PDA

Ver Versión Completa: En consideración Soporte para subdominios

tavenger5
15-04-13, 12:52
Por exemplo, vai desde sitio.com/es/Fío-url.html A es.Sitio.com/Fío-url.html

Isto pode auxiliar en calquera estraño adverso afecta arriba SEO de dominio.

vBET
16-04-13, 16:39
Temos que coidadosamente posibilidade de control de apoiar subdomains.
Neste momento vexo asuntos posíbeis en funcionalidade de seguimento do URL, o cal sinxelamente ignora todo URL absolutos que non está arrancando por URL de foro descrito en vBulletin configuración.
Tamén vBSEO e URL Amigábels pode facer algúns asuntos.
Finalmente cando sei subdomains requirirá configuracións desde server lado.

Tan neste momento temos que tomalo a investigación, antes de que seremos a punto para decidir é valor para ir para el ou non.

tavenger5
18-04-13, 18:30
Grazas por considerar esta Michal, eu aprecio iso. Eu entendo que habería algúns problemas para resolver.

magmf
08-05-17, 20:53
A\u00ednda estou esperando para esta caracter\u00edstica ;) isto far\u00eda as cousas perfeccionan desde google webmaster as ferramentas consideran un subdomain, as\u00ed que poder\u00eda ter un diferente crawl velocidade para cada lingua

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.9.2beta