PDA

Ver Versión Completa: Resolto Ignore url non funciona

moman
13-02-10, 20:57
Anteriormente, fixemos unha solución alternativa manual para solucionar este problema, sen embargo, agora, unha vez máis este está probando ser un problema.

Eu teño un foro que actúa como enlace e apunta directamente á mysite.com / lensreviews.

Eu engade 'lensreviews' á opción url ignorar, sen embargo, cada vez que un usuario con traducións hits que enlace, que vai para mysite.com / foros / lang / lensreviews

Algún consello? Podes probar isto como un invitado na miña casa foro.

moman
13-02-10, 22:58
Update: iso só acontece para os usuarios rexistrados coa linguaxe definida nos seus perfís. Probe entrar como *********

vBET
15-02-10, 12:38
Eu só vou alí. Tamén por favor, a súa propia seguridade, non publiques en público toda a información de acceso. Por favor, envíe os de PM. Eu estou cambiando o seu post para eliminar eses datos.

vBET
15-02-10, 12:48
Fun alí e rexistrados na conta de proba. Foi redireccionada para a tradución alemá (presumo que o usuario proba definiu idioma por defecto alemán). Primeiro eu abrín HTML source e atopar todo 'lensreviews' alí - todas as conexións están ben (iso sen lingua). Así que presenta algún deses premendo nel e tamén funcionou ben - a páxina de destino non foi traducido.

Verifique iso. Se o problema aínda existe, por favor dar forma de reproducir-lo. O aquí descrito non funciona.

moman
15-02-10, 17:02
Ben, esta é unha boa nova para min! Algúns membros teñen descrito este problema, e eu teño sido capaz de reproducir-lo máis cedo, pero iso non está pasando máis para min. Quizais sexa porque eu mudei "lensreviews 'a' / lensreviews 'na opción URL ignorar recentemente. Moitas grazas!

Grazas tamén para eliminar o exame de detalles de acceso da súa conta:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.9.99