras do htaccess do vBET?

1 RewriteEngine On
2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

trevis
14-05-10, 14:21
Por favor, algu&eacute;n pode postar un exemplo completo dun \".htaccess\" que funciona con vBET e vBSEO?Creo que a cantidade de mensaxes (e p&aacute;xinas) desta thread xustifica un exemplo.[]s,Rafael.

vBET
15-05-10, 00:58
Ola, eu sei que vostede fala para adicionar as regras do htacces antes das regras do vbseo.php, mais para moita xente iso pode ser confuso, unha vez que existen d&uacute;as li&ntilde;as con \"vbseo.php\".Aqu&iacute; est&aacute; o .htaccess orixinal do vBSEO, vostede pode especificar a li&ntilde;a exacta que debemos adicionar as regras do htaccess do vBET?

1 RewriteEngine On
2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

É claramente descrito para engadir regras vBET pouco antes de todas as regras para vbseo.php So 'pouco antes de todas as regras para vbseo.php' significa - antes da primeira que é a de vbseo.php - non antes, non despois.

Non entendemos que pode ser confuso. Como suxire que temos que describilo-lo? - Teremos todo o pracer tomar calquera suxestión de como mellorar a súa descrición:)

vBET
15-05-10, 01:00
Por favor, algu&eacute;n pode postar un exemplo completo dun \".htaccess\" que funciona con vBET e vBSEO?Creo que a cantidade de mensaxes (e p&aacute;xinas) desta thread xustifica un exemplo.[]s,Rafael.

Por favor, deixa o seu real contido htaccess e foro URL - nós enviarémosche de volta regras con mudanzas axeitadas:.)

trevis
15-05-10, 01:06
O sitio web &eacute; o www[dot]mandela[dot]org e o meu \".htaccess\" actual &eacute; este:

RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mandela\.org
RewriteRule ^(.*)$ http://www.mandela.org/$1 [R=permanent,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^.*$
RewriteRule ^404\.shtml$ "http\:\/\/www\.mandela\.org" [R=301,L]

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

#vBulletin Standard Rules
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# Forum
RewriteRule ^threads/.* showthread.php [QSA]
RewriteRule ^forums/.* forumdisplay.php [QSA]
RewriteRule ^members/.* member.php [QSA]
RewriteRule ^blogs/.* blog.php [QSA]
ReWriteRule ^entries/.* entry.php [QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# MVC
RewriteRule ^(?:(.*?)(?:/|$))(.*|$)$ $1.php?r=$2 [QSA]

Estou co vBSEO desactivado. Xa intentei plasmar as regras antes de todos os vbseo.php pero non tiven bos resultados.

trevis
15-05-10, 01:09
É claramente descrito para engadir regras vBET pouco antes de todas as regras para vbseo.php So 'pouco antes de todas as regras para vbseo.php' significa - antes da primeira que é a de vbseo.php - non antes, non despois.

Non entendemos que pode ser confuso. Como suxire que temos que describilo-lo? - Teremos todo o pracer tomar calquera suxestión de como mellorar a súa descrición:)
Por exemplo, lendo as instruccións eu colocaría as normas do seu htaccess entre as li&ntilde;as 3 e 4, iso est&aacute; correcto? Se estiver eu xa tentei e non funcionou :(

Jesh
21-05-10, 15:21
Aquí está o meu htaccess. NO ROOT, con foros en root (por exemplo, eu non teño foros no cartafol nin nada, só reescrito como así) Asegúrese de que o longo goberno non está roto (EG Turn off 'Wrap palabra no bloque de notas).

RewriteEngine On
Options +FollowSymLinks

# Redirect coinforums.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?uscoininfo\.com
RewriteRule (.*) http://www.coinforums.com/ [R=301,L]
# End Redirect from CoinForums.com

# Redirect to WWW
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^coinforums.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.coinforums.com/$1 [L,R=301]
# End Redirect to WWW

# vbSEO Sitemap
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
# END

# vBET
# RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

# vBET End

# vBSEO Beg
#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
#RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
#RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
# vBSEO End

VGF
21-05-10, 16:22
Aquí está o meu htaccess. NO ROOT, con foros en root (por exemplo, eu non teño foros no cartafol nin nada, só reescrito como así) Asegúrese de que o longo goberno non está roto (EG Turn off 'Wrap palabra no bloque de notas).

Parece que algo que eu podería intentar, pero o que é esta liña para?

RewriteRule / Galería / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]

Eu non teño unha carpeta / galería na raíz.

vBET
22-05-10, 23:23
Por exemplo, lendo as instruccións eu colocaría as normas do seu htaccess entre as li&ntilde;as 3 e 4, iso est&aacute; correcto? Se estiver eu xa tentei e non funcionou :(

Polo que me lembro cuestión xa resolta por AM - me corrixan se estou errado:)

vBET
22-05-10, 23:25
Parece que algo que eu podería intentar, pero o que é esta liña para?

Eu non teño unha carpeta / galería na raíz.

Existe aínda emitir calquera? Como eu me lembro que estabamos resolver-lo por AM, pero quere estar seguro de que é OK:)

Taurus
01-07-11, 13:41
Estou tendo un problema serio aquí. Por favor, me axude.

Coido que podería ter algo que ver coa miña integración htaccess .. Aquí é meu, é correcto, ou eu fixen algo mal?

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^windows8theme\.org$
RewriteRule ^(.*)$ http://windows8theme.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

# MONTH
<FilesMatch "\.(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# WEEK
<FilesMatch "\.(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

# DAY
<FilesMatch "\.(html|htm)$">
Header set Cache-Control "max-age=43200"
</FilesMatch>

vBET
01-07-11, 20:43
É incorrecto. Por favor, introduza regras vBET ANTES regra vbseo.php, aínda Tras sitemap regra xerador. Entón, noutras palabras, entre as regras de sitemap xerador (a principios) e vbseo.php (ao final).

Estou tendo un problema serio aquí. Por favor, me axude.

Coido que podería ter algo que ver coa miña integración htaccess .. Aquí é meu, é correcto, ou eu fixen algo mal?

RewriteEngine On

#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^windows8theme\.org$
RewriteRule ^(.*)$ http://windows8theme.org/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

# MONTH
<FilesMatch "\.(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# WEEK
<FilesMatch "\.(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

# DAY
<FilesMatch "\.(html|htm)$">
Header set Cache-Control "max-age=43200"
</FilesMatch>

mykkal
26-08-12, 20:40
Hey guys,

i Son habendo problema co tradutor. Téñoo instalado e inserín o reescribir regras na miña htaccess mais consigo 404 erros cando tento para visitar o traducido url. O subdirectory o meu foro é dentro é 'traballos . Pode ti guys axuda? Aquí é a miña htaccess.

RewriteEngine On
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]

#RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron)
RewriteRule ^(.*\.php(/.*)?)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !\.(jpg|gif)$
RewriteRule ^(archive/.*)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

php_flag magic_quotes_sybase 0
php_flag suhosin.cookie.encrypt Off
php_value suhosin.request.max_vars 2048
php_value suhosin.post.max_vars 2048
<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

mykkal
26-08-12, 22:12
Hey guys,

habendo O problema que consegue vbet para traballar no meu sitio mymodeltalk.com. Engadín todo ao htcaccess ficheiro cando ves abaixo mais cando premo nunha tradución consigo un 404 erro. Temos o noso foro en subdirectory traballos. Calquera ideas do que tería que facer?

RewriteEngine On

#RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/$2 [L,QSA]

<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

Marcin Kalak
27-08-12, 14:27
Introducilo a htaccess:

RewriteEngine On

#RewriteBase /
RewriteEngine On

<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

Os correos terían que ser ben traducir e as ligazóns terían que traballar, mais as ligazóns non poden traducir. Entón podes querer considerar actualizando e facendo vBSEO integración chea de vBET.

mykkal
28-08-12, 20:43
Hi Alí, non entendo o que estás dicindo? Que significas por VBSEO cheo intergration con VBET?
Por que non é o traballando agora? É algo non configurado correctamente? Seguín as instrucións de instalación.

Os correos terían que ser ben traducir e as ligazóns terían que traballar, mais as ligazóns non poden traducir. Entón podes querer considerar actualizando e facendo vBSEO integración chea de vBET.

Marcin Kalak
29-08-12, 11:08
Se isto .htaccess Non traballa recoméndote upgrade á versión máis tardía de vBSEO e execución da configuración chea outra vez, o cal é en vBET/-non-upload/readme.html

marcostutu
27-09-14, 08:49
¿Como usar co vBSEO co Nginx?

Marcin Kalak
04-10-14, 19:15
vBET traballa con nginx e vBSEO, exemplos de regras que pode atopar no ficheiro:

do-not-upload \\ tools \\ redirixido-regras \\ nginx.txt

Fabiano
23-05-15, 23:41
Non estou conseguindo realizar o procedemento das URL's curtas, meu .htaccess est&aacute; as&iacute;:

RewriteEngine On

RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.mysite\.com
RewriteRule (.*) http://www.mysite.com/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)

Se eu poñer coa LONG RULES eu podo facer funcionar, malas quero que funciona do mellor xeito posible que se coas dúas letras www.mysite / XY / forum.php Vostedes poden modificalo para a forma correcta por favor?

Marcin Kalak
25-05-15, 09:08
Se non está a usar conexións con 2-sinais parte ie: yourforum.com/XY/ continuación, proba o seguinte:

RewriteEngine On

RewriteBase /

RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

Fabiano
26-05-15, 01:56
Moitas grazas Marcin, Agora funcionou con este .htaccess Suxestión: Incluír o .htaccess xa preparado en "Outros" dentro do zip. Isto facilitaría moito. Grazas.

Marcin Kalak
26-05-15, 11:57
Estou feliz que eu podería axudar. Debemos poñer consellos e exemplos no arquivo do-not-upload \\ tools \\ redireccionan-regras \\ .htaccess e facer-non-upload \\ tools \\ redireccionan-regras \\ redirección regras curtas- \\ .htaccess.

Fabiano
24-06-15, 00:56
Marcin,Entend&iacute;n agora que alg&uacute;ns idiomas non est&aacute; sendo redireccionado. O link &eacute; feito o redirecionamento, por&eacute;n cando preme no link vai para o Home. O que pode ser? Meu htaccess est&aacute; como na &uacute;ltima postagem:

RewriteEngine On

RewriteBase /

Exemplo:http://@www.xxxxxxx.com/iw/coroas-e-mulleres/2323/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%90-%D7%9C%D7%A2%D7%96%D7%90%D7%96%D7%9C.html

Marcin Kalak
24-06-15, 08:20
Compracer enviarme uns detalles de acceso do PM a Admin CP, vBSEO CP e FTP. Comprobarei o que está indo en alí :)

Marcin Kalak
25-06-15, 08:40
Te Ten que pór opción AdminCP->vBSEO->Taboleiro de Control->Colocacións Xerais->Substitución de Carácter->Substituír Caracteres Non ingleses en URLs? Para Manter Caracteres Non ingleses en URLs.

yogasek
08-04-16, 17:51
Eu teño un problema co título foro traducir e personaxes de URLs.

1. Vexo que este foro ten ese mesmo problema que pode para resolver?

Oferta SPRZEDAZY xxxx.pl Domeny (xxxx) (http://www.xxxx.pl/en/poczatkujacy/)
Debe ser:
Oferta SPRZEDAZY xxxx.pl Domeny (xxxx) (http://www.xxxx.pl/en/begginer/)

2.
Cando entrar, caracteres non Inglés funciona ben e as palabras polacos son exemplo de substitución: A-> a.
Desafortunadamente os hóspedes teñan unha eliminados palabras polacas así vBET teñen unha mala enlaces.
Como solucionar isto?

Despois login:
Oferta SPRZEDAZY xxxx.pl Domeny (xxxx) (http://www.xxxx.pl/filtry-czastek-stalych/)

Os hóspedes:
http://www.carcode.pl/filtry-cz-stek-sta-ych/

Marcin Kalak
09-04-16, 07:24
nome do foro 1. A tradución non é posible.
2. Probe a limpar o contido dun cartafol vbet_guestcache / en /.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.9.99